Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 18:33 - Из лъките покрай Струма
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 28210 Коментари: 68 Гласове:
42

Последна промяна: 23.05.2011 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сънливият следобед кара пътя да се гуши по сенчестите завои и да изскача, внезапно ослепял от светлина, за да се мушне пак на сянка.
Добре, де, добре. Спирам, отварям всички врати и излизам сред уханието на майските лъки - поляните край Струма.  И аз се мушвам на сянка, защото слънцето блести в окото на фотоапарата и той възмутено ми дума нещо на японски.



image


Това е глог - декоративен, налазен от пчелички.

image

Нежна, млада, сладка акация в светлозелено и бяло:

image
И поляната, където росата се стича на едри бисери  преди да се вдигне омарата сутрин, а през останалото време шумолят, жужат, бръмчат и трепкат бъбривите треви и билки и всички дребни животинки, които се грижат за тях.
image

Това би трябвало да е гергьовчето - виж в блога на Пролет.  Лъскаво, лакирано.



image

Звездици сред ланшната шума - като брошка.


image

Всичко, което е нацъфтяло по пътеката.

image

И синьозелената трева отстрани.

image

И  още.


image
Право срещу слънцето, но съм заела позиция между два високи кавака, а зад гърба ми е реката.
image

Ето я, бърза надолу, раздвоява се и в плиткото се люлее  новата тръстика, а из нея вече пеят жаби и жижинки разни им пригласят от сухата ливада. Не споменах за пилетата, които  се надпяваха в конкуренция за спечелване на капризната женска, която иска най-добрия за баща на новото поколение.
image

Широка, гладка и дълбока - Струма бе събрала всички водни дипли от майските дъждове и ги влачеше като тежък, прозрачен шлейф надолу.

image

Отдръпвам се малко от жвакащия наносен мокър бряг, където из шавара се крият змийчоци и дебнат рибата, която бяга отгоре - където стоят рибарите през лятото. Сега  още е рано за риболов.

image
 
Още веднъж - прекрасните цветове на югоизток - от сянката на залеза.

image
А на другия ден, преди обяд сме поели на северозапад, покрай един от притоците на Струма  и по стръмното пътче, осеяно с реси от ореха.
image

Ей този орех:


image
Въртя се около него и снимам цветовете на слънцето в профил, в анфас, в изобилие от зелено във всички цветове - не искам да кажа "нюанси".  Това си  е слънцето в зеленото на ореха, в синьото на небето, отразено в листата отсреща, в зеленото на поляната на сянка, в зеленото между нацъфтялата лазаркиня, в зеленото на поляната на слънце, в синьото и бялото на небето през клоните на  ореха и горе над тъмнозелената борова гора.
image
А това вече е място за самодиви и разказвачки: зелена ябълка, под която ухае истински.

image

Изпод ябълковата сянка щраквам цялата равна поляна накъм скритата в дърветата река.
image

Поляната с цветята:

image
И за финал: поляната, старите ябълкови дървета, ясеновата гора, боровата гора по гръбнака на  билото и небето отгоре.


image
Нямаше глигани. Майските бръмбари светеха и ухажваха бръмбарките.  Светът бе млад и сияен, а зеленият разкош прикриваше следите от човешката глупост.




Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Разкошни фотоси! И аз се мушнах там ...
23.05.2011 18:52
Разкошни фотоси! И аз се мушнах там на сенчица и се позабавлявах с теб!
цитирай
2. dmv - Браво лъха настроение!Ама да не ...
23.05.2011 19:21
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)
цитирай
3. razkazvachka - Невероятното зелено - в стремежа си да го хвана, както го виждам, съм повредила небето, но пък от там е светлината:))))
23.05.2011 19:32
kleopatrasv написа:
Разкошни фотоси! И аз се мушнах там на сенчица и се позабавлявах с теб!


И се изпаряват всички дневни болки и болежки.

Хубав Празник, Клео!
цитирай
4. razkazvachka - Ми като сипеше огън над главата ми директно, докато се наместя да снимам всичките картинки и опааа, тук-таме изгоря....
23.05.2011 19:34
dmv написа:
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)


горната е на десетина км след Бобошево срещу течението на Струма, а искрящо зелената е
на 12 км от границата - при Олтоманци - на ръбъ на НъРъБъ
цитирай
5. gkowachew - Чудесни снимки си направила!
23.05.2011 19:36
Но свърши ли си селскостопанската работа? :)
цитирай
6. razkazvachka - Хе, ама аз не садя пипер през цялото време - понякога ходя на работа, а понякога -
23.05.2011 19:43
gkowachew написа:
Но свърши ли си селскостопанската работа? :)


се връщам по принципа - защо да бързам и на връщане...

А онова със саденето на пиперо - то лесна работа - хващам Геката да направи десетина вади, аз ги нивелирам, той ги наводнява и после аз минавам и нацвъквам стотина растения из калта, заравяме със суха пръст, за да не клюмнат от изпарението на мократа вада и заминаваме по поляните. А после - се получи благословия свише и заваля. Те така се сади пиперо:))))
цитирай
7. mrazekoff - Майсторството в изказа,
23.05.2011 19:45
майсторството в снимките и комбинацията между двете носят успеха на автора на постинга. Излишните обяснения отблъскват вместо да помагат на читателя.
Радвам се, че при теб всичко е премерено, всичко е точно на мястото си и носи белега на твоето прозвище - "Разказвачка".
Приятно е да видиш един постинг оформен като едно малко художествено произведение, защото това е почерка на автора.
Благодаря ти, че ни даде възможност да посетим едно красиво природно кътче от нашата България, но дваж повече ти благодаря, че ни го поднесе красиво.
Хубави пролетни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
8. ketcakuatl - АМА ЩЕ СПРА ДА ТЕ ЧЕТА ВЕЧЕ
23.05.2011 19:51
Напоследък излизам от блога ти като ранено животно. Забиваш стрела след стрела в сърцето ми. Така ми липсват тези гледки, тая пищна природа...тъпите вечно зелени палми и цитруси ми втръснаха вече, целогодишно са едни и същи. Боже, защо на тая земя прекрасна позволи да живеят толкова глупци и мошенници?
цитирай
9. razkazvachka - О, благодаря ти, за коментара! Радвам се, че ти харесва виждането ми за зеления май:))))
23.05.2011 19:53
mrazekoff написа:
майсторството в снимките и комбинацията между двете носят успеха на автора на постинга. Излишните обяснения отблъскват вместо да помагат на читателя.
Радвам се, че при теб всичко е премерено, всичко е точно на мястото си и носи белега на твоето прозвище - "Разказвачка".
Приятно е да видиш един постинг оформен като едно малко художествено произведение, защото това е почерка на автора.
Благодаря ти, че ни даде възможност да посетим едно красиво природно кътче от нашата България, но дваж повече ти благодаря, че ни го поднесе красиво.
Хубави пролетни дни ти пожелавам!!!!


Всъщност - снимките са от две места на разстояние около 80 километра едно от друго от юг на север и запад.
цитирай
10. dmv - Браво лъха настроение!Ама да не ...
23.05.2011 19:55
razkazvachka написа:
dmv написа:
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)


горната е на десетина км след Бобошево срещу течението на Струма, а искрящо зелената е
на 12 км от границата - при Олтоманци - на ръбъ на НъРъБъ

Ето една идея де да отида:),красиво място,идеално,закачам вариото на апаратчето,слагам филтърче,зимам стативче и познай какви снимчици ще станат:)
цитирай
11. edinman - Поздравления!
23.05.2011 19:57
Пуснах ти бутилка с коментара ми вътре!Чакай я /ако прескочи стената на "Пчелина"/ :)))
цитирай
12. stela50 - Красиви снимки ...и чудесен разказ .
23.05.2011 20:01
Всъщност звучи като приказка - чисто ,свежо зелено в различни
нюанси ,аромат на цветя и полянки ...вълшебство .
Благодаря , Шехерезада !
цитирай
13. razkazvachka - Ха, равновесието в природата - нали знаеш! Толкова хубост не може да остане неналазена...
23.05.2011 20:03
ketcakuatl написа:
Напоследък излизам от блога ти като ранено животно. Забиваш стрела след стрела в сърцето ми. Така ми липсват тези гледки, тая пищна природа...тъпите вечно зелени палми и цитруси ми втръснаха вече, целогодишно са едни и същи. Боже, защо на тая земя прекрасна позволи да живеят толкова глупци и мошенници?


За липсата - отдавна се върнах, а на мен сякаш още ми липсват тези неща - непрекъснато ходя и ги снимам, сякаш в някакъв страх, че може да ги забравя, ако ги нямам на картинка - а после отивам пак и всичко пак е там и е още по-хубаво.
Знам какво искаш да кажеш за палмите - винаги е едно и също, ужасно подредено и чисто - хората се менят, а мястото е сякаш омагьосано и човек започва да иска поне малко трева покрай пътя и свобода.
Някой ден ще се върнеш - и отначало няма да ти хареса:)))))
цитирай
14. razkazvachka - Ето значи, ще гледаме и истински снимки:)))) Давай, тъкмо е прекрасно.
23.05.2011 20:06
dmv написа:
razkazvachka написа:
dmv написа:
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)


Но ако ще ходиш натам - хвани пътя за Трекляно - хем е отгоре, хем има едни поляни по билото - разкошотия!

горната е на десетина км след Бобошево срещу течението на Струма, а искрящо зелената е
на 12 км от границата - при Олтоманци - на ръбъ на НъРъБъ

Ето една идея де да отида:),красиво място,идеално,закачам вариото на апаратчето,слагам филтърче,зимам стативче и познай какви снимчици ще станат:)

цитирай
15. razkazvachka - Пускай я бавно, щото чак в петък съм на работа по това шосе:))))
23.05.2011 20:09
edinman написа:
Пуснах ти бутилка с коментара ми вътре!Чакай я /ако прескочи стената на "Пчелина"/ :)))

цитирай
16. razkazvachka - Как веднага ме усети - това си е тренировка за приказка - а какво е приказка без картинки....
23.05.2011 20:11
stela50 написа:
Всъщност звучи като приказка - чисто ,свежо зелено в различни
нюанси ,аромат на цветя и полянки ...вълшебство .
Благодаря , Шехерезада !

цитирай
17. aqualia - Ух, че приятно, разказвачице!
23.05.2011 20:14
Много хубаво ухае при теб!!!

Тук дъждът ни уми лицата и сега се кокорим, че небето стана като таван на оперен театър цялото!
Ей, аз пък не си взех апарата днес, много ме е яд!!!
цитирай
18. razkazvachka - При мен още ще вали. А ей там - имаше катерички и диви котки.
23.05.2011 20:20
aqualia написа:
Много хубаво ухае при теб!!!

Тук дъждът ни уми лицата и сега се кокорим, че небето стана като таван на оперен театър цялото!
Ей, аз пък не си взех апарата днес, много ме е яд!!!

цитирай
19. dmv - А аз не съм споменал,че твойте не са истински:)МОля,няма да живея с таз вина ахахахах
23.05.2011 20:30
razkazvachka написа:
dmv написа:
razkazvachka написа:
dmv написа:
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)


Но ако ще ходиш натам - хвани пътя за Трекляно - хем е отгоре, хем има едни поляни по билото - разкошотия!

горната е на десетина км след Бобошево срещу течението на Струма, а искрящо зелената е
на 12 км от границата - при Олтоманци - на ръбъ на НъРъБъ

Ето една идея де да отида:),красиво място,идеално,закачам вариото на апаратчето,слагам филтърче,зимам стативче и познай какви снимчици ще станат:)


а
цитирай
20. razkazvachka - Споко, бе, човек! Тва аз го казах - трябва да разправя как с една китайка снимахме едни места -
23.05.2011 20:40
dmv написа:
razkazvachka написа:
dmv написа:
razkazvachka написа:
dmv написа:
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)


Но ако ще ходиш натам - хвани пътя за Трекляно - хем е отгоре, хем има едни поляни по билото - разкошотия!

горната е на десетина км след Бобошево срещу течението на Струма, а искрящо зелената е
на 12 км от границата - при Олтоманци - на ръбъ на НъРъБъ

Ето една идея де да отида:),красиво място,идеално,закачам вариото на апаратчето,слагам филтърче,зимам стативче и познай какви снимчици ще станат:)


а



Тя през цялото време следеше всички данни, гледаше резултата и ако не бе идеален, го изтриваше - пък аз през цялото време правех мъгляви снимки - в крайна сметка ми останаха десетина хубави.
Та оня ден докато снимах си мислех: "Де да можеше да го снима някой, който може да се справи с целия този блясък!"

но пак препоръчвам - поляните при Трекляно по това време са невероятни...
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Разказче! Шехерезадно е...:)
23.05.2011 20:44
Фантастично хубаво, че чак нереално.:) Аз си оставам на брега в последната синята Струма...:) Светъл празник и благодаря за картините!
цитирай
22. razkazvachka - Знаеш ти къде да останеш! Любимата ми е.
23.05.2011 20:48
malchaniaotnadejda7 написа:
Фантастично хубаво, че чак нереално.:) Аз си оставам на брега в последната синята Струма...:) Светъл празник и благодаря за картините!


Утре смятам да ходя из боровите гори - ако не вали...

Хубав Празник!
цитирай
23. babaelenica - Хей, пак много знаеш :)))
23.05.2011 21:51
Не стига, че си открила красотите, не стига, че си ги филмирала, ами и названията помниш. :)))
Мен да ме пуснат на това място, ще гледам, ще цъкам с език и всичко ще ми е само зелено и цветно. :))))
Зелено и цветно за всички да е!
Да не пропусна - и усмихнато!
:)))
цитирай
24. razkazvachka - О, я кой е тука! Здрасти, здрасти! Това зеленото е снимано точно на твоя Ден - затова ме нямаше навреме -
23.05.2011 22:01
babaelenica написа:
Не стига, че си открила красотите, не стига, че си ги филмирала, ами и названията помниш. :)))
Мен да ме пуснат на това място, ще гледам, ще цъкам с език и всичко ще ми е само зелено и цветно. :))))
Зелено и цветно за всички да е!
Да не пропусна - и усмихнато!
:)))


зелено, цветно и усмихнато - за Празника и за годината.

А иначе - мен никой не ме пуска - отдавна съм изпущена и карам из пущиняка, без да питам - ма вече и никой не смее да ме спира- - шъ го превърна на зелен жабок за едно мигване:))))
цитирай
25. kometapg - Сладкодумнице, благодаря ти! И аз ...
23.05.2011 22:05
Сладкодумнице, благодаря ти! И аз се разходих с удоволствие с теб! Желая ти хубав и светъл празник!:)
цитирай
26. razkazvachka - С компания е наистина весело - благодаря, че дойде и Хубав Празник утре!
23.05.2011 22:14
kometapg написа:
Сладкодумнице, благодаря ти! И аз се разходих с удоволствие с теб! Желая ти хубав и светъл празник!:)

цитирай
27. анонимен - Сред природата! Забравяш за цив...
23.05.2011 22:23
Сред природата! Забравяш за цивилизацията.:)
цитирай
28. razkazvachka - ... и лекуваш раните от урбанизацията. Особено, ако забравиш нарочно
23.05.2011 22:34
анонимен написа:
Сред природата! Забравяш за цивилизацията.:)


играчките, които те свързват в мрежата с другите....
цитирай
29. dolsineq - Назад към природата.....:)
23.05.2011 23:08
Назад към природата.....:)
цитирай
30. tili - Представям си как ще
23.05.2011 23:46
засучеш шеметна звездна спирала от дъбове, треволяци, майски бръмбари и лютичета. Хубава подложка си направила - засмъдя ме сърцето и ми стана свидно на душата.
Хайде на празника, народе възродени!:)))
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Боже, какъв разкош!
23.05.2011 23:53
Замириса ми на акация, на прясно окосена трева и на май. И на Струма, която е най-щастливата река на света. Сега трябва да се покаже баба, да драсне с нокът по ръката ми, за да установи, че пак съм се къпала, и да ме накаже... до другия ден :)
Благодаря ти, разказвачке, за тази глътка детство!
цитирай
32. dmv - Ей излъгах,там съм бил,но не познах местността,някой ден и аз ше разкажа как се лутах там като шантав:)
24.05.2011 00:47
razkazvachka написа:
dmv написа:
razkazvachka написа:
dmv написа:
razkazvachka написа:
dmv написа:
Браво лъха настроение!Ама да не "гориш",когато снимаш, небето така следващия път ей:)))
Де е таз прекрасна поляна,много чисто ми се види:)


Но ако ще ходиш натам - хвани пътя за Трекляно - хем е отгоре, хем има едни поляни по билото - разкошотия!

горната е на десетина км след Бобошево срещу течението на Струма, а искрящо зелената е
на 12 км от границата - при Олтоманци - на ръбъ на НъРъБъ

Ето една идея де да отида:),красиво място,идеално,закачам вариото на апаратчето,слагам филтърче,зимам стативче и познай какви снимчици ще станат:)


а



Тя през цялото време следеше всички данни, гледаше резултата и ако не бе идеален, го изтриваше - пък аз през цялото време правех мъгляви снимки - в крайна сметка ми останаха десетина хубави.
Та оня ден докато снимах си мислех: "Де да можеше да го снима някой, който може да се справи с целия този блясък!"

но пак препоръчвам - поляните при Трекляно по това време са невероятни...

Да така е и аз съм като приятелката ти,трия,ако светлината не ме радва,не снимам,абе изобщо сложно е да си мислиш,че разбираш от фото-писане :)Ма кво да се правя:)
цитирай
33. mamas - Честит празник!
24.05.2011 07:21
В Ямбол все още го отбелязваме тържествено. След два часа вече ще съм в училище, а оттам - към центъра на града за празничното шествие.

Снимките са разкошни, поздравления!
цитирай
34. hristo27 - Много е красиво! Честит Празник!
24.05.2011 08:17
Много е красиво!
Честит Празник!
цитирай
35. scarlety - Честит празник!:)
24.05.2011 09:32
Честит празник,майсторке на словото!:)
И светът около теб да е "млад и сияен!"
П.п Страхотно си ги запечатала тия зелени поляни!!!
цитирай
36. zebb - Вълшебно! Върна ме назад - във вр...
24.05.2011 11:17
Вълшебно! Върна ме назад - във времето ... :)
Честит празник, Разказвачке!:))
цитирай
37. miaa - Честит празник,Приказна!
24.05.2011 11:37
Думите са малко, за да изразя насладата от видяното:)))))
цитирай
38. monaliza121 - Светът бе млад и сияен,
24.05.2011 12:53
Честит празник!:))
цитирай
39. vostroto - :) Имаме вълшебна природа.
24.05.2011 13:01
И на мен ми хареса мястото за самодиви и разказвачки - зелената ябълка, под която ухае истински:) Отвреме-навреме по Струма може да се види и рафтинг:) (нали съм в категория "спорт"....:))) )
Поздрави, и честит 24-ти май!:)
цитирай
40. megg - Ех, че е хубаво тук!
24.05.2011 17:22
В този млад и сияен свят чух шепота на бъбривите треви и билки, приказките на реката, песните - коя от коя по - омайни; витае аромат на спомени ...
Как само си уловила безкрая - в чудни снимки и още по - чудни думи!
Честит празник на Словото, Сладкодумке! :)))
цитирай
41. makont - Ох как се потопих в твоето зелено, още по-зеленото и онова от слънцето.
24.05.2011 17:24
Това изобщо не са нюанси, "права си"Нюанси" е много бедна дума, за да изрази всичките видове Зелено. Да не говорим за синьото. Усмивчици и слънчеви зайчета от мен за празника. Радвам се, че си се потопила в тази красота. Това е истински празник за душата.
цитирай
42. razkazvachka - Честита да си, Слава, с учениците и децата си!
25.05.2011 00:03
mamas написа:
В Ямбол все още го отбелязваме тържествено. След два часа вече ще съм в училище, а оттам - към центъра на града за празничното шествие.

Снимките са разкошни, поздравления!

Снимките са правен с мисълта за лъките край Марица, но не ми беше под ръка:))))
цитирай
43. razkazvachka - Честит и за много години да го честваме!
25.05.2011 00:04
hristo27 написа:
Много е красиво!
Честит Празник!

цитирай
44. razkazvachka - Най-хубавият празник - честита да си!
25.05.2011 00:04
scarlety написа:
Честит празник,майсторке на словото!:)
И светът около теб да е "млад и сияен!"
П.п Страхотно си ги запечатала тия зелени поляни!!!

цитирай
45. razkazvachka - Прекрасен е 24 май - винаги да е! Поздрави, Счети:))))
25.05.2011 00:05
makont написа:
Това изобщо не са нюанси, "права си"Нюанси" е много бедна дума, за да изрази всичките видове Зелено. Да не говорим за синьото. Усмивчици и слънчеви зайчета от мен за празника. Радвам се, че си се потопила в тази красота. Това е истински празник за душата.

цитирай
46. razkazvachka - Хубав и светъл - празник за много години напред!
25.05.2011 00:06
megg написа:
В този млад и сияен свят чух шепота на бъбривите треви и билки, приказките на реката, песните - коя от коя по - омайни; витае аромат на спомени ...
Как само си уловила безкрая - в чудни снимки и още по - чудни думи!
Честит празник на Словото, Сладкодумке! :)))

цитирай
47. razkazvachka - Празник - да бъдеш навсякъде във времето - без проблеми!
25.05.2011 00:07
zebb написа:
Вълшебно! Върна ме назад - във времето ... :)
Честит празник, Разказвачке!:))

цитирай
48. razkazvachka - Много ми е приятно да те видя наоколо, Миа! Хубав ни е празникът - щастлив да е за тебе!
25.05.2011 00:08
miaa написа:
Думите са малко, за да изразя насладата от видяното:)))))

цитирай
49. babaelenica - Честит празник! :)))
25.05.2011 00:09
Да продължим да редим буквичките! :)))
цитирай
50. razkazvachka - Благодаря за поздрава - да имаш и много пъти книжовния празник - с успех!
25.05.2011 00:09
monaliza121 написа:
Честит празник!:))

цитирай
51. razkazvachka - Честит и за тебе - буквичките утре:))) Днес просто не останаха думи!
25.05.2011 00:10
babaelenica написа:
Да продължим да редим буквичките! :)))


Книжовно и смело напред:)))
цитирай
52. razkazvachka - Привет! Не е удобно да се спира за снимка при бързеите - иначе и на мен ми харесва как се пени бяло дантелено бързоструйна Струма:)))
25.05.2011 00:12
vostroto написа:
И на мен ми хареса мястото за самодиви и разказвачки - зелената ябълка, под която ухае истински:) Отвреме-навреме по Струма може да се види и рафтинг:) (нали съм в категория "спорт"....:))) )
Поздрави, и честит 24-ти май!:)


Поздрав за 24 май!
цитирай
53. razkazvachka - ... а може би - не непременно назад - може би я следваме, както ни показва:))))
25.05.2011 00:13
dolsineq написа:
Назад към природата.....:)


Честит Празник!
цитирай
54. razkazvachka - Нещо такова:)))) Но след утре сутринта.
25.05.2011 00:14
tili написа:
засучеш шеметна звездна спирала от дъбове, треволяци, майски бръмбари и лютичета. Хубава подложка си направила - засмъдя ме сърцето и ми стана свидно на душата.
Хайде на празника, народе възродени!:)))

цитирай
55. razkazvachka - Ето още някой, който се е правил на Том Сойер и Пипилота Виктуалия Транспаранта Ментолка Ефраимова...
25.05.2011 00:15
4aiotgluhar4e написа:
Замириса ми на акация, на прясно окосена трева и на май. И на Струма, която е най-щастливата река на света. Сега трябва да се покаже баба, да драсне с нокът по ръката ми, за да установи, че пак съм се къпала, и да ме накаже... до другия ден :)
Благодаря ти, разказвачке, за тази глътка детство!


Драсваме с нокът - няма следа - бързо в реката:))))
цитирай
56. razkazvachka - :))))
25.05.2011 00:18

Да така е и аз съм като приятелката ти,трия,ако светлината не ме радва,не снимам,абе изобщо сложно е да си мислиш,че разбираш от фото-писане :)Ма кво да се правя:)[/quote]

Заради тебе днес цял ден внимавах как снимам - и какво, пак същата работа - май по-добре е да си разправям с думи:))))
цитирай
57. shtaparov - Супер!
25.05.2011 02:22
Супер!
цитирай
58. sande - Поздрави, Разказвачке, за талантливия, но и честен репортаж за лъките край Струма....
25.05.2011 08:43
Следващият път, като минаваш през моето царство в Пастух, моля те изпрати една телеграма от Борда на транспорта, за да известим миряните за височайшето посещение, както и да уважим семплия, но и неизбежен протокол. Имам пред вид и съвестните читатели от Библиотеката и пичатарите от Пич - Атницата.
цитирай
59. pevetsa - Прищя ми се да си полегна, на брега на ...
25.05.2011 09:16
Прищя ми се да си полегна, на брега на Струма под ябъковата сянка, и да си почина ... как жадувам за почивка.
Очарова ме с твоята фото разходка, благодаря ти.
цитирай
60. pegas08 - РАЗКАЗЧЕ, КОГА ЛИ ЩЕ ТЕ ХАКНА
25.05.2011 12:51
НА НЯКОЯ ПОЛЯНКА, А?

КОГА ТРЪГВАШ НА БАЧКАНЕ, ДА ТЕ ИЗДЕБНА В ЗАСАДА?
Я , ГУМИЧКА ЩЕ ГРЪМНЕ,
Я , СЪРЦЕТО МИ ОТ ЛЮБОВ...
ТИ СЛИЗАШ ОТ МЕРЦЕДЕСА И ХОП...

СНИМКААААА!
цитирай
61. razkazvachka - :)))))
25.05.2011 16:43
shtaparov написа:
Супер!

цитирай
62. razkazvachka - Много, много отдавна, една от Пастушките "библиотеки" така ме бе впечатлила, че
25.05.2011 16:50
sande написа:
Следващият път, като минаваш през моето царство в Пастух, моля те изпрати една телеграма от Борда на транспорта, за да известим миряните за височайшето посещение, както и да уважим семплия, но и неизбежен протокол. Имам пред вид и съвестните читатели от Библиотеката и пичатарите от Пич - Атницата.


си мислех за нея докато рисувах една картина с маслени бои - и някак си е разпознаваема... Но миналото лято отсякоха дървото - сега има цветя и вероятно е слънчево на горния етаж, но вече не е впечатляваща.
Ей тоя завой съм го отработила и минавам високо технично с добра скорост през него, без да създавам ситуации... Но така се случва, че на отиваме бързам да стигна преди да ми е свършил часът, а на връщане - преди да ми е свършил бензинът:))))

цитирай
63. razkazvachka - Почивка - да, лягане под сянката - не е за препоръчване - земята е влажна, а и разни
25.05.2011 16:51
pevetsa написа:
Прищя ми се да си полегна, на брега на Струма под ябъковата сянка, и да си почина ... как жадувам за почивка.
Очарова ме с твоята фото разходка, благодаря ти.


неща шават из тревата:))))
цитирай
64. razkazvachka - Смей да ми урочасаш гумите! Ще ти пратя сметката, да знаеш!
25.05.2011 16:52
pegas08 написа:
НА НЯКОЯ ПОЛЯНКА, А?

КОГА ТРЪГВАШ НА БАЧКАНЕ, ДА ТЕ ИЗДЕБНА В ЗАСАДА?
Я , ГУМИЧКА ЩЕ ГРЪМНЕ,
Я , СЪРЦЕТО МИ ОТ ЛЮБОВ...
ТИ СЛИЗАШ ОТ МЕРЦЕДЕСА И ХОП...

СНИМКААААА!

цитирай
65. ronya - :)))
26.05.2011 00:04
Смятай, че съм сложила по едно палче за всяка снимка, щото някак си БЯХ там :)))
цитирай
66. razkazvachka - Роничко, ти разбойнича такава - разбира се, че
26.05.2011 09:36
беше - нали знаеш как се ходи без позволение из дивото:))))
цитирай
67. dianav340 - Една прекрасна история разказана с думи
02.06.2011 12:05
и забележителни фотоси.Нямам търпение да се прибера у дома, в България.
цитирай
68. valdesaar - Хубави снимки! Браво!
13.06.2011 21:32
Хубави снимки! Браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1842202
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930