Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2011 23:21 - That's All Folks
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 24472 Коментари: 94 Гласове:
56

Последна промяна: 08.06.2011 10:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преставам да публикувам в този блог.  Банната съм от 7 май - без обяснение, анонимно.
RSS връзката не работи.
Няма такава мрежа по света!


Открих, че мога да пиша на български в много други формации на световната мрежа.


Няма да закривам блога, обаче, за да мога да влизам при приятелите, които са ми оставили стотици коментари..
 
Засега.

Ако някоя тролска ръчичка се опита да го пипне - няма да излезе от тролско още петстотин години.






Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - О, Разказче, ще ми липсваш!
07.06.2011 23:34
Няма ли начин да оправят това безобразие да му се не види! Толкова ли е сложно? Както и да е, на мен си ми в "Любими" и така си те чета, но не е хубаво, че не излиза иначе. Не е честно! За коректно да не говорим... :(
Пиши, къде си на другото място. И аз открих в Blogger, но тук сте всички, които искам да чета. Дано оправят час по-скоро това недоразумение! Взимам си те за блогвълна. До скоро!
цитирай
2. babaelenica - Дойде ми в повече...
07.06.2011 23:37
Защо се гаврят с блоговете на стойностни хора?
Ако успея да намеря отговор на този въпрос, мога да те призова - не ни напускай!
За мен е глътка въздух срещата на приятели в твоя блог.
Знайно е, че може да се пише и другаде, но моля те - направи всичко възможно, преди да се оттеглиш.
Даже не моля - настоявам!
Надявам се да не прозвучи лигаво, но аз те обичам.
И не ми е все едно какво се случва с теб.
цитирай
3. razkazvachka - Благодаря! Със сигурност ще те поканя - макар че няма да е същото лежерно писане както тука:))))
07.06.2011 23:49
malchaniaotnadejda7 написа:
Няма ли начин да оправят това безобразие да му се не види! Толкова ли е сложно? Както и да е, на мен си ми в "Любими" и така си те чета, но не е хубаво, че не излиза иначе. Не е честно! За коректно да не говорим... :(
Пиши, къде си на другото място. И аз открих в Blogger, но тук сте всички, които искам да чета. Дано оправят час по-скоро това недоразумение! Взимам си те за блогвълна. До скоро!

цитирай
4. razkazvachka - Ами имах намерение да ги докарам до хиляда и една приказка - ама някой не може да брои, а аз банната няма да пиша.
07.06.2011 23:55
babaelenica написа:
Защо се гаврят с блоговете на стойностни хора?
Ако успея да намеря отговор на този въпрос, мога да те призова - не ни напускай!
За мен е глътка въздух срещата на приятели в твоя блог.
Знайно е, че може да се пише и другаде, но моля те - направи всичко възможно, преди да се оттеглиш.
Даже не моля - настоявам!
Надявам се да не прозвучи лигаво, но аз те обичам.
И не ми е все едно какво се случва с теб.


О, аз си ходя под слънцето с кеф - това тука остава като музеен експонат и място за срещи.
цитирай
5. vanya70 - ...
07.06.2011 23:56
Аз си те виждам, защото съм си те избрала.... вярно, че понякога не ми се пише и те чета нелогната (и си стигам до блога ти и без да минавам през онази забранена за БАН-нати територия)... ако има някакво значение...

До тук или другаде!
цитирай
6. injir - Kakvo se e sluchilo, ta ti si, , za...
08.06.2011 00:00
Kakvo se e sluchilo, ta ti si ,,zabranena teritoriya,,?
цитирай
7. razkazvachka - Ами да - точно за вас е това обяснение:)))
08.06.2011 00:03
vanya70 написа:
Аз си те виждам, защото съм си те избрала.... вярно, че понякога не ми се пише и те чета нелогната (и си стигам до блога ти и без да минавам през онази забранена за БАН-нати територия)... ако има някакво значение...

До тук или другаде!


Не е въпросът в намирането - въпросът е в налагането на ограничение от самия блог - забраната - неееее, няма да стане така.


цитирай
8. razkazvachka - И аз това искам да знам:))))
08.06.2011 00:05
injir написа:
Kakvo se e sluchilo, ta ti si ,,zabranena teritoriya,,?


Освен че не понасям тъпанарките модераторки и го заявявам нееднократно. Всеки опит да се ограничи един блог е нарушение на правата на личността и кражба на виртуално битие.
цитирай
9. injir - Yasno. . . Pishi kade moga da te cheta ...
08.06.2011 00:08
Yasno... Pishi kade moga da te cheta otnovo. Pozdrav!
цитирай
10. razkazvachka - Непременно - когато пропиша пак:))))
08.06.2011 00:11
injir написа:
Yasno... Pishi kade moga da te cheta otnovo. Pozdrav!

цитирай
11. vanya70 - :)
08.06.2011 00:28
razkazvachka написа:
Ами да - точно за вас е това обяснение:)))
Не е въпросът в намирането - въпросът е в налагането на ограничение от самия блог - забраната - неееее, няма да стане така.


Сега се сетих за една фраза от "Пинокио", която е заключението на доктор Га, когато намира Пинокио... И преди повече от година за технико-"екипното" стопанисване на този сайт си я перефразирах така:

"Ако не е техниката е "екипа", а ако не е "екипа" е... техниката!" ;):)))

ПП. Да цитирам по памет и оригиналната дълбокомислена фраза на доктора, когато преглежда Пинокио, лежащ в безсъзнание: "Да...! Ако не е мъртъв, е жив! Но ако не е жив, тогава е мъртъв!"
цитирай
12. lidislidis - Здравей!
08.06.2011 01:37
Нарочно ли сложи този си постинг, който няма нищо общо с кат."Изкуство" тук и ме измести , да не ме четат хората и да гледат постингите ми за севера ?
Стоях само 5 минути ! Ако трябва да бъдем коректни, този ти постинг е за кат.ДРУГИ но прави впечтление,че щом аз напиша нещо и веднага дежурните от вашата групировка, хукват да ме изместват със злоба !
Хората пишат , където си искат и мисля,че трябва да бъдат коректни с другите!
Моля, да преоринтираш поста си по тематика в кат. ДРУГИ!
цитирай
13. tili - Ела в моята категория "Други",
08.06.2011 02:12
Разказвачке:))) Не страдам от липса на читатели. То ако четенето зависеше само от категорията...
Пусни си новото място в блогрола, както правят другите изчезващи. Тук остави само усмивката си. Като оня Котарак, да му се незнае!!! Мамка му и прасе!
Много ме е яд!!!:(((
цитирай
14. desilazarova - Ще те четем, където и да отидеш! На ...
08.06.2011 02:17
Ще те четем, където и да отидеш! На белият лист и по различните блогове, винаги има място за хубавите хора! Поздрав!:)
цитирай
15. qbylkovcvqt - Много жалко. Един от най-хубавите ...
08.06.2011 06:59
Много жалко. Един от най-хубавите блогове. Обичам да чета твоите истории. Сега - все едно цял един изгубен свят...
цитирай
16. mrazekoff - Отвратително е това!
08.06.2011 07:48
Преди около месец открих, че при теб, при zvezdichka (нея успях да я предупредя) и при swanlake има много анонимни коментари (написани на безсмислена латиница), а при мен се пълнеше пощенската ми кутия тъй като сте в моите любими блогове. Събираха се стотици на ден...:(
Това е отвратително и мисля, че трябва да се направи нещо по въпроса. Преди време се оплака и (къснапролет - Невена) с подобен проблем.
Питам се?
Защо толкова свестни колеги биват атакувани.
Нима красивото и доброто нямат място в блога, или е въпрос на просташко действие целящо да оплюе човека - без значение кой е той.
Това е отвратително и тази низост трябва да бъде елиминирана.
Ако можеш продължавай да ни радваш със своите постинги, а този проблем дано се реши и то в скоро време, защото ние имаме нужда от теб, ние имаме нужда от такива като теб!
цитирай
17. hristo27 - Аз мисля, че ще се оправи положен...
08.06.2011 08:34
Аз мисля, че ще се оправи положението. Не губи кураж.
цитирай
18. stela50 - Не разбирам ,Шехерезада ...хубав ,стойностен блог .
08.06.2011 08:40
Ще ми се да е някаква грешка в системата .
Ще ми липсват твоите реални и фантастични приказки ,
които много харесвам .И се надявам да продължа да ги чета .
Където и да си ...бъди щастлива . Но не закривай блога .
Поздрави !
цитирай
19. ivankalilova - На мен също ще ми липсваш, Сладко...
08.06.2011 08:49
На мен също ще ми липсваш, Сладкодумничке!
Където и да си, желая ти много късмет и успехи!А ти си моя любимка и аз няма да престана да си те чета!:)))
Поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
20. vostroto - Разказвачке:)
08.06.2011 08:52
Не мога да повярвам, че дойде такъв момент при теб! Но в края на краищата на човек му писва. Когато започнеш да пишеш на новото място - извести къде е, да мога да идвам там, а защо не и да се присъединя!
Поздрави!
цитирай
21. ferdi - ?!!! Е това пък
08.06.2011 09:33
вече е безумно! Виждам, че тук някакви персони едва ли не им се прис... ако не са на първа страница и сипят някакви смехотворни съвети за категории и т.н., което е адски забавно и жалко (уви).. , но пък това точно ти да си банната ми е просто непонятно! Моля ти се дай поне някакъв линк, където да те намерим отново! :)
цитирай
22. анонимен - Zaedno s preumorata ot sesiqta ti e ...
08.06.2011 09:38
Zaedno s preumorata ot sesiqta ti e doshlo v pove4e.Kadeto i da pishesh shte idvame da te 4etem!
цитирай
23. makont - Е, вече и ти си всред звездите,
08.06.2011 09:48
явно е невероятно да си баннат, и много модерно. Я хич да не ти пука. Таланта никой не може да ти вземе. Нали знаеш, бъди красива и пиши, иначе кой ще разнообразява и обогатява счетоводителското ми ежедневие. Усмивчици от мен и чакам нов разказ, напук на новата мода "бан".
цитирай
24. razkazvachka - ООоо, я си сложи очилата! Написала съм, че съм банната - кой пък те е измествал тебе!
08.06.2011 10:06
lidislidis написа:
Нарочно ли сложи този си постинг, който няма нищо общо с кат."Изкуство" тук и ме измести , да не ме четат хората и да гледат постингите ми за севера ?
Стоях само 5 минути ! Ако трябва да бъдем коректни, този ти постинг е за кат.ДРУГИ но прави впечтление,че щом аз напиша нещо и веднага дежурните от вашата групировка, хукват да ме изместват със злоба !
Хората пишат , където си искат и мисля,че трябва да бъдат коректни с другите!
Моля, да преоринтираш поста си по тематика в кат. ДРУГИ!


ТИ не си банната. Виждат те всички - явно не си им интересна.
цитирай
25. razkazvachka - О, Тили, нямам никакви лоши чувства към категорията "ИЗкуство" - проблемът е, че не се виждам от външнанта мрежа - изобщо не излизам като участник в б
08.06.2011 10:09
tili написа:
Разказвачке:))) Не страдам от липса на читатели. То ако четенето зависеше само от категорията...
Пусни си новото място в блогрола, както правят другите изчезващи. Тук остави само усмивката си. Като оня Котарак, да му се незнае!!! Мамка му и прасе!
Много ме е яд!!!:(((


И НЯМА да ходя в категорията ДРУГИ заради нечии малоумни претенции...
цитирай
26. razkazvachka - Благодаря:))))
08.06.2011 10:14
desilazarova написа:
Ще те четем, където и да отидеш! На белият лист и по различните блогове, винаги има място за хубавите хора! Поздрав!:)


Може би ще се обърна наистина към белия лист - хартиен или електронен.
цитирай
27. razkazvachka - Хей, Руми - ти си ми лесна за намиране:)))
08.06.2011 10:15
анонимен написа:
ама си стой тук :)

оси4ката

ще ти пусна линк през юли...
цитирай
28. razkazvachka - Това, което е сега - няма да го трия. Текстовете и коментарите са си части от цялото.
08.06.2011 10:19
qbylkovcvqt написа:
Много жалко. Един от най-хубавите блогове. Обичам да чета твоите истории. Сега - все едно цял един изгубен свят...


Не е изобщо въпросът в първата страница или нещо подобно - въпросът е невъзможността да стигне до външната мрежа. Което е нещо като крепостничество.
цитирай
29. razkazvachka - О, при мен Звездичка излезе - но бях изпуснала няколко от красивите й публикации и трябваше да ги наваксвам:)))
08.06.2011 10:23
mrazekoff написа:
Преди около месец открих, че при теб, при zvezdichka (нея успях да я предупредя) и при swanlake има много анонимни коментари (написани на безсмислена латиница), а при мен се пълнеше пощенската ми кутия тъй като сте в моите любими блогове. Събираха се стотици на ден...:(
Това е отвратително и мисля, че трябва да се направи нещо по въпроса. Преди време се оплака и (къснапролет - Невена) с подобен проблем.
Питам се?
Защо толкова свестни колеги биват атакувани.
Нима красивото и доброто нямат място в блога, или е въпрос на просташко действие целящо да оплюе човека - без значение кой е той.
Това е отвратително и тази низост трябва да бъде елиминирана.
Ако можеш продължавай да ни радваш със своите постинги, а този проблем дано се реши и то в скоро време, защото ние имаме нужда от теб, ние имаме нужда от такива като теб!


Анонимните коментари рядко стигат до мен - цензурират ги още преди да са излезли - е, това и сама мога да си го правя.

Благодаря за оценката.
Може би ще премина в друга категория - писане на книга:))) хартиена и електронна....
Но ми се щеше да си завърша 1001та приказки - е, щом не искат - няма да е тука...
цитирай
30. razkazvachka - Ако се оправи - ОК, ако не - ще си направим ново:))))
08.06.2011 10:25
hristo27 написа:
Аз мисля, че ще се оправи положението. Не губи кураж.


Мрежата е широка и дълбока.
цитирай
31. razkazvachka - Няма да го закривам, ще си пиша приказките - но не тук, докато не ми се махне ограничението -
08.06.2011 10:26
stela50 написа:
Ще ми се да е някаква грешка в системата .
Ще ми липсват твоите реални и фантастични приказки ,
които много харесвам .И се надявам да продължа да ги чета .
Където и да си ...бъди щастлива . Но не закривай блога .
Поздрави !


Благодаря, Таня!
цитирай
32. razkazvachka - Няма, бе, душа! Я гледай каква голяма мрежа е - НИКОЙ не може да ме затваря в модераторски гьолчета...
08.06.2011 10:28
ivankalilova написа:
На мен също ще ми липсваш, Сладкодумничке!
Където и да си, желая ти много късмет и успехи!А ти си моя любимка и аз няма да престана да си те чета!:)))
Поздрави и прегръдки!:)))


Благодаря и хубаво лято!
цитирай
33. razkazvachka - :))))) Винаги си поканен!
08.06.2011 10:29
vostroto написа:
Не мога да повярвам, че дойде такъв момент при теб! Но в края на краищата на човек му писва. Когато започнеш да пишеш на новото място - извести къде е, да мога да идвам там, а защо не и да се присъединя!
Поздрави!

цитирай
34. razkazvachka - Този тука стои! ако стане още издънка - ще ви пусна координатите...
08.06.2011 10:30
ferdi написа:
вече е безумно! Виждам, че тук някакви персони едва ли не им се прис... ако не са на първа страница и сипят някакви смехотворни съвети за категории и т.н., което е адски забавно и жалко (уви).. , но пък това точно ти да си банната ми е просто непонятно! Моля ти се дай поне някакъв линк, където да те намерим отново! :)


Благодаря!
цитирай
35. razkazvachka - Нали, човек изпушва в определени моменти от годината - но има и закономерността с едната капчица, която прелива...
08.06.2011 10:33
анонимен написа:
Zaedno s preumorata ot sesiqta ti e doshlo v pove4e.Kadeto i da pishesh shte idvame da te 4etem!



и вече не е същото.
цитирай
36. razkazvachka - Счети:)))) Не съм забравила, че имам да пиша една история за Видинския "Телеграф"...
08.06.2011 10:35
makont написа:
явно е невероятно да си баннат, и много модерно. Я хич да не ти пука. Таланта никой не може да ти вземе. Нали знаеш, бъди красива и пиши, иначе кой ще разнообразява и обогатява счетоводителското ми ежедневие. Усмивчици от мен и чакам нов разказ, напук на новата мода "бан".


А сега отивам на среща със Счети:))))
цитирай
37. dmv - Разказвачке!Държа да знам къде ще ...
08.06.2011 10:46
Разказвачке!Държа да знам къде ще пишеш занапред!Много държа,почти заповедно го казвам!Искам да мога да следя това,което правиш,а относно блога,можеш да отправиш запитване,какво,що,,или вече си го направила,кажи какво ти отговориха ,ако е така:)то да ти кажа и аз имам лек просблем от твоето естество,много дразни,ама моят е лек:))))
цитирай
38. dmv - А да, и поредният неадекватен ко...
08.06.2011 11:08
А да,и поредният неадекватен коментар от потребител с финландско "ай пи"..Номер 12 определено не е в час....ти."долна" Разказвачке,що Й измести,що а? измести постинга за северносияние в лапландска вила?м?Цели 5 минути слава,а ти после кво ,а??Не тъъъъ е срам?м?Аахахахаха
Лелееееееееее,ей,ще паля самолета,слагам му ските..кацам в Лапландия...и ще влеза във Финландската Влахала..ама отма...легенди ще се носят за мене..омръзна ми от нея,където и да ида,тя вече чака "с меч в ръка"...Сори,мила приятелко за офтопика,ама ми писна от северното недоразумение...

пс..А толкова ообичах Лапландия нявга...
цитирай
39. gkowachew - Защо бе, джанъм???
08.06.2011 11:28
Ще ми липсваш!
цитирай
40. babaelenica - Минавам на оглед)
08.06.2011 13:05
Гледам, поощрения си получила, ама другите да те видят - йок!)))
Нахлупила си ти шапката-невидимка, а разказват - само в приказките можело така.
Твоите приказки явно се превръщат в действителност.
:)))))
цитирай
41. pevetsa - БАННАТИТЕ!
08.06.2011 13:07
ГАДНО, ДОСТА ДОРИ, И НЯМА СВЪРШВАНЕ, ПРОСТО НЯМА ...
Аз постоянно се боря с този бан, и рестартирам ли рестартирам компа, вчера дори два часа го рестартирах до като ме пуснат да пиша, но знам защо, заради борбата си за правилата и Лидис ...
А ГЕРИ ЗАЩО, ЗАЩООООООО !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
цитирай
42. mona - Дано...
08.06.2011 13:13
Дано е само временно. Все се надявам, че такива работи не се случват на хора като теб, че е просто "технически" проблем.
Дано...
цитирай
43. miaa - И аз мисля, че е техническо недоразумение:) И ще се оправи!
08.06.2011 14:03
Без теб блога, ще опустее! Кой ще ни разказва така хубаво, Приказна!
Задръж, отпусни въздухът и нека да видим, какво ще се случи?:)))
Надявам се, всичко да завърши благополучно:)
цитирай
44. razkazvachka - Хубаво! Ще получиш покана с розички... като му дойде времето:))))
08.06.2011 15:17
dmv написа:
Разказвачке!Държа да знам къде ще пишеш занапред!Много държа,почти заповедно го казвам!Искам да мога да следя това,което правиш,а относно блога,можеш да отправиш запитване,какво,що,,или вече си го направила,кажи какво ти отговориха ,ако е така:)то да ти кажа и аз имам лек просблем от твоето естество,много дразни,ама моят е лек:))))



Относно блога - питах веднъж, питах два пъти - ама те нали и без това се ровят на всички в писанията - ще го видят, кво като са го баннали... мародераторите, доколкото изобщо ги има

Няма повече да питам - приключих.
цитирай
45. razkazvachka - Докторе, няма да съм невидима!
08.06.2011 15:29
gkowachew написа:
Ще ми липсваш!


Но пък ти знаеш къде да ме намериш.
цитирай
46. razkazvachka - Ехидна смеховка:))))
08.06.2011 15:33
babaelenica написа:
Гледам, поощрения си получила, ама другите да те видят - йок!)))
Нахлупила си ти шапката-невидимка, а разказват - само в приказките можело така.
Твоите приказки явно се превръщат в действителност.
:)))))


Точно! За това ми е думата - благодаря за точното определение - Отказвам да съм невидима.
Едни нещастници се опитваха да ме баннат години наред от статистиките на работното ми място - накрая се оляха и ги уволниха. Имам цялата вечност пред мен, ще почакам и тоя блог някой да му обърне внимание, защото сега е като запустяла страна.


Ти си знаеш къде съм:))))
цитирай
47. razkazvachka - Точно си мислех за твоя случай. Така си е - стоиш си наоколо и си градиш мястото, като предварително си казал каква ти е програмата максимум
08.06.2011 15:40
pevetsa написа:
ГАДНО, ДОСТА ДОРИ, И НЯМА СВЪРШВАНЕ, ПРОСТО НЯМА ...
Аз постоянно се боря с този бан, и рестартирам ли рестартирам компа, вчера дори два часа го рестартирах до като ме пуснат да пиша, но знам защо, заради борбата си за правилата и Лидис ...
А ГЕРИ ЗАЩО, ЗАЩООООООО !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


Манията за величие - погрешно разбирана като свобода:)))

цитирай
48. razkazvachka - НЕ е! НО това няма да ме накара да престана да мисля, че доколкото има модератори в този блог
08.06.2011 15:41
mona написа:
Дано е само временно. Все се надявам, че такива работи не се случват на хора като теб, че е просто "технически" проблем.
Дано...


те са пълни боклуци!
цитирай
49. razkazvachka - Не е - недоразумение са наетите технически лица, пардон, задници! Но ти знаеш какво е като решат да те нападат...
08.06.2011 15:47
miaa написа:
Без теб блога, ще опустее! Кой ще ни разказва така хубаво, Приказна!
Задръж, отпусни въздухът и нека да видим, какво ще се случи?:)))
Надявам се, всичко да завърши благополучно:)


Аз хапя като ме нападнат - изглежда това не се харесва на някого, свикнал анонимно да бълва гнусотии. Но също така - отказвам да бъда невидима.
Няма да пиша до никакви измислени адреси на блогбегето - там не виждам нищо рационално - все едно да си думаш с подставката за мишката. В дрругите мрежи администраторите са явни и е желателно даже да бъдат със снимки.
Жалкото е, че тази социална мрежа носи името блог.бг - което не подобава да бъде подритвано така от собствените си пазители.
цитирай
50. ddiaries - спри не си отивай...
08.06.2011 16:41
ще ми бъде тъжно..

Премисли...или поне пускай линкове към следващите ти разкази:)
цитирай
51. pegas08 - Разказче, еВала и на теб, освен на Доктора за епитафията!
08.06.2011 17:29
Девизът е ; "Бежте , краченца , да бягаме!"

Да ти разкажа нещо утешително, на изпроводяк.

На времето , моят авер Б. Шоу го баннали в Неродната му Англия, и той след като обиколил около 150! тогавашни сайтове, издателства демек,

публикувал....чаааак в Австралия! Ядец на одерацията!

Така че , меткай се на коня и : "Ихуууу, Гинче!"

Пак ще се видим! Аз, с пълно
бойно
снаряжение
,А ти
С най- доброто Фентъзи на света!

Обичам те от името на цялата група!

Ей,,,,,да вземеш и Геката!!!!
цитирай
52. pevetsa - НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ, НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!
08.06.2011 18:49
И на мен ми минава често през ума да се омета от блога, но дори и да останат тук малко верни приятели, ще съм тук, до тяхното рамо.
ДНЕС ТЕ МОЛЯ:
НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ, НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!
цитирай
53. panazea - Разказвачка , която е ненадмината ,да бъде с бан?
08.06.2011 18:52
Това вече е прекалено.
Разказче , Гуш.
Не се коси мило.
Сега мина през мен джойси и пръскаше отрова , ама каква!
А пък си тръгват свестните хора !
Прегръдка , мила .
Обичам те !
цитирай
54. chinaware - Е, и това доживяхме ,
08.06.2011 20:21
И е дразнещо и обидно... за мене,като потребител, да не мога да чета,евентуално приказните ти истории. Но наистина, не е единственото място,на което може да се пише. Но все си мисля и аз , че е грешка. Виж, налице са 53 адекватни, дружелюбни приятелски коментара. Това са 106 рамене за опора и подкрепа !!!
Поздрави от слабо говорящите english :) !!!
цитирай
55. sparotok - !
08.06.2011 21:04
Дано да е технически проблем, аз също нито можех да коментирам, нито да гласувам за известен период от време...

Не виждам причина аминистратори, или който и да е да искат да те отстранят. Това не си го заслужила изобщо! При теб е хубаво и светло!
цитирай
56. zebb - Права си - тук Кант не е на почит. . . Но ...
08.06.2011 21:19
Права си - тук Кант не е на почит ...
Но пък човек носи важните неща в себе си.:)
Здрава да си и поздрави на Геката!
цитирай
57. elinora - ! :(((
08.06.2011 21:29
! :(((
цитирай
58. megg - Домъчня ми.
08.06.2011 21:40
Не си отивай, Сладкодумке! Чакам твоята 1001 приказка. Тук! Където те открих и четях с наслада.
Поздрав!
цитирай
59. razkazvachka - ЕЙЙЙ, и каква стана тя сега! Цялата навалица дойде на приказки, пък аз бях зарязала блога
08.06.2011 22:50
и съчинявах тестове цял ден...

Ще измисля нещо заради толкова много готин народ.

Но тука няма да пиша докато не ми пуснат връзката.
цитирай
60. razkazvachka - Всъщност - минава ми през ума да го регистрирам наново - харесвам си името и неща да го сменям...
08.06.2011 22:57
ddiaries написа:
ще ми бъде тъжно..

Премисли...или поне пускай линкове към следващите ти разкази:)

цитирай
61. razkazvachka - Пегасче:)))) Не е такъв девизът, а: Стягайте се краченца да сритаме тухлите от стеничките:))))
08.06.2011 22:59
pegas08 написа:
Девизът е ; "Бежте , краченца , да бягаме!"

Да ти разкажа нещо утешително, на изпроводяк.

На времето , моят авер Б. Шоу го баннали в Неродната му Англия, и той след като обиколил около 150! тогавашни сайтове, издателства демек,

публикувал....чаааак в Австралия! Ядец на одерацията!

Така че , меткай се на коня и : "Ихуууу, Гинче!"

Пак ще се видим! Аз, с пълно
бойно
снаряжение
,А ти
С най- доброто Фентъзи на света!

Обичам те от името на цялата група!

Ей,,,,,да вземеш и Геката!!!!

цитирай
62. razkazvachka - Това е същността на цялото упражнение - няма как да си зарежеш готината група:)))
08.06.2011 23:01
pevetsa написа:
И на мен ми минава често през ума да се омета от блога, но дори и да останат тук малко верни приятели, ще съм тук, до тяхното рамо.
ДНЕС ТЕ МОЛЯ:
НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ, НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!


Ще помисля как да изляза от ситуацията - но това ще стане чак към 20ти - щото сесията се вихри:)))
цитирай
63. razkazvachka - Аааа, не съм си тръгнала - сложила съм бан на приказките просто:))) Но няма да предавам тайфата - ще измисля нещо друго:))))
08.06.2011 23:03
panazea написа:
Това вече е прекалено.
Разказче , Гуш.
Не се коси мило.
Сега мина през мен джойси и пръскаше отрова , ама каква!
А пък си тръгват свестните хора !
Прегръдка , мила .
Обичам те !

цитирай
64. razkazvachka - Права си! Ами да де - и аз за това протестирам - при 177 постоянни читатели и още петдесетина - нерегирстрирани постоянни -
08.06.2011 23:07
chinaware написа:
И е дразнещо и обидно... за мене,като потребител, да не мога да чета,евентуално приказните ти истории. Но наистина, не е единственото място,на което може да се пише. Но все си мисля и аз , че е грешка. Виж, налице са 53 адекватни, дружелюбни приятелски коментара. Това са 106 рамене за опора и подкрепа !!!
Поздрави от слабо говорящите english :) !!!


все си мисля, че оня с бан-а е малцинство...

за инглиша - нямам отговор - всичко живо е в сесия или навън - но пък, знаеш ли - в Пловдив има много качествени говорещи...
цитирай
65. razkazvachka - Караш ме да се засрамя:))) - При тебе е ужасна навалица от всякакви коментиращи... Не е нужна причина да не си симпатичен на някого...
08.06.2011 23:09
sparotok написа:
Дано да е технически проблем, аз също нито можех да коментирам, нито да гласувам за известен период от време...

Не виждам причина аминистратори, или който и да е да искат да те отстранят. Това не си го заслужила изобщо! При теб е хубаво и светло!

цитирай
66. razkazvachka - Благодаря! Геката също взе да страда, щото е баннат от приказките:))))
08.06.2011 23:10
zebb написа:
Права си - тук Кант не е на почит ...
Но пък човек носи важните неща в себе си.:)
Здрава да си и поздрави на Геката!

цитирай
67. razkazvachka - да де:))))
08.06.2011 23:11
elinora написа:
! :(((

цитирай
68. razkazvachka - Знаеш ли - не е защото съм преуморена или нямам време - напротив, точно в интензивно време ми се разказват най-много прикказки.
08.06.2011 23:18
megg написа:
Не си отивай, Сладкодумке! Чакам твоята 1001 приказка. Тук! Където те открих и четях с наслада.
Поздрав!


Но от няколко седмици - когато тръгвам да напиша нещо тука, поглеждам осакатената си страница и приказките се свиват - не искат да бъдат насилвани...

Ще трябва да измислим нещо друго...
цитирай
69. mileidi46 - Mila, izob6to nqmam predstava k...
08.06.2011 23:50
Mila,izob6to nqmam predstava kakvo zna4i tova -BAN,ama 6tom pi6e6..nali si tuk?
Qvno sum mnogo nazad s mat'rqla ! Zna4i li tova,4e kato pusne6 posting-ne izliza nikude...Az puk nikoga ne sledq moite postingi dali izlizat nqkude..moje i az da sum,,bannata?'' ama da ne sum oburnala vnimanie:)))
Ne se davai,pi6i si,puk nie si te znaem kude si...6TE TE NAMERI! KUDETO I DA SI!
цитирай
70. henzelski - Скъпа приятелко,
09.06.2011 00:08
този сайт все повече осиротява откъм свестни люде... ((
цитирай
71. razkazvachka - Изобщо нямам съмнения във вас:)))) Да си призная - аз също си търся кого да чета - не гледам на първа -
09.06.2011 00:10
mileidi46 написа:
Mila,izob6to nqmam predstava kakvo zna4i tova -BAN,ama 6tom pi6e6..nali si tuk?
Qvno sum mnogo nazad s mat'rqla ! Zna4i li tova,4e kato pusne6 posting-ne izliza nikude...Az puk nikoga ne sledq moite postingi dali izlizat nqkude..moje i az da sum,,bannata?'' ama da ne sum oburnala vnimanie:)))
Ne se davai,pi6i si,puk nie si te znaem kude si...6TE TE NAMERI! KUDETO I DA SI!


въпросът е точно в това - публикуване вътре в блога, без достъп навън или по-скоро - без достъп отвън - нали знаеш онази приказка за златното момиче, скрито от мащехата си под коритото, докато забуленото черно отивало да се венчава с принца. Петелът, обаче, нали си е един мъжки кокоши акъл, се изцепил - "Златна кака - под корито, черна кака - на кон язди".
Писна ми от модерации.

Мисля си, обаче, че дори и да се разкарат - този блог загуби стойността си за мен.

Ще намеря къде и как да ме намирате също така лесно - и няма да се откажа от ника си - мой си е:))))
цитирай
72. panazea - Ние тук сме дошли за да се радваме ,
09.06.2011 00:14
не да се ядосваме на технически пречки .
За всеки случай си направи блогове в
wordpress.com
blogger.com
Мен вече тук не ме кефи .
Само хората ми харесват .
цитирай
73. razkazvachka - О, там отдавна съм регната - но ме кефеше някак си тук - по-леко иде комуникацията...
09.06.2011 00:22
panazea написа:
не да се ядосваме на технически пречки .
За всеки случай си направи блогове в
wordpress.com
blogger.com
Мен вече тук не ме кефи .
Само хората ми харесват .


Пречките не са технически.
Затова и мен не ме кефи вече тука.
цитирай
74. 4aiotgluhar4e - Eeeeeee, нe! Писна ми вече!
09.06.2011 00:51
Всеки ден изчезва по един блог от любимите ми. Както е тръгнало, всички май ще се спасяваме. Аз отдавна не гледам какво има на първа и разчитам само на любими, но ако и ти изчезнеш, Разказвачке, 'ептен ще ми се спихне базата данни.
Обаче като се замисля, може и да си права. Защо да трошим нерви заради някакви духовни лилипути, ако има и по-спокойно местенце. То има де, аз от такова дойдох, но беше скучно. Все пак ако някой ни организира да се изнесем едновременно в сайт без паразити и пъдари, с кеф бих се преселила. На първо време, дай координати, че съм пристрастена към приказките ти :)))
цитирай
75. razkazvachka - Хихи - верно! Тука не е скучно:))))
09.06.2011 09:23
Засега съм наоколо...
цитирай
76. kosara2008 - ти!!!!!!!!!!!!!?????????????? банната :(
09.06.2011 10:41
засипваш Инвектор и сие с въпроси, това Е...

и оставаш! няма да им правиш кеф на някои , като си отидеш, тук си имаш своя ниша и многомного читатели - приятели.

здравей и да им пишеш!!!
цитирай
77. aqualia - Хайде де! Аз те виждам, но жалко...
09.06.2011 11:10
Не искам да разбирам защо го правят, макар, че знам , но нещо все по-сиротно ми става тук и тъжно. И осезателно ми липсваш.
цитирай
78. beckslover - и аз,
09.06.2011 11:15
като другите „слушатели” си искам Разказвачката.
цитирай
79. magnoliya - Горе главата, животът е пред теб!
09.06.2011 13:17
След известно време, като се обърнеш назад и погледнеш на живота си отстрани, ще разбереш че не си е струвало да се ядосваш за такива неща. С колко неприятности ще се срещнеш, но като имаш воля ще ги преодоляваш. Такъв е животът: всеки върви по пътя си, преодолява неприятностите и пак продължава.
Желая ти само успехи, където и да се намираш!
цитирай
80. iliada - Не ,не може така!:((((((((
09.06.2011 16:01
Не ,не може така!:((((((((
цитирай
81. pegas08 - Смятам, мили мои, съвсем определено,
09.06.2011 17:00
ЧЕ КАКВИТО И ПРИЧИНИ ДА ГОНЯТ ДОБРИТЕ ХОРА,

ТОВА СА ПРОИЗВОДНИ НА ТЕЗИ, КОИТО ГОНЯТ И ХОРАТА
ОТ БЪЛГАРИЯ.
ДАЙТЕ ДА СИ РАЗКАВАМЕ ЗА БЛИЗКИ ХОРА ИЛИ ПОЗНАТИ,
КОИТО БЯХА БАННАТИ ЗА ТОЛКОВА ГОДИНИ ОТ
СИСТЕМАТА НА МОШЕНИЦИТЕ И
КРАДЦИТЕ!

СЪЩИТЕ МОШЕНИЦИ И КРАДЦИ, КАТО И ТЕХНИТЕ РЪКОПЛЕСКАТОРИ , СЕГА

ГОНЯТ СЪС САДИСТИЧНО УДОВОЛСТВИЕ И ДОБРИТЕ ТВОРЦИ!!!

И ВИЖТЕ КАКВА СГАН , СКВЕРНА, СЕ ШИРИ НЕОБЕЗПОКОЯВАНА НА СВЕЩЕНАТА ПЪРВА СТРАНИЦА:

ДОКАЗАНИ ПЛАГИАТИ, ДУХОВНО- НЕЧИСТОПЛЪТНИ ТВАРИ, ИНФАНТИЛНИ ДРАСКАЧЕТА И БОЛНИ ЮНАЧЕТА!

КЪДЕ ОТИДЕ РОМАНОВ, ХЕНЗЕЛ, ЧУДОВИЩЕТО, УАНДЪР, КИРЕТО И МНОГО ДРУГИ, А СЪЩО И ЛЮБИМОТО МИ РАЗКАЗЧЕ!

вИЖТЕ КАКВА БАРДАК - ПОЕЗИЯ СЕ КИЧИ КАТО КИЧИЦА НА ПЪРВА.
дА НЕ ГОВОРИМ И ЗА ПРОЗАИЧНИТЕ КОПИ -ПЕЙСТ
И МИЛИОНИТЕ ПРОСТОТИИ!

Е, НАРОДЕ! ВЗЕМАШ ЛИ СОПАТА СЕГА!

ВРЕМЕ Е ДА МЕТЕМ-

ВИРТУАЛА И
РЕАЛА!

ГЛАВЕН МЕТАЧ
ПЕГАС08!
цитирай
82. scarlety - Kакви са тези сбогувания?:((
09.06.2011 17:37
Тоя сайт съвсем е сдал багажа!!! Все по-зле става! Пълна липса на правила,огромно безхаберие от страна на модераторите,подклаждане на интриги и какво ли още не!:(((( Жалко!
цитирай
83. pegas08 - рАЗКАЗЧЕ, МОЛЯ ПРИЕМИ МОЯТ ПОЗДРАВ!
09.06.2011 17:39
http://www.youtube.com/watch?v=2d3AqlKfXbE
цитирай
84. martiniki - знаеш ли, Гер,
09.06.2011 17:57
пет години изкарах тук и такова перде непроницаемо бях, но откак анонимните коментари взеха да се изтриват от самосебе си, а оня ден си стоеше един анонимен тъп, та вдлъбнат коментар под последния ми постинг и аз вдигнах ръце, свалих всъщност

поздрав

http://www.youtube.com/watch?v=0Q7w7gk1JhQ&feature=related
цитирай
85. razkazvachka - Привет на цялата днешна тайфа! Ей сега се прибирам и съм заспала права - утре ще си говоря с вас поименно -
09.06.2011 23:38
като дъртата вещица на Тери Пратчет и аз да кажа: "Ни съм умрела!" - вдигам пара, защото и на мен ми писна безхаберието.
Но днес сутринта имаше няколко хубави работи на първа - Хензел и Вал, Захариада и Христо, а после сигурно е имало още:))))
Лека нощ от мен сега - утре ще видим - ама не много рано - ще спя до 8 преди да изляза на две бързи обиколки из градО - и чак след това....
цитирай
86. babaelenica - Заради теб поръчах слънцето))
10.06.2011 00:28
За утре да грейне.
Та обиколките, да не започват с прескачане на локвите.)))
И да не забравиш студеното кафе.
:)))))
цитирай
87. razkazvachka - О, разминахме се с дъжда на връщане - едни космати дебелаци като захлупиха дефилето -
10.06.2011 01:27
babaelenica написа:
За утре да грейне.
Та обиколките, да не започват с прескачане на локвите.)))
И да не забравиш студеното кафе.
:)))))


ужад! Докато се прибера и дъждът беше поизсъхнал.
Дано не вали утре - не мога да ходя от тези облаци - сигурно ги правят от коментари на блогъри...
цитирай
88. panazea - Разказче , не ти ли е хрумвало , че нарочно го правят ? Играят си с нас , като с бели мишки. Опити си правят демек .
10.06.2011 10:42
За да видят прага на търпимостта ни. И си пишат дисертации: Колко може да изтърпи един човек на безогледен натиск и тормоз!!!
Следващият ми постинг е поздрав за теб , защото си много мой човек !
Панацея Вселенска
цитирай
89. razkazvachka - И на мен така ми се струва! Но у нас наливаме от пусто в празно, защото за световната наука това вече е било.
10.06.2011 23:30
panazea написа:
За да видят прага на търпимостта ни. И си пишат дисертации: Колко може да изтърпи един човек на безогледен натиск и тормоз!!!
Следващият ми постинг е поздрав за теб , защото си много мой човек !
Панацея Вселенска


Пак се опитваме да откриваме колелото и топлата вода по принципа "направи си сам"... Било е вече и е отхвърлено като АНТИхуманно. Когато вкарваш човешките мозъци в примитивни роботски схеми, хората изпушват - и това е престъпление срещу човешкия интелект.
цитирай
90. razkazvachka - И, Пан -
10.06.2011 23:31
благодаря за специалния постинг!
цитирай
91. kometapg - Все повече хора изчезват от блога! А ...
11.06.2011 00:58
Все повече хора изчезват от блога! А твоите свежи неща определено много, ама много ще ми липсват!!!
цитирай
92. babaelenica - Гери, моля те, отново да внесеш яснота! )))
11.06.2011 12:45
Кажи на блогонаселението, че не си отиваш, а временно прекратяваш публикуването на приказки, докато проблемът с бана се реши.
Сега пък аз мъдрувам - как ще разбереш, че се е оправил, ако не публикуваш?)))
Споменатите от мен символи но кръга, при теб работят безотказно.
Шъ требе да ги патентоваме.
:)))))
цитирай
93. compassion - Всичко е нормално
11.06.2011 13:22
първо трябва да се обърка, за да се оправи :)
Така разбираш, че живееш и че си обичана, мила.
Що не си направиш нов блог? Хем да изпиташ удоволствието от НОВО-то, хем да си пишеш както по-рано - по старому) ... с един куршум - два заека :)
цитирай
94. razkazvachka - Става все по-трудно да влизам в блога и да оперирам - вероятно слънчевите изригвания са виновни
11.06.2011 14:57
затова пак отговарям ан блок:
Комета - благодаря - все някъде ще се публикувам
Бабаеленица - ами не знам дали е временно - обикновено в блогбегето тези проблеми не се решават - наблюдавам вече втора година
Компашън - както е казъл поетът Шели: nothing remains but Mutability
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841560
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930