Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2016 13:29 - Герд Мюлер: Бежанската криза едва сега започва
Автор: lubomir33 Категория: Политика   
Прочетен: 5345 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Поредният германски олигофрен. Дали обаче наистина е германски, не съм сигурен. Не мога да разбера само, тези хора наистина ли са идиоти, или се правят на такива.

"Европа вижда едва началото на притока на имигранти. За това предупреди министърът на развитието на Германия.

Според Герд Мюлер само 10 на сто от сирийските и иракските имигранти са достигнали Европа, а останалите „все още са на път”, като броят на тези, които идват от Африка е дори по-голям.

„В тази вълна има между 8 и 10 милиона души”, посочи германският министър пред „Билд ам зонтаг”.

„Най-големите движения на хора предстоят - населението на Африка ще се удвои през следващите десетилетия”, заяви Мюлер. Той отчете, че „само в областта на Сахара близо 1 милион души са загинали при опита си да избягат”.

Според Мюлер Европейската комисия е загубила значителна част от властта си в Европа заради кризата.

„Защитата на външните граници не работи. Шенген се срина. А справедливото разпределение на бежанците не е извършено”, отчете Мюлер.

image Източник: БГНЕС

Той предупреди, че в дигиталната ера, в която живеем, повече хора от когато и да е било знаят за просперитета на западните държави и това ще направи по-вероятно те да емигрират към Европа.

Мюлер настоява за приемане на нов „план Маршал”, на стойност 10 млрд. евро, с които ЕС да финансира възстановяването на Ирак, Сирия и Либия.

„Всички държави трябва да платят, особено тези, които не приемат бежанци”, смята той.

„Ние сме длъжни да инвестираме в образованието и развитието на място, да инвестираме в перспективата на тези хора в техните държави”, каза германският министър.

По думите му призивите на президента на Бавария, Хорст Зеехофер, Германия да сложи горна граница за броя на имигрантите, са нереалистични.

„Няма как да вдигнем телена ограда около Германия и Европа. Няма никакво значение какво мислим ние тук по този въпрос. Тези хора няма да ни питат дали ги пускаме да дойдат при нас”, категоричен е германският министър на развитието Герд Мюлер.

 

www.vesti.bg/temi-v-razvitie/tema-bezhancite-ot-siriia/gerd-miuler-bezhanskata-kriza-edva-sega-zapochva-6048339





Гласувай:
3



1. syrmaepon - Е, 10 милиона са много. . . Но според ...
12.01.2016 15:10
Е, 10 милиона са много...Но според мен е прав в това, че ако никой не разваля реда в една чужда държава и тя върви по своя естествен път на еволюция, никой няма да се юрне към студената и маршируваща Германия. Гладът е голям дявол. И тая идиотска идея - ще се спасим чрез емигрантите, породена именно от затъпяваща алчност в комплект от "да рушим държави, да продаваме нефт" в хорово изпълнение- ето ти го и резултатът.
цитирай
2. dartanjan - От както свят свертува нищо не се е ...
12.01.2016 21:27
От както свят свертува нищо не се е променило. Все всъщите войни за ресурси и влияние и борба на егото. Резулта е трагичен. Простичко казано светът отхвърли Бог и словото Му въпреки научните факти и влезе в спиралата на самоунищожението поради безпътицата на егозимът.
цитирай
3. bulgarinut57 - ВКУС НА ИСЛЯМ
12.01.2016 23:30
Един от най-важните въпроси на нашето съвремие е каква е истинската същност на исляма. Медиите ни казват, че начинът да научим за исляма е да се вслушаме в мненията на екпертите. Обаче, има малък проблем в този под-ход. Отговорът, който ще получите е субективен – кой експерт да изберем за мненние? Затова искам да говоря за друг начин да научим за исляма, който е чисто обективен. Начин изцяло основан на фактите, a не на мненията. Как да започнем, след като се счита, че ислямът е труден за разбиране? Как да изгра-дим истинско, обективно виждане по въпроса? Ако искаме да направим нещо и искаме да е солидно, мястото откъдето започваме трябва да е неоспоримо. Защото, ако започнем изучаването с нещо и после се окаже, че не е съвсем вярно, всичко което постигнем след това е подозрително.
Оказва се, че има твърдение, което се приема от всички хора ! Всеки мю-сюлманин е съгласен с това простичко твърдение: „Няма (друг) бог освен Аллах и Мохамед е неговият пророк.” Когато кажете това на арабски пред свидетели, Вие ставате мюсюлманин. Това изречение наречено „шахада“ е началото на исляма и не само неговото началото, а основата му и всеобхват-ността на исляма. Да разгледаме твърдението отблизо – „Няма (друг) бог ос-вен Аллах“. А, откъде да научим за Аллах? От Корана, разбира се! Добре, но как да направим Корана основа на нашето разбиране, след като повечето хора не могат да го разберат?
Нека направим малко анализ на основните теми в Корана. Първо, няма „един Коран“, а реално има „два Корана“. Дебелата зелена книга в книжарни-цата има една подвързия, но фактически тя съдържа два различни „Корана“. Всяка глава е „написана” или в Медина или в Мека.Това е първият ключ към разбирането на исляма. Около 40% от Корана е по-късният текст от Медина. Грубо 60% е по-ранната част от Мека. Защо това е важно? Важно е защото тези „два Корана“ са радикално различни един от друг и водят до силно обърква-не.Току-що ви казах, че има „два Корана“ – по-ранна версия от Мека и по-късна от Медина. Тези „два Корана“ са много много различни. За да ви покажа тази разлика ще ви прочета две различни строфи. От ранния Коран от Мека имаме строфата, която казва: 109:1 Ти имаш твоята религия, а аз имам моята. Друга строфа казва – нека няма принуда в религията. Това звучи чудесно! И бих добавил, че съм напълно съгласен с Корана по този въпрос. И ако, само Коранът от Мека беше записан, аз нямаше да ви говоря сега. Обаче, в Медина, в по-късния Коран има напълно различно отношение. Нека ви проче-та една от тези строфи: 8:12 Ще изпълня с ужас сърцата на неверниците (кафирите). Ще откъсна главите им, ще откъсна върховете на техните пръсти.Изведнъж вече не се чувствам много комфортно тук. Трябва да ме те-роризират, измъчват и убиват? Веднага изниква логичният въпрос: Коя строфа е истинският ислям? Коя строфа е истина? Защото като ги чуете те напълно си противоречат! Едната е толерантност, а другата е убиване. Как да решим какво е истинският Коран, какво е истинският ислям. Противоречията в Корана са толкова много, че дори има строфи в Корана, които помагат да бъдат раз-решени. Явно в дните на Мохамед арабите са възкликвали: „Мохамед, ти каза нещо по-рано, а сега си сменяш мнението?“
Ето, какво казва Корана – въвежда се понятието отхвърляне или ану-лиране. По-късната строфа е по-силна от по-ранната строфа. Това озна-чаа, че джихадистката строфа е по-силна от строфата за толерантност. Забе-лежете, и двете са верни в същото време.Това за нас е първото разбиране на ислямската логика – две неща могат да си противоречат, но все пак да са верни. На човек от Запада може да му гръмне мозъка от подобно нещо. Обаче, това е същността, това е първата стъпка за разбиране на исляма и обяснение защо е толкова объркващ за нас. Има нещо странно в Корана след като сте го разбрали и то е, че има пет основи на исляма, пет задължителни неща за всеки мюсюлманин, но няма обяснение как да бъдат прилагани.
Какво да правим?
Ами, Коранът ни дава отговора – в повече от 90 строфи се казва, че всеки мюсюлманин трябва да живее живота си както Мохамед е живял неговия, т.е. да говори като Мохамед и да прави каквото е правил Мохамед. Той е перфектният човек, той е божественият човешки прототип. Но как да научим за Мохамед? Оказва се, че знаем доста за Мохамед. Всъщност, знаем повече детайли за личния живот на Мохамед отколкото за Абрахам Линкълн или Джордж Вашингтон. И причината е, че имаме масивна биография от 800 страници наречена Сира. И като добавка имаме Хадис или традициите (на Мохамед). Това са малки разказчета за Мохамед. Най-краткото се състои от 3 думи: „Войната е измама.“ Най-дългото е около страница и половина, но повечето са колкото средно голям параграф и са за нещо, което Мохамед е казал или направил. Тези разкази се наричат Хадис. Нека спрем за момент и насочим вниманието си към нещо друго. На вас са ви казани три лъжи за исляма. И те звучат така: „Това е религия, която е основана на Корана и е толкова трудна за разбиране, че вие не можете да я схванете.“ Нека да видим.
Имаме 3 книги – Коран, Сира и Хадис. И както виждате Коранът е най-тънката от трите. Всъщност добре е да се измерва размера като като се преб-роят думите в тези книги. И какво откриваме? 14% от текстовата доктрина на исляма се намира в Корана. Сирата съдържа 26%, а Хадисът съдържа 60%. Не-ка размислим над тези факти. Какво установихме? Оказва се, че ислямът е 14% Аллах и 86% Мохамед! Спомнете си, че винаги са ви казвали, че ислямът е основан на Корана. Аз току-що ви показах, че това не е исти-на. Той е повече основан на Мохамед отколкото на Корана. Това е добра новина, защото Мохамед е човек. Всеки може да разбере човека, неговия жи-вот, какво прави и казва. И така, добрата новина е, че можете да разберете ис-ляма и без да знаете много за Аллах. Това е лесен достъп до истинската при-рода на исляма.
И тук стигаме до важен момент – всеки говори за исляма, но никой не каз-ва какво точно е исляма. Някой ще каже, че ислямът е религията на мюсюл-маните. Това се нарича кръгова дефиниция (ислямът е религията на мюсюл-маните, а мюсюлманите са тези които изповядват исляма). Не, ислямът е политическа и религиозна доктрина, която се намира в Корана, Сирата и Хадиса.Или по друг начин: Ислямът е Аллах и Мохамед. И тук стигаме до важен извод. Всичко, което се намира в тези три книги е чист ислям. И нещо повече, ако нещо не може да се свърже с тези три книги, то не е ислям. Това е сериозна стъпка в разбирането на исляма.
Когато четете Корана, Сирата и Хадиса нещо се набива в очи от страниците и това е, че доктрината на исляма е много повече загрижена за неверника, отколкото за вярващия. Минах през тях и извадих информацията, която се отнася за невярващия. Названието на невярващия е кафир. Важният момент е каква част от исляма е отделена за кафира, каква е природата на кафира и как трябва да се отнасят с него. Нека видим колко важен е кафира: 64% от Корана е посветена не на това как да бъдем мюсюлмани, а на това кой е кафир и как да се отнасят към него. И заявявам, че във всички случаи кафирът (неверникът) е третиран много лошо. Кафирът може да бъде измъчван, изнасилван, поробван, лъган и убиван. Нищо добро за кафира в Корана. Още по смайващо е каква част от живота на Мохамед е посветена на описанията на неговите войни с кафирите. 81% от биографията му (Сира) е за войните и вредите нане-сени на кафирите. След това стигаме до традициите (Хадис). 31% от традици-ите са посветени на кафира. Спомете си за трите лъжи за исляма, които ви казах по-горе – религия основана на Корана и трудна за разбиране.Те са лъ-жи, защото това не е религия. Това е предимнно политическа доктрина! Слушайте внимателно, кафирът е напълно извън религията на исляма. Той не може да участва в нея (да я практикува). Той е изключен по всякакъв начин. Следователно, частта от исляма, което се занимава с кафира е политичес-ка по съдържание. Тя не е религиозна по съдържание. Оттам и политически-ят ислям може да се дефинира като ислямската доктрина за кафира. Не е само за религия. Основната част от ислямската доктрина е за политика, а не за ре-лигия. Нека ви дам прост пример. Както в Европа, така и в Съединените щати мюсюлманите опъват килимчето на улицата и се молят. Повечето хора ще кажат: „Какво да се прави – религиозен акт. Това трябва за да практикуват ре-лигията си.“ Погледнете по-отблизо какво се случва тук. Когато заемате (рек-визирате) улиците, това не е религиозен акт! Това е политическо действие. Молитвата е религиозния акт. Реквизирането на улицата е политическо дейс-твие. Ние трябва да се научим да раделяме исляма на политически и религи-озни действия. И така, причината поради която ислямът е толкова объркващ, една от многото причини, е защото част от него е политика и друга част е ре-лигия. Ние трябва да се научим да разпознаваме двете.
Какво иска да прави исляма като религия на нас не ни пука! Обаче, в роля-та на тези, който са извън религията на исляма, ние трябва да сме много заг-рижени за това как се отнася към нас. Сега нека погледнем ислямската докт-рина отвътре за да разкрием природата на джихада. Нещо което ви е казано, че е някоя и друга строфа в Корана и не е чак толкова важно. Нека се върнем към Корана и да видим колко е посветено на джихада. В ранния Коран от Мека изобщо няма джихад. Това е защото той е основно религиозен. Основната функция на Корана от Медина е силно политическа. И ние установихе, че джихадът обхваща 24% от текста. Почти четвърт от Корана от Медина е джи-хад – борба с кафира. Това не е малко количество и не е една-две строфи. Каква част от биографията на Мохамед (Сира) е посветена на джихада? Изли-за, че 67% от биографията на Мохамед е война срещу кафира. Две трети за джихада. Хадис или традициите са 21% за джихад. Или общо за исляма е 31% са посветени на джихада. Почти една трета! Това в никакъв случай не е малка тема.
Поразително е колко много внимание е отделено на евреите в Корана, Сирата и Хадиса. Това е важно, защото Мохамед казва: „Можеш да вярваш на това което казвам, че Аллах казва, защото архангел Гавриил (Габриел) е този който ми предава посланията от Аллах.“ Архангел Гвриил е същият ангел, който говори на пророците на евреите. И така, първото доказателство на Мо-хамед за достоверност било: „Аз съм следовник на евреите.“ Като следствие Коранът от Мека е пълен с истории, които идват от евреите – Мойсей, Давид, Соломон. Те, разбира се, са променени, но поне имената са там. В Мека няма евреи и никой не му противоречи. Когато Мохамед отива в Медина, полови-ната население е еврейско и те казват: „Ти не си от нашите пророци и ние не ти вярваме.“ Съдържанието на Корана моментално се променя и това което виждаме е, че Коранът в Мека съдържа само 1% негативни послания за евреи-те, докато в Медина 17% може да се определи като омраза към евреите.
След това преминаваме към традициите (Хадис) и там установяваме в 8.9% от текста омраза към евреите. Интересното е, че ако съберем целия ма-териал с негативно съдържание посветен на евреите и го изразим на базата на трите книги (Коран, Сира и Хадис) ще открием, че 9.3% от текста е омраза към евреите. Колко важен е фактът, че 9.3% от текста е посветен на омраза към евреите? Ами, нека да използваме някаква мярка. И тази мярка да е „Моята борба“ на Хитлер. Аз прочетох „Моята борба“ и отбелязах всички параграфи с омраза към евреите. Седем процента! Аз току-що казах, че ислямската свеще-на доктрина е посветена в 9.3% от текста на омраза към евреите, докато в „Моята борба“ е само 7%. Това не е нещо дребно, а много значим факт. Човек не може да разбере Израел, без да разбере статистиката, която току-що ви да-дох.
Следващата информация се основава на факта, че съм едновременно учен и бизнесмен. Един от въпросите които си зададох, когато прочетох историята за Мохамед и нарастването на могъществото му, беше как се е справил. Нека направим графика за да видим колко добре се е справял. На седващия слайд виждаме кривата на нарастване на исляма. Тя има две абсолютно изразени части. Първта е в Мека, където виждаме, че Мохамед е проповядвал исляма 13 години в Мека и е убедил 150 души да приемат исляма. Когато отива в Ме-дина, той напълно се променя. Мохамед е нов човек в Медина и вместо да е само проповедник, той става политик и войн. Резултатите се променят драма-тично. Мохамед провокира насилие средно на 6 седмици за последните 9 го-дини от живота си. За това време всеки арабин става мюсюлманин. Замислете се. Кривата на растежа е невероятно стръмна – около 10 000 на година се при-съединяват, докато само с проповядване на религията едва десет на годи-на го следват. И така достигаме до успеха на исляма. Ако Мохамед не е ста-нал политик и военачалник, към момента на смъртта му щяло да има 600 – 700 мюсюлмани, а не цялата Арабия! Истината е следната – религията ислям е провал, но политиката на исляма, която включва джихад, е тотален успех!
Нека направим кратко резюме на 4 факта които ви казах, защото те ще ни дадат най-дълбокото разбиране на истинската природа на исляма и защо е толкова объркващ. Казах ви, че има „двама Мохамед“ – Мохамед в Мека (като цяло религиозен) и по-късният Мохамед в Медина (войн и политик). Те са противоречиви. Освен това споменах за противоречията в Корана, които раз-решихме с принципа на аброгацията. Видяхме ранните мирни строфи и къс-ните войнствени строфи. След това темата за джихада – в Мека няма джихад в Корана, а в Медина е пълен с джихад. И накрая темата за омразата към евреи-те. Почти никаква омраза към евреите в Мека, а в Медина Коранът е пълен с омраза към евреите. Това са 4 главни противоречия и те ни дават истинско разбиране за исляма, защото всички тези неща са истинни едновременно. Това означава, че ислямът е дълбоко двойнствен. Ислямът винаги има да каже две неща за всяка тема. Едно, което ви харесва и друго, което не ви харесва. Това е истинската природа на исляма – двойнственост. И точно затова е толкова объркващ. Всичко в исляма е по двойки – той е политически, той е религиозен. Това дава на исляма хитър код. Той има хитрия код на религията за да крие политиката. Той има хитрия код на мирните строфи за да скрие джихадът. Има хитрия код на приетите еврейски пророци и проповядва масова омраза срещу евреите в Медина.
Като човек от Западната цивилизация ще попитате „кой е истинския ис-лям“? Отговорът е винаги един и същ – всичко по-горе. След като веднъж раз-берете, че това е природата на исляма и нищо не може да се направи, не можете да се освободите от едната крайност, това е природата на исляма. И това е неговата най-силна страна, защото държи всички ни неравнове-сие. „Аз чух нещо добро, аз чух пък лошо…“ И ние искаме да вярваме в добри-те неща. Това, което ви казвам е, че ислямът съдържа много добри неща и много лоши неща. И двете са истина.
Сега нека погледнем етиката на исляма. Всеки е чувал за златното прави-ло. Има особеност при ислямската етика – няма златно правило. Златното правило казва, че всички хора трябва да се третират еднакво. Но доктрината на исляма излага две етични системи – една за вярващия-мюсюлманина и друга-та за кафира-неверника.
Чуйте някои от етичните твърдения от Хадиса:
„Мюсюлманинът никога не лъже друг мюсюлманин в бизнеса.“
„Мюсюлманинът никога не пипа жената на друг мюсюлманин.“
„Мюсюлманинът никога не лъже друг мюсюлманин.“
Вие и аз, ако сме неверници, не сме включени в това! Как трябва да се тре-тират кафирите? Има два начина на отношение с тях. Приятелски или много лошо, т.е. могат да бъдат третирани добре или лошо. И двата начина на трети-ране на неверниците са еднакво добри в очите на исляма. Смущаващо е да знаем, че Мохамед многократно съветва мюсюлманите да мамят кафира. Това означава, че няма златно правило. Ислямската етика има специфичен проб-лем, което намирам за много лошо. Едно прозрение за ислямската етика е арабската дума „такия“ – свещена измама. Помислете, това е измама в името на исляма. Това са смущаващите неща в ислямската етика. оценявам религии-те според етиката и характера. намирам етиката на исляма за силно притесни-телна.
човек да зададе простичък въпрос. След като джихадът е толкова важна тема в доктрината на исляма, колко хора са загинали в резултат на него? Мо-ите груби пресмятания са: 60 милиона християни, 80 милиона индуисти, 10 милиона будисти и 120 милиона африканци. Общо 270 милиона неверници за 1400 години. Не е ли странно, че за хиляда и четиристотин години се намира един човек да зададе въпроса „колко хора са загинали в резултат на джихада“. Това е мерило колко малко искаме да знаем за исляма. Не искаме да си задаваме въпроси, защото се страхуваме от отговорите, които ще получим. Давам ви много статистика, защото съм учен. И ще ви дам малко статистика за населението. Направих графика показваща как расте исляма след като влезе в една нация. И можете да видите разрастването на исляма в днешна Турция. За да я разберете трябва да знаете, че към 1200 година днешна Турция е била християнска и се е наричала Анатолия. Виждаме, че днес е 99.7% мюсюлманска и само 0.3% християнска. Какво се случва през вековете? Забележете минават векове. Нужни са около 600 години на исляма за да унищожи напълно християнството в Турция. Това го наричам закон за ислямското насищане. Ние наблюдаваме същата крива за всички нации, в които прониква исляма – Египет (който е бил християнски), Северна Африка (също християнска), Ирак (християнски), Сирия (християнска)…И какво им се случва? Дали е защото са християнски? Не, същият закон е валиден за Афганистан, който е бил будистки, а сега е мюсюлмански. Пакистан, който е бил предимно индуистки и малко будисти, сега е почти изцяло мюсюлмански.Това е законът за ислямското насищане. Обмислете го и вижте къде се намираме в историята в Америка и в Европа.
Следва статистика която съм събрал за жените. Сигурно всеки е чувал как ислямът третира жените. Сега да погледнем внимателно какво ще открием. Минах през Корана и извадих всяка строфа, която по някакъв начин е свързана с жените. Ето и разбивката: В 5.3% от строфите откриваме, че жените са висо-ко цененни. В 23% от строфите тя е равнопоставена с мъжа. И в останалите 71% от случаите тя е оценявана по-ниско. Ако погледнем по-отблизо устано-вяваме, че в тези 5.3% когато жената е оценявана високо, тя е майка. И само в тази позиция и се отдава признание. А, какво да кажем за тези 23% от случаи-те, в които е равна. Е, тук има нещо като Параграф 22 – жената ще бъде оценя-вана в отвъдното по това колко добре е слушала съпруга си, т.е равнопоставе-ността включва подчинение на съпруга. Мохамед заявява: „Аз видях Ада и той основно се населява от жени.“ „Защо Мохамед?“ „Защото, те не са били бла-годарни към съпрузите си.“ Толкова за равенството в Деня на страшния съд. Направих същото и с Хадиса. И той е като Корана – почти във всички случаи жената е подчинена. Тя не е истински равна.
Сега нека да разгледаме Великата лъжа.
В медиите казват, че има само една интерпретация на исляма и това е гледната точка на мюсюлманина. Нещо повече, ние трябва да се съгласяваме. Ще ви покажа, защо това не може да е приемливо. Има много известен епизод в живота на Мохамед, когато един ден в Медина той гледал как отсичат главите на 800 евреи. Предишният ден всички еврейски жени били продадени в робство. Всички деца били отвлечени и приети в мюсюлмански семейства за да бъдат отгледани като мюсюлмани. Каква е същността на подобно действие? Според исляма е просто – това е ден на триумф, ден на величие за исляма, защото коварните евреи са отказали да признаят, че Мохамед е пророкът на Аллах и са си получили заслуженото. Това е правосъдие. От друга страна е гледната точка на кафира, която е, че събитието е зло и е военно престъпление. Няма нищо добро в деянието. Третата гледна точка е на застъпника. „Ами, това е било тогава, а сега е друго. Християните са правили и по-лоши неща. Европейците са правели по-лоши неща. Нека да не съдим.Трябва всички да се разбираме и да се погаждаме.“ И така всеки проблем с исляма има 3 гледни точки - на вярващия, на застъпника и на неверника. Излиза, че Великата лъжа си е лъжа. Няма само една гледна точка. Има три противоречащи си гледни точки, които няма как да примирим. Но ние трябва да признаем, че те са еднакво валидни логически, и позволете ми да добавя, те са валидни и от етична гледна точка.
има основан на факти рационален подход към исляма. Не е въпрос на мнение! Не е въпрос на това какво мислите. Има еднозначни факти, с които да се заемем. Те са записани, съществуват в последните 1400 години и ние тряб-ва да израстнем и да приемем отговорността за прочитането и разбирането им. Мненията на експертите са просто мнения! Има само двама експерти по въпросите на исляма. Това са Аллах и Мохамед. Всичко останало са ко-ментари. Трябва да приемем фактът, че ислямът е ограничен и се състои от 3 книги. Ако нещо може да се намери в тези три книги (Коран, Сира и Хадис), то значи е ислям. Ако, не е в трите книги, значи не е ислям. Това е отговорът. Следователно, Аллах и Мохамед са единствените основи на исляма. Ние трябва да поемем отговорността и да приемем, че има отговор на въпроса: „Каква е истинската природа на исляма?“ Аз твърдя, че това е един от най-важните въпроси пред които сме изправени като нация днес. Защо го казвам ли? Спомняте ли си закона за ислямското насищане? Няма нация която да не е стнала изцяло ислямска няколко века след като ислямът е проникнал! Това е проблемът пред нас. Ние трябва да се изправим лице в лице със ис-тинската природа на исляма. Всички факти са пред нас за да го направим. Време е да поемем отговорност – отговорността на знанието и знаенето.
цитирай
4. bulgarinut57 - http://www. puknatastotinka/...
12.01.2016 23:30
http://www.puknatastotinka/
https://www.youtube/watch?v=YjBDDC4wVxk
цитирай
5. lubomir33 - До bulgarinut57
13.01.2016 12:42
Ей, този коментар си е просто цяла книга за исляма.
Обяснението защо има такава разлика между двете части на Корана е много просто - първоначално Мохамед се е опитал да разпространява новата религия по мирен път, но когато е видял, че това няма как да стане, просто е обърнал другият край на тоягата.
цитирай
6. bulgarinut57 - ?
13.01.2016 23:35
Герд Мюлер е германски политик и член на Християн-социалния съюз на Бавария, министър на икономическото сътрудничество и развитие !!!

Ако можеш да ми разгадаеш що е християн(?)социален(?) съюз, имаш каса бира !!!
А че е малоумник е ясно като 2+2=4 !!!

http://www.bild/politik/inland/dr-gerd-mueller/erst-zehn-prozent-der-fluchtwelle-ist-bei-uns-angekommen-44081514.bild.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubomir33
Категория: Политика
Прочетен: 1377775
Постинги: 413
Коментари: 710
Гласове: 1949
Архив