Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2011 14:19 - Няма пък!
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 19576 Коментари: 54 Гласове:
67

Последна промяна: 28.03.2011 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всичко стана заради бавното ми ходене и  -  донякъде заради навика на Геката да се движи и на екскурзия с добре изгладени панталони и бяла ризка.  Сигурно сме им изглеждали на хората като част от местния хайлайф.
Иначе казано, мотаехме се из Лондон заради някакъв проект - едно звънко юлско утро - на предпоследния ден преди да се приберем. Бяхме тръгнали да разглеждаме музея на Виктория и Албърт, където са събрани експонати от всички краища на света, на който са се чувствали владетели - по-специално - Виктория.
Беше много рано по имперските стандарти и имахме време за мотаене. Слязохме на съответната спирка на метрото и попитахме момичето, което продаваше банички на изхода му срещу едно многопосочно кръстовище:
- Бихте ли ни казали по коя от всичките тези улици можем да стигнем до зоната на музеите (на картата е отбелязана като Мюзиъм Еъриа).
Русокоската ни погледна като някакви марсианци и рече:
- Какво е това?
- Кварталът до Хайд Парк, из който се намират Природонаучният музей, Музеят на Виктория и Албърт и още няколко музея - осветлявам я аз любезно.
Мацето вдига рамене и вика:
- Невър хърд ъв дем! - сиреч:  "Не съм и чувала за тях!"
Геката искаше да пита друг, но на мен някак ми бе минал меракът да общувам с  туземното население и затова го насочих към най-близката права отсечка от кръстовището, която се и оказа точната пътечка.
Музеите бяха затворени, затова продължихме през парка покрай златния паметник на Принц Албърт, около който се мотаеха две момчета с бели памучни панталони, зелени катаджийски жилетки и някакви инструменти за почистване в ръце и думаха на нашенски нещо по адрес на тийнейджърите, които бяха прескачали оградата на гробницата и бяха оставили употребявани презервативи. 
Оказаха се Жоро и Боро от Асеновград. След като установихме контакт, Геката вече успокоен, че не само аз думам нещо по адрес на туземните племена в рамките на зелените поля на метрополията, продължи към Серпантината - двукилометровото плитко езеро, което крал Джордж наредил да направят за любимата му кралица Каролина, която искала да язди и да се вози на лодка покрай нещо по-цивилизовано  и по вода по-чистa от гъстата кафява Темза.  (Джордж е оня крал, който изтървал работата със събирането на данъците от веселия щат Масачусетс навремето - и докато блейкал, печените местни момчета сглобили оня документ, който и до ден днешен се тачи като Декларация за независимостта на Съединените щати на Америка. )
Та, мотаехме си се покрай "Лидо", където лондонската аристокрация се отбива на по бира докато си разхожда кучетата, минахме по мостчето и един наперен лебед веднага плувна накъм нас с надеждата да получи парче кифла или там каквото обичайно им дават - по думите на писателя Удхаус - българските културни аташета и други видове разузнавачи под прикритие.
- Къш, бе! - казах му аз - Не сме културни аташета!
Лебедът вдигна гордо човка и наду платната към другия бряг.
- Моля, Сър! Извинете, Сър! - чух в това време един почтителен баритон зад гърба си и се обърнах.
Един от местните пазачи на частните зони до езерото се суетеше около изгладения и ухаещ на парфюм за бръснене Гека и се опитваше да изкопчи от него инфо след колко време би било удобно на сър-а той да дойде да почисти ивицата, нацвъкана от патките през нощта, без да му създава неудобство.
Геката, който рано сутрин си седи на ушите, изобщо не разбра за какво става въпрос, но кимна любезно и насочи изгладените до остро ръбове на панталоните си по посока на изгрева, хвана ме за ръка и достолепно заплува извън зоната на чистаческата юрисдикция, съпроводен от благодарности и поклони.
- Брей! - викам - Мило, тебе те взеха за лорд.


image


image



- А! - рече доволно Геката в стил лорд Емсуърт. - Като е така, дай да отидем пак до Бъкингам и да се снимаме пред портата.
Първо минахме покрай старите конюшни, помещенията за соколите и за обслужващия  персонал, а после завихме и се озовахме пред портите на кралската резиденция, където в този ранен час я нямаше обичайната тълпа турсти, но пък за сметка на това бе пълно с тържествено облечени, но посмачкани от целонощния бал видни английски грозници.


image

Явно бяхме попаднали на сутринта след някое от 22-те награждавания на разни заслужили особи с благороднически титли.
И сега те излизаха на тумби, сбогуваха се и си чакаха превоза от ролсройси и файтони в зависимост колко наблизо са настанени.

image


Не ги снимахме отблизо, но сред старите дами с невероятни шапки имаше и млада двойка с бебе. Много удобно - отиваш на бал в двореца и можеш да вземеш бебето със себе си.


image

Позагледах ги - бижутата явно бяха прибрани и отнесени на съхранение вече.


image

image

Помотахме се наоколо десетина минути, пък после се насочихме покрай тържествено украсения Пал Мал надолу покрай парка Сейнт Джеймс  и директно през зоната с тежкарските клубове  накъм площада Трафалгар. Нямахме конкретна посока, просто се мотаехме и зяпахме.



image

image

В един момент се озовахме пред две поредни витрини - магазините вече бяха отворени. На едната витрина се виждаше малък снежнобял  уред с нахапана ябълка в дъговидна разцветка отгоре и обявена цена от 920 паунда.
На другата витрина не се виждаше нищо, но любезният младеж на вратата явно хареса лъснатия лордовски вид на Геката и ни покани.
Ние сме на принципа: "щом ни канят, да отидем".
След броени секунди се оказахме насред просторното празно фоайе на магазин за бижута.
Двама души си говореха нещо учтиво над едно парче черно кадифе, поръсено обилно с едни ръмбави светли камъчета, а на дългата страна на щанда друг любезен продавач реши, че трябва да насочи вниманието на мадам т.е. - моето - към един кехлибарен искрящ камък.
Геката се загледа, щото у наше село няма да видиш такива камичета много нагъсто.
Аз, обаче,  реших да се възползвам от случая и рекох: "Не, това не ми харесва, нямате ли нещо - и тука погледнах към купчината дребни диаманти на съседния щанд..."
- О, но разбира се - рече продавачът и докато шокираният от нахалството ми Гека все още стоеше с глътнат език - ме обзаведе с едно тънко колие, което искреше в чиста бяла светлина. И го премерих. Аз съм мургава. А това нещице ми лепна като че ли цял живот си е било мое. Сетих се за един пасаж от "Ромео и Жулиета", където я сравняват със светъл камък в ухото на етиопец...
Както и да е. 
Изкопах най-дълбоките си залежи на желязна воля и мълчаливо се обърнах към Геката да ми го разкопчее и да го върне на продавача, който независимо от това му благодари учтиво и ни изпрати до вратата, от където ние се шмугнахме в компютърния магазин, където ни беше по-лесно да разгледаме, да откажем и да излезем.
- Ей, мило, ама това бяха диаманти! - рече Геката. - Колко ли струват?
- Нали знаеш оня виц - започнах аз...
- Кой виц? - попита Геката, който никога не помни вицове.
- Ами преди четиридесетина години някъде в съветския град Калуга имало конкурс за главен счетоводител. Явили се близо хиляда кандидати.  Изпитът бил следният: пред една комисия от трима души имало купчина пари. Председателят на комисията грабвал  неопределено количество в ръце и кандидатът трябвало да познае колко е взел.  Някъде на 345ия кандидат станало така, че човекът познал точното количество. Смаяната комисия повторила и потретила изпита и всеки път човекът отгатвал точно до копейка.
- Лелеее, това  как го правиш? - попитали кандидата.
- Имам си дарба - като ги видя и знам колко са!
- Невероятно! Такъв човек ни трябва! - рекли от комисията - Идете в края на коридора в личен състав и попълнете молба, от понеделник започвате.
Човекът си тръгнал и никой нищо не чул повече за него.
Преди десетина години пред един от многото бижутерийни магазини на Шанз Елизе спира ройс, а от него слизат възрастен господин и млада русокоса госпожица, влизат в магазина и дядката казва:  "Скъпа, искам да ти подаря най-скъпото бижу за рождения ти ден!"  Мацката, която си знаела човека, само попитала: "Но как ще разберем кое е най-скъпото, тук няма обявени цени!" Човекът се огледал, фиксирал една диамантена огърлица и казал - "Ето, това е, два милиона и половина!"
Докато смаяните продавачки се суетяли наоколо, човекът започнал да вади пачки банкноти от всичките си джобове и да ги броят.
По едно време най-смелата и най-красивата продавачка се престрашила и попитала: " Извинете ме за любопитството, господине, но мога ли да ви попитам нещо?" "Разбира се, дете мое!" рекъл милионерът. "Как познахте кое е най-скъпото бижу и колко струва?" "А, имам си специална дарба", рекъл човекът, "като видя нещо, веднага знам колко струва!" "Ами, продължила несигурно продавачката, как така един такъв изискан и богат господин като Вас, плюс това с такава необичайна дарба, носи пари в брой? Нямаше ли да е по-лесно просто да ми напишете чек?" Възрастният човек се усмихнал: "О, скъпа, аз ако можех да пиша, знаете ли какъв щях да съм сега?" Момичетата останали да се чудят, докато той тихичко добавил: "Главен счетоводител на град Калуга".

Геката се развесели и отидохме да разглеждаме музеите.  На другия ден се прибрахме и отидохме да нагледаме картофените насаждения.

А сега настана една красива пролет и Геката се стегна да посади пак картофи.  Остави ме с надеждата да напиша нещо за необходимостта всеки български гражданин да се стегне и да отиде да си посади картофите.
Ама, кой знае защо се сетих за диамантите.
За усещането, което дава една диамантена огърлица.
Когато стоях там пред огледалото, даже не я гледах. Сиянието на кристализиралите въглеводороди кара човек да се чувства различно: топла, чиста, бяла светлина, която отваря пространства и те кара  да  забравиш... да забравиш...
Няма пък!




Гласувай:
67



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ketcakuatl - АРИСТОТЕЛ:
27.03.2011 14:35
,,Ако не е истина - то добре е измислено."
цитирай
2. razkazvachka - Що бе, верно си е - наистина отиде да сади картофи:))))
27.03.2011 14:43
ketcakuatl написа:
,,Ако не е истина - то добре е измислено."



докато някои ще са на пазар за диаманти...
цитирай
3. makont - Страхотно. Живнали сте малко, свят сте видели,
27.03.2011 15:22
и що не ти купи Геката огърлицата, к,во му плащаш? А това за Главния счетоводител ме изкефи, дарба си е, винаги съм го казвала, то е изкуство. Аз като си насадя моите картофи мисля да се врътна до Италия, гот ми е да ходя там, ,щото непрекъснато някой ми казва, че съм "грация". Усмивки от мен и благодаря за чаровния разказ!
цитирай
4. nicodima - Like a rich jewel in an Ethiope's ear...
27.03.2011 16:11
Че к`во ти пречат картофите да носиш диаманти : )))...
Я виж Косьо Самоковеца какво направи от картофи : ))...
Поздрави, Шехерезада, добре, че е неделя и се кефя на приятели пред компа!
цитирай
5. razkazvachka - Заради митничарите:))))
27.03.2011 16:54
makont написа:
и що не ти купи Геката огърлицата, к,во му плащаш? А това за Главния счетоводител ме изкефи, дарба си е, винаги съм го казвала, то е изкуство. Аз като си насадя моите картофи мисля да се врътна до Италия, гот ми е да ходя там, ,щото непрекъснато някой ми казва, че съм "грация". Усмивки от мен и благодаря за чаровния разказ!


А, и моя италиански се състои от горе-долу толкова думи - грация и хелоу:))))
цитирай
6. razkazvachka - Ами щото не ходих днес да садя картофи - та нямаше смисъл да си слагам бижута...
27.03.2011 16:55
nicodima написа:
Че к`во ти пречат картофите да носиш диаманти : )))...
Я виж Косьо Самоковеца какво направи от картофи : ))...
Поздрави, Шехерезада, добре, че е неделя и се кефя на приятели пред компа!

цитирай
7. stela50 - Живееш си живота , Шехерезада ...виждам добре сте си прекарали .
27.03.2011 18:25
И снимки ,веществени доказателства има .Да не говорим за диамантите ...
С удоволствие чета приключенията ви и благородничко завиждам .
За картофите забравих .Чудесен разказ ,браво !
цитирай
8. razkazvachka - Така си е - един ден снимаш гъски-лебеди и мериш огърлици, на другия - шляпаш бос из картофите и трепеш колорадски бръмбари...
27.03.2011 18:48
stela50 написа:
И снимки ,веществени доказателства има .Да не говорим за диамантите ...
С удоволствие чета приключенията ви и благородничко завиждам .
За картофите забравих .Чудесен разказ ,браво !



Хубава седмица за тебе!
цитирай
9. gkowachew - Ами насадете не 0,2 дка картофи,
27.03.2011 19:02
колкото да презимувате! Направете си картофена плантация, гледайте стотина свине(но не с помия), ходете на работа с велосипед, играйте футбол само на обяд,
разберете, че английският пречи на човека да се развива, гледайте 200-300 пъти "Кръстникът" (първа серия- Геката да се научи да се пули като М. Брандо)...направете една голяма огърлица от жълти тикви(като ги изтърбушите те стават за черпаци- пийте вода и руйно вино с тях...)...и ще разберете истинските ценности в живота!!
цитирай
10. razkazvachka - Хехехе! Мислех си да си купя кон, щото не ще бензин, за да ходя на лекции с него:))))
27.03.2011 19:06
gkowachew написа:
колкото да презимувате! Направете си картофена плантация, гледайте стотина свине(но не с помия), ходете на работа с велосипед, играйте футбол само на обяд,
разберете, че английският пречи на човека да се развива, гледайте 200-300 пъти "Кръстникът" (първа серия- Геката да се научи да се пули като М. Брандо)...направете една голяма огърлица от жълти тикви(като ги изтърбушите те стават за черпаци- пийте вода и руйно вино с тях...)...и ще разберете истинските ценности в живота!!


Но... - виж заглавието!

А сега ето ти един въпрос с повишена трудност: дали е по-достойно професорът да си направи свинеферма или да обучава депутатите на инглиш?

цитирай
11. martiniki - веселба, ама със стил!:))
27.03.2011 19:12
аз съм се меракландисала ябълка да посадя, картофи по-натам, споделете челен опит - като какъв сорт например и колко дълбоко, пък след време може да менкаме и разсад за домати;)
цитирай
12. razkazvachka - Марта, ето едни ябълки, дето до ден днешен са хрупкави:
27.03.2011 19:19
http://www.facebook.com/album.php?aid=288445&id=717708782#!/photo.php?fbid=476807273782&set=a.476801253782.288445.717708782&theater

А картофите са от сорта "неизядени" през зимата.

Оооопс - време е да сея доматите - тенкс!
цитирай
13. monaliza121 - да забравиш... да забравиш...
27.03.2011 19:31
Картофите ли да забравиш?:)))
По някои места те са като диаманти.:))
Не съм като руснака от вица, затова няма да определя "колко" много ми хареса размотаването в Лондон.:))
цитирай
14. pegas08 - Ха, Разказчето до къде мръднало. Похвално, похвално.
27.03.2011 19:39
А контроверсията :
Картофи и Диаманти
си я бива.

То и Сесил Роудз е тръгнал с картофи и чак до Родезия стигнал...
Така че Геката да не се отчайва,
тази година картофи,
а догодина диаманти да копае!

Наслука!
цитирай
15. miaa - Много ми хареса, Приказна!
27.03.2011 20:17
Така ме впечатли с този разказ! Хубаво е да сме подготвени за приятните изненади!
Които ни се случват:) Усмивки:)))
цитирай
16. mamas - Насладих се :)
27.03.2011 20:35
Повече на думите ти, отколкото на снимките (е, и те ми харесаха де!).
Успешна седмица, мила!
цитирай
17. gkowachew - Свински, телешки и пр. езици
27.03.2011 20:45
хранят, а английският кого храни? :)))
цитирай
18. kleopatrasv - Ах, ти разказвачке. Има такава и...
27.03.2011 21:01
Ах, ти разказвачке. Има такава истина щом в нея повярват веднага, а колкото и дълго да те убеждават в нея няма да се получи.
Прекрасен разказ, поздравления от мен! А за диамантите. Шттт...
цитирай
19. martiniki - видях я
27.03.2011 21:42
чудесна ябълка, мноого плод!

поздравче;)

http://www.youtube.com/watch?v=-OrWB1Su79U&feature=fvwrel
цитирай
20. pevetsa - Уаууууу, направо се разхождах с ...
28.03.2011 09:26
Уаууууу, направо се разхождах с теб, и Геката, но да си призная, не съм възхитен от диаманти, но виж картофите са друго нещо ...
цитирай
21. magicktarot - Невероятна Удхаусовска разходка, Разказвачке! Голям кеф!:)
28.03.2011 10:28
Най-обичам за закуска Удхаус и диаманти!:) Като разправяш за лебеда, спомних си при Удхаус един разярен мъжки лебед, който прогони от островчето разсеяния герой, дръзнал да наруши спокойствието на мътещата му Дама-Лебед.:)

П.П. Картофите са по-ценни от диамантите (аз ги обожавам, макар че от тях се дебелее, казват, и съм ги ограничила, но - ако нямаш какво да ядеш и няма кой да замени диамантите ти за храна... Ми по-ценни са картофите, няма какво да се лъжем...)
цитирай
22. razkazvachka - Благодаря за четенето:)))) - не бива да се забравя...
28.03.2011 12:13
monaliza121 написа:
Картофите ли да забравиш?:)))
По някои места те са като диаманти.:))
Не съм като руснака от вица, затова няма да определя "колко" много ми хареса размотаването в Лондон.:))

цитирай
23. razkazvachka - Геката има задачка: сади картофи до златоносна река - това лято, докато се разхлажда между копаенето - да шляпа из водата и да търси самородно злато:))))
28.03.2011 12:15
pegas08 написа:
А контроверсията :
Картофи и Диаманти
си я бива.

То и Сесил Роудз е тръгнал с картофи и чак до Родезия стигнал...
Така че Геката да не се отчайва,
тази година картофи,
а догодина диаманти да копае!

Наслука!

цитирай
24. razkazvachka - Привет, приятелко! Да си призная - уморих се от сериозни задачи, затова така го докарах:))))
28.03.2011 12:16
miaa написа:
Така ме впечатли с този разказ! Хубаво е да сме подготвени за приятните изненади!
Които ни се случват:) Усмивки:)))


Хубава седмица!
цитирай
25. razkazvachka - Благодаря за четенето! Ами снимките са - да, де, за почивка между думите:)))))
28.03.2011 12:18
mamas написа:
Повече на думите ти, отколкото на снимките (е, и те ми харесаха де!).
Успешна седмица, мила!

цитирай
26. razkazvachka - :))))))
28.03.2011 12:19
gkowachew написа:
хранят, а английският кого храни? :)))


Няма да цитирам оня учебник по английска културна история, който започва с твърдението: "Най-големият износ на Обединеното Кралство през 1990те години е английският език"....
цитирай
27. razkazvachka - Така си е - тука има само един детайл, който не е така във времето, но иди обяснявай
28.03.2011 12:27
kleopatrasv написа:
Ах, ти разказвачке. Има такава истина щом в нея повярват веднага, а колкото и дълго да те убеждават в нея няма да се получи.
Прекрасен разказ, поздравления от мен! А за диамантите. Шттт...



Благодаря за четенето!
цитирай
28. razkazvachka - Има нещо такова - диамантите те карат да забравиш за хората, дето се мъчат от евробюрократите,
28.03.2011 12:47
pevetsa написа:
Уаууууу, направо се разхождах с теб, и Геката, но да си призная, не съм възхитен от диаманти, но виж картофите са друго нещо ...


които пък от своя страна се интересуват само от бизнеса - не от здравето на хора и животни...
цитирай
29. razkazvachka - Привет! И аз чета Удхаус на закуска:))))
28.03.2011 12:50
magicktarot написа:
Най-обичам за закуска Удхаус и диаманти!:) Като разправяш за лебеда, спомних си при Удхаус един разярен мъжки лебед, който прогони от островчето разсеяния герой, дръзнал да наруши спокойствието на мътещата му Дама-Лебед.:)

П.П. Картофите са по-ценни от диамантите (аз ги обожавам, макар че от тях се дебелее, казват, и съм ги ограничила, но - ако нямаш какво да ядеш и няма кой да замени диамантите ти за храна... Ми по-ценни са картофите, няма какво да се лъжем...)


цитирай
30. razkazvachka - Марти, благодаря за поздравчето!
28.03.2011 12:52
martiniki написа:
чудесна ябълка, мноого плод!

поздравче;)

http://www.youtube.com/watch?v=-OrWB1Su79U&feature=fvwrel

цитирай
31. sande - Поздрави, Разказвачке, постепенно възпоставяш контрола си все по-нашироко, стигна и до Лондон, почти колонизира ... ...
28.03.2011 13:01
... местното туземно население, скара се на лебедите в кралския парк и езерото, поигра си с диаманти в скъпарските лондонски магазини... И накрая остана време Геката да се захване със саденето на картофите.
Написала си го така, сякаш, както казва огняра Вапцаров, "там си била". Аз пък в същото време бях в Пастух, сред местните аборигени, четохме си книги. Питаха и за теб, и за Геката.
цитирай
32. razkazvachka - Бях в Лондон, не бях на картофеното поле... Поздрави на читателите от Пастух!
28.03.2011 13:44
sande написа:
... местното туземно население, скара се на лебедите в кралския парк и езерото, поигра си с диаманти в скъпарските лондонски магазини... И накрая остана време Геката да се захване със саденето на картофите.
Написала си го така, сякаш, както казва огняра Вапцаров, "там си била". Аз пък в същото време бях в Пастух, сред местните аборигени, четохме си книги. Питаха и за теб, и за Геката.

цитирай
33. megg - За диамантите и картофите ...
28.03.2011 22:45
За наперения лебед, видните английски грозници, камичетата нагъсто: за красотата на видяното и написаното ...
Благодаря и за сериозния, и за ироничния поглед, Сладкодумке! :)))
цитирай
34. razkazvachka - Привет, Мег! Картофи няма, но бира се намира - пак заповядай!
28.03.2011 23:27
megg написа:
За наперения лебед, видните английски грозници, камичетата нагъсто: за красотата на видяното и написаното ...
Благодаря и за сериозния, и за ироничния поглед, Сладкодумке! :)))

цитирай
35. ckarlet - С теб животът навярно е доста инт...
29.03.2011 00:15
С теб животът навярно е доста интересен и забавен, Razkazvachka!
Поздрави за преживяното и разказано с чувство за хумор!
цитирай
36. tili - Поздравления от лелята
29.03.2011 13:01
на Джийвс, Гери!
Този пътепис ми е съвсем по вкуса! Чета го чак сега, че трябваше да подготвя и изпратя Лордо, а днес пък ще го срещам. Та с чая и един лондонски картофен пейзаж ми идва добре:)
Няма пък да садя картофи! Ще си посадя ориз хидропонно;-)))
цитирай
37. razkazvachka - Амиииии - на мен си ми е скучно с мене само:)))))
29.03.2011 20:49
ckarlet написа:
С теб животът навярно е доста интересен и забавен, Razkazvachka!
Поздрави за преживяното и разказано с чувство за хумор!

цитирай
38. razkazvachka - О, Тили! Откога думам на Геката да си посадим коприва хидропонно... И тогава можем да си менкаме ориз и коприва...
29.03.2011 20:52
tili написа:
на Джийвс, Гери!
Този пътепис ми е съвсем по вкуса! Чета го чак сега, че трябваше да подготвя и изпратя Лордо, а днес пък ще го срещам. Та с чая и един лондонски картофен пейзаж ми идва добре:)
Няма пък да садя картофи! Ще си посадя ориз хидропонно;-)))


Сега разработвам нов вид картофи - интелигентни, с крачета и привързаност към дома - като ги напече жегата през юли - стават, излизат от нивата и в стройни редички се запътват на сянка в мазето.
цитирай
39. razkazvachka - Ми то лЕтището им си е голямко - има сумати екстри - не пре
30.03.2011 20:44
babaelenica написа:
Напълно ме отказа да пиша пътепис, ще се огранича само в Еъриата на лЕтището, пък...
Може и да надникна тук-там, но затова - подир. :)))


ето - и познанства предлага, и емоции...
Не се ли метна на синичкото метро до към някоя уважаваща себе си бирария? Разправи, разправи!
цитирай
40. razkazvachka - Споко бе, ще ти напишем приказка - сега не ни викат "клюкарки", а есеисти.
30.03.2011 21:46
babaelenica написа:
Кой ще ме пусне да си развявам полата по бирарии, макар и уважаващи се? :))
Може ли така, Шехи, като ми излезе име на клюкарка, кой после ще ми замазва имиджа?



цитирай
41. katan - О, колко съм пропуснала:)))!
30.03.2011 22:24
Четох с удоволствие и се усмихвах много:))))!
Аз от тъпотия не отидох за три месеца в Лондон, но за сметка на това малкият ми син ми донесе много снимки /почти от същите места/, две шапки:))), но за диаманти не обели дума:).
Е, Геката е голЕма рабОта!:)
Става и за Лорд, става и за картофената нива!:)))
Изкарайте повечко картофки, току-виж...:))))
Поздрави!
цитирай
42. razkazvachka - Привет, Катя! Ами да - Лондон са го построили така, че да се разпознава на всички снимки:))))
30.03.2011 22:30
Картофите ги посадиха точно преди дъжда - и сега се кефят мъжете в къщи...
цитирай
43. razkazvachka - ТЦ! Моите не започват с такива неопределени неща - те са точно фиксирани. Например нощес като се прибирах от Марс,
30.03.2011 22:39
babaelenica написа:
Малейййййййй, като стана героиня на приказка, ще се чувствам още по-стара. Нали повечето приказки започват с "Имало едно време..." :))


попаднах на едно междинно поле, където някой си беше оставил совалката отворена и се разхождаше между времената... Нали знаете, има такива хора, които ходят на космически туризъм с цел поддържане на формата, защото човек като се разхожда наопаки на познатото ни пространство-време, задържа движението накъм остаряване и се прибира с едно-две десетилетия по-млад. На мен така ми изличиха едни 15 години, дето тъкмо бяха започнали да ме притесняват....

Ами - онези лондонски списания се наричат точно така: Татлър значи "клюкар", а Спектейтър - "сеирджия", ама на инглиш... И по предпоследни данни струваха по тридесет от най-добрите (паунди) парчето - що пък да не е човек есеист...
цитирай
44. razkazvachka - Еленицо, ма!
30.03.2011 23:55
Ти да не си ми студентка?
цитирай
45. urilozev - Хубаво,
31.03.2011 22:19
та чак трудно за осмисляне(от мен) .Аз също ги виждам- диамантите.Всеки ден когато пожелая ги виждам. Виждам си теменужките, виждам си камбанките,виждам си зюмбила и им се радвам все едно виждам огърлицана шията моето момиче.
цитирай
46. razkazvachka - Не забравяй и игликите:))))
31.03.2011 22:57
urilozev написа:
та чак трудно за осмисляне(от мен) .Аз също ги виждам- диамантите.Всеки ден когато пожелая ги виждам. Виждам си теменужките, виждам си камбанките,виждам си зюмбила и им се радвам все едно виждам огърлицана шията моето момиче.

цитирай
47. kleotemida - Ееееееех, няма пък! Но картофи ...
01.04.2011 22:31
Ееееееех, няма пък!

Но картофи няма за садене. Дали да не отпраша към някоя обратна вселена на подмладяваща акция? Или да взема да ударя някой и друг кол на терасата и да развъдя малко смилянски фасул? Такава хубава сянка мога да си осигуря през лятото с него, че и красиво цъфти. Само плодовете му ме притесняват, някак просто звучат и хич неаристократично...

Тенкс за настроението и усмивките!:) Ценни са повече и от диамантчетата, ама човек понякога късно го осъзнава.

Здраве и късмет на теб и Геката!
цитирай
48. razkazvachka - Страхотна идея! Благодаря ти! Сега като свърша наказателния период от две седмици денонощно бачкане плюс зъбобол,
01.04.2011 23:25
kleotemida написа:
Ееееееех, няма пък!

Но картофи няма за садене. Дали да не отпраша към някоя обратна вселена на подмладяваща акция? Или да взема да ударя някой и друг кол на терасата и да развъдя малко смилянски фасул? Такава хубава сянка мога да си осигуря през лятото с него, че и красиво цъфти. Само плодовете му ме притесняват, някак просто звучат и хич неаристократично...

Тенкс за настроението и усмивките!:) Ценни са повече и от диамантчетата, ама човек понякога късно го осъзнава.

Здраве и късмет на теб и Геката!



ще видя какво мога да съчиня по въпроса за фасула:)))))
цитирай
49. vostroto - Здравей, Разказвачке!:)
03.04.2011 16:39
Два пъти ти писах коментар, но ги изтриха.
Вече се надявам да мога да минавам, и да оставам, приятелче!:)
Поздрави!:)
цитирай
50. razkazvachka - Здравей, здравей! И аз така си помислих - първият път ти видях коментара, но нямах време да отговоря -
03.04.2011 17:22
vostroto написа:
Два пъти ти писах коментар, но ги изтриха.
Вече се надявам да мога да минавам, и да оставам, приятелче!:)
Поздрави!:)


а после беше изчезнал.
Не мога да пиша тези дни. Имам много голямо натоварване и в свободното време спя.
цитирай
51. priqtel12 - Хареса ми.....
05.04.2011 23:03
и разходката, и снимките....
цитирай
52. osi4kata - хахах,
09.04.2011 02:49
ходихме миналата седмица до Отаки (едно градче на около 90 км от Уелингтън) да си наберем органик-зеленчуци от тамошната градина (около 50 декара). После, по стар български обичай :))), си направихме туршия :))). И в двата случая не си свалих пръстена с диаманти. :))) Селфафишън лайфстайл с гарнитурка :)))
цитирай
53. razkazvachka - Като за неделя, като за приятели:)))) Благодаря за четенето!
16.04.2011 12:59
priqtel12 написа:
и разходката, и снимките....

цитирай
54. razkazvachka - Това вече е класа: правиш градина и каниш народонаселението да прибере реколтата докато е прясна:)))))
16.04.2011 13:00
osi4kata написа:
ходихме миналата седмица до Отаки (едно градче на около 90 км от Уелингтън) да си наберем органик-зеленчуци от тамошната градина (около 50 декара). После, по стар български обичай :))), си направихме туршия :))). И в двата случая не си свалих пръстена с диаманти. :))) Селфафишън лайфстайл с гарнитурка :)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841260
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930