Постинг
03.02.2011 13:19 -
229. Проекта "Безусловен контрол"
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 11486 Коментари: 64 Гласове:
Последна промяна: 14.02.2011 16:40
Прочетен: 11486 Коментари: 64 Гласове:
36
Последна промяна: 14.02.2011 16:40
В предишния разказ бях обещала да прочетем древния текст-приказка, на който попаднах, но поради засилен интерес към хронологията и подробности за живота през описвания период, се наложи да се срещна с библиотекарите и да измъкна една груба хроно-карта - на първо време, тъй като устройството за четене на темпорално-проектираните карти не е съвместимо с наличните за публикуване платформи.
Библиотекарите
Те се бяха върнали от различни мехури в пространство-времето, където бяха изпратени преди серията от унищожителни войни за човечеството и кризата на свръхнаселението от началото на третото хилядолетие.
Повечето бяха пътешественици във времето, преминали биологически през няколко фази, но съзнателно - само като поредица от сънища.
Бяха тръгнали в началото на 1950те - малко преди катастрофата, а се бяха върнали в различни моменти, преди и след нея, за да могат да я предотвратят и да подготвят избягването на другите кризи в живота на земното човечество.
Затова обичаха текстовете: умираха си да се ровят в библиотеките и да изкарват най-различни носители на записи.
Милиарди гласове разказваха за мигове от живота на различни човешки индивиди. Вселена от гласове, където всяка прашинка имаше значение, защото бе част от небето в мига пространство-време на отделния живот.
След като се срещнах с Библиотекарите, които са ми приятели и се шегуваме често като пием чай от изсушени билки и после им предсказвам бъдещето по подредбата на листенцата на дъното на чашата, сверихме нивата на съвместимост на личния ми биокомплект с промените в информационната инфраструктура.
Достъпът ми е неограничен, но не пазя база данни, просто всеки един проект си върви по неговия лъч - така другите са свободни за архивиране и за ползване.
Всяка сутрин мрежата ме пита дали искам да съхраня промените и може ли вече да ги вгради в своята памет.
Понеже бе ужасно досадна по въпроса за онази лекция, дето я слушахме на отиване и я коментирах, сега включвам
Още малко от лекцията на Професора по Архитектура на Вертикалния град
До 2080та година населението на Земята се разраснало до 20 милиарда и се концентрирало в хиперполисите на океанските крайбрежия в умерените зони на Северното полукълбо.
Поради неравномерното развитие на вътрешно континенталните населения, обичайните енергийни ресурси, познати от 20 век, продължавали да бъдат експлоатирани, тъй като диваците от пост технологичната епоха не разполагали с ноу-хау за разкритите нови енергии, нито пък били склонни да се включат в общоглобалната икономическа мрежа. Затова били оставени да си живеят живота извън глобалното организационно общество и да се справят с проблемите на изхранването, отоплението и замърсяването по обичайните начини за примитивните общества на 20ия век.
Противоположно на тях, свръхурбанизацията успяла буквално да прекрачи над планините от сметища и да се издигне във вертикални конструкции, които съставлявали кварталите на хиперполиса.
Също така - вертикалните градове се строяли и под морското равнище. Тъй като те били и в двата случая затворени пространства, които се снабдявали със синтезиран въздух и множество ръкави или тунели, по които се извършвала връзката между отделните нива, а също и между отделните квартали чрез 100-местни лъскави мотриси, които се движели по въздушни възглавници, но имали и зъбчати колела за вертикалните преходи, практически, погледнати отстрани, те представлявали сходни плетеници, виещи се като листа и ластари между бляскави многоетажни съцветия.
Не толкова внушителен бил орбиталният град, но заводите, които били изнесени там, за да обслужват неговото функциониране, били с ограничено производство и всичко ставало много по-бавно, защото се изграждало отвътре навън, докато наземните градове се строели от вън навътре.
Към 2111та година градското население било струпано в хиперполиси, издигащи се между 800 и 1500 м. над морското равнище, които трептели - всяко в свой индивидуален резонанс и със своя собствена мелодия.
Тука временно ще спра, защото нямам намерение да давам целия курс по архитектура от първата половина на третото хилядолетие, а казаното вече е достатъчно, за да стане ясно къде и кога се развива действието, в което са въвлечени героите на тази история.
Междувременно, препратените към Библиотеката питания на читателите на предишния текст, бяха регистрирани и ето какво ми бе разрешено да публикувам на този етап, без да нарушавам темпоралния кодекс на инфосферата:
Архив на програмата "Безусловен контрол"*
*Годините са дадени в закръглен формат като крайна граница на отшумяване на интензитета от даден скок в колективното съзнание.
След като направихме необходимите уговорки, вече нищо не ни пречи да продължим. Следват:
Песента на Вертикалния град
Гласът на Земята
Когато Слънцето огрява Обратната страна на Луната
Библиотекарите
Те се бяха върнали от различни мехури в пространство-времето, където бяха изпратени преди серията от унищожителни войни за човечеството и кризата на свръхнаселението от началото на третото хилядолетие.
Повечето бяха пътешественици във времето, преминали биологически през няколко фази, но съзнателно - само като поредица от сънища.
Бяха тръгнали в началото на 1950те - малко преди катастрофата, а се бяха върнали в различни моменти, преди и след нея, за да могат да я предотвратят и да подготвят избягването на другите кризи в живота на земното човечество.
Затова обичаха текстовете: умираха си да се ровят в библиотеките и да изкарват най-различни носители на записи.
Милиарди гласове разказваха за мигове от живота на различни човешки индивиди. Вселена от гласове, където всяка прашинка имаше значение, защото бе част от небето в мига пространство-време на отделния живот.
След като се срещнах с Библиотекарите, които са ми приятели и се шегуваме често като пием чай от изсушени билки и после им предсказвам бъдещето по подредбата на листенцата на дъното на чашата, сверихме нивата на съвместимост на личния ми биокомплект с промените в информационната инфраструктура.
Достъпът ми е неограничен, но не пазя база данни, просто всеки един проект си върви по неговия лъч - така другите са свободни за архивиране и за ползване.
Всяка сутрин мрежата ме пита дали искам да съхраня промените и може ли вече да ги вгради в своята памет.
Понеже бе ужасно досадна по въпроса за онази лекция, дето я слушахме на отиване и я коментирах, сега включвам
Още малко от лекцията на Професора по Архитектура на Вертикалния град
До 2080та година населението на Земята се разраснало до 20 милиарда и се концентрирало в хиперполисите на океанските крайбрежия в умерените зони на Северното полукълбо.
Поради неравномерното развитие на вътрешно континенталните населения, обичайните енергийни ресурси, познати от 20 век, продължавали да бъдат експлоатирани, тъй като диваците от пост технологичната епоха не разполагали с ноу-хау за разкритите нови енергии, нито пък били склонни да се включат в общоглобалната икономическа мрежа. Затова били оставени да си живеят живота извън глобалното организационно общество и да се справят с проблемите на изхранването, отоплението и замърсяването по обичайните начини за примитивните общества на 20ия век.
Противоположно на тях, свръхурбанизацията успяла буквално да прекрачи над планините от сметища и да се издигне във вертикални конструкции, които съставлявали кварталите на хиперполиса.
Също така - вертикалните градове се строяли и под морското равнище. Тъй като те били и в двата случая затворени пространства, които се снабдявали със синтезиран въздух и множество ръкави или тунели, по които се извършвала връзката между отделните нива, а също и между отделните квартали чрез 100-местни лъскави мотриси, които се движели по въздушни възглавници, но имали и зъбчати колела за вертикалните преходи, практически, погледнати отстрани, те представлявали сходни плетеници, виещи се като листа и ластари между бляскави многоетажни съцветия.
Не толкова внушителен бил орбиталният град, но заводите, които били изнесени там, за да обслужват неговото функциониране, били с ограничено производство и всичко ставало много по-бавно, защото се изграждало отвътре навън, докато наземните градове се строели от вън навътре.
Към 2111та година градското население било струпано в хиперполиси, издигащи се между 800 и 1500 м. над морското равнище, които трептели - всяко в свой индивидуален резонанс и със своя собствена мелодия.
Тука временно ще спра, защото нямам намерение да давам целия курс по архитектура от първата половина на третото хилядолетие, а казаното вече е достатъчно, за да стане ясно къде и кога се развива действието, в което са въвлечени героите на тази история.
Междувременно, препратените към Библиотеката питания на читателите на предишния текст, бяха регистрирани и ето какво ми бе разрешено да публикувам на този етап, без да нарушавам темпоралния кодекс на инфосферата:
1850 | начало на пътуването в паралелните светове за тази човешка цивилизация |
разчитане на древните записи, установяване на липсата на определени бази данни | населението на Земята се стреми за географско преразпределение на терените,, но поради липса на познания се концентрира в лесно достъпните и уязвими територии |
1950 | изместване на Земята в подпространство от първите завърнали се, унищожение на клонирана холо-Земя от ядрена катастрофа | промяна на наклона на земната ос | поява на официално регистрирано признаване на колективното подсъзнателно |
1970 | завършване на глобалния модел на екокатастрофата и стартиране на коригиращ модел | глобални социални експерименти | избор на ориентация на културите |
1990 | завършване на първичната мрежа за телепатично влияние върху паниката на нарастващото човечество; | доминиращ изкуствен контрол на емоциите на популациите | избор на ориентация на индивидите |
2000 | ускоряване на строежа на вертикалните градове, подводните селища и орбиталния град; | социален разрив между света на технологично-организираните култури и света на племенно-родовите общества | технокрация и закрепостяване на интелекта - пълен физически контрол на милиардите човешки същества извън мрежата |
2020 | Избегнато катастрофално доближаване до близначката-Земя безусловен контрол на мрежовия разум в търсене на изход от екокатастрофата |
класификация на човечеството според избора на функции - принадлежност към култура с определено целеполагане; край на естественото размножаване на Земния живот поради появата на мутации и чудовищни генетични отклонения в биофонда на планетата | Оставяне на поле за вероятностна поява на лидери, герои, авангардни творци в общата матрица за съхраняване на генния фонд на човечеството |
2030 | стартиране на колонизационната поствъзстановителна програма |
изпращането на мисионерски колонии в различни посоки на времето | несъвместимите с програмата "безусловен контрол" се програмират за изпращане в други времепространства Време за сън и време за будуване. |
2050 | стартиране на популациите на космическите градове | биоинженерни проекции на банките от генетичен материал | като строителни фургони насред пустошта |
2111 | стартиране на програма за възстановяване на Земната екосреда | ускорено преработване на отпадъците от човешките култури | технологии за минимизация Прах в прах, пепел - във пепел |
2200 | постигане на контрол на биочитовете за двупосочна памет | изцяло телепатична човешка мрежа | образованието е култивиране на определени способности според индивидуалните дадености и наклонности на човека |
2300 | край на всякакви остатъци от предтехнологичната цивилизация | съсредоточаване на човечеството във вертикалните градове | несъвместимите с този тип общежитие са изпратени в ръкавите на времепространството |
2500 | Земята е освободена от отпадъците на предходните цивилизации | латентен период за разрастване на биозащита | векът на наблюдателите |
2800 | Изградена нова еко система, атмосфера и био-щит | Земята е обект на засилен интерес от страна на близки и далечни пост-човешки популации | изграждане на индивидуална система за защита на човешките индивиди |
3000 | Заселване на Земята с хоризонтални градове | преодоляване на агресията от орбиталните и космическите нашественици и имигранти | естествено заселване при индивидуален избор на индивидите |
4000 | ръкавите на времето и гънките на пространството | Установяване на преките пътища към другите посттехнологични цивилизации | повече дипломация, отколкото войни |
.... | ..... | ..... | ..... |
*Годините са дадени в закръглен формат като крайна граница на отшумяване на интензитета от даден скок в колективното съзнание.
След като направихме необходимите уговорки, вече нищо не ни пречи да продължим. Следват:
Песента на Вертикалния град
Гласът на Земята
Когато Слънцето огрява Обратната страна на Луната
Следващ постинг
Предишен постинг
Личният ми биокомплект искрено се кефи на четивото ;))
цитирайизумява ме, възхищава ме фантазията ти и умението да вложиш във наглед фантастични неща живия живот! А бе-страхотно направо!
цитирайтехнологично великолепие понякога се е чувал и тихият глас на строителя на фуги и други внушителни конструкции? Надявам се, дано поне библоитекарите да са имали нужда от него :)))
http://www.youtube.com/watch?v=01q0kIxAG-0
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=01q0kIxAG-0
Повтарям се, но какво да направя, страхотно е! :)
цитирайНо щом са намесени и библиотекарите ,значи всичко ще е наред .
Поздрави ,мила ,страхотно е . Очаквам следващите разкази .
цитирайПоздрави ,мила ,страхотно е . Очаквам следващите разкази .
6.
анонимен -
контролно
03.02.2011 15:12
03.02.2011 15:12
по математика
задачата 1 е с грешно условие
цитирайзадачата 1 е с грешно условие
7.
анонимен -
:)))
03.02.2011 15:35
03.02.2011 15:35
Беше интересно, Разказвачке!:)"Срещаш" ни с интересни хора като библиотекарите, и с техните интересни архиви.За момент се зачудих, таковата......аз отвреме - на време играя Еврофутбол, дали нямат някое старо престаряло архивче за футболните резултати:)))))))))))), само за следващите две седмици, таковата:))))))))))
С много поздрави,
Вострото:)
цитирайС много поздрави,
Вострото:)
Извинявай за въпроса, но ходиш ли по вода?
А възкресяваш ли умрели хора?
А храниш ли Геката с една риба цяла седмица?
И на края , какво по дяволите правиш,
в това блогче - полудяло?
Не те ли е страх от Трилър, например?
цитирайА възкресяваш ли умрели хора?
А храниш ли Геката с една риба цяла седмица?
И на края , какво по дяволите правиш,
в това блогче - полудяло?
Не те ли е страх от Трилър, например?
Ще ми бъде интересно... след като знам песента на хоризонталния...
Поздрав, Шехерезада!:))
цитирайПоздрав, Шехерезада!:))
10.
анонимен -
Интересно е,
03.02.2011 16:21
03.02.2011 16:21
но дано да не стане точно така. Все си мисля, че природата е чувствителна и като почнем да прекаляваме, ще ни поразреди драстично. Има много начини.
цитирай
11.
svoboda64 -
Много добро като антиутопия :) а може би "кзази-анти-про-утопия" :)
03.02.2011 16:47
03.02.2011 16:47
Няколко несъгласия относно хронологията :)
- 1950 - поява на колективното подсъзнателно - (съществува от самото "засянане" на Земята с живот, основа е на еволюцията и генните мутации, позволяващи the fittest to survive)
- 1970 - глобални социални експерименти, избор на ориентация на културите - (вярно само в частта си, че културната антрополотия започва да ги забелязва, съществуват от векове преди това в сегашната "глобална" цивилизация, за предишните - да не говорим :)
- с 2000 - принципно съм несъгласна - случи се нещо друго, но предпочитам да не говорим за това :)
- 2020 - класификация на човечеството според избора на функции - принадлежност към култура с определено целеполагане; край на естественото размножаване на Земния живот поради появата на мутации и чудовищни генетични отклонения в биофонда на планетата - несългласна! - мутациите по принцип се самоунищожават (по Божия воля :)
По нататък няма да коментирам, защото трябва да атакувам написаното от теб по същество, а не искам. Любувам се на красотата му. Но красотата не винаги е "истинна" :)
Поздрави за смелия модел, Разк!
Другото е просто аз какво си мисля (макар и с недомлъвките-ремарки тук :)))
цитирай- 1950 - поява на колективното подсъзнателно - (съществува от самото "засянане" на Земята с живот, основа е на еволюцията и генните мутации, позволяващи the fittest to survive)
- 1970 - глобални социални експерименти, избор на ориентация на културите - (вярно само в частта си, че културната антрополотия започва да ги забелязва, съществуват от векове преди това в сегашната "глобална" цивилизация, за предишните - да не говорим :)
- с 2000 - принципно съм несъгласна - случи се нещо друго, но предпочитам да не говорим за това :)
- 2020 - класификация на човечеството според избора на функции - принадлежност към култура с определено целеполагане; край на естественото размножаване на Земния живот поради появата на мутации и чудовищни генетични отклонения в биофонда на планетата - несългласна! - мутациите по принцип се самоунищожават (по Божия воля :)
По нататък няма да коментирам, защото трябва да атакувам написаното от теб по същество, а не искам. Любувам се на красотата му. Но красотата не винаги е "истинна" :)
Поздрави за смелия модел, Разк!
Другото е просто аз какво си мисля (макар и с недомлъвките-ремарки тук :)))
ferdi написа:
Личният ми биокомплект искрено се кефи на четивото ;))
Благодаря за четенето!
13.
razkazvachka -
Е, този коментар от майсторката на разказа Бени, си е направо размазващ - благодаря за чет:енето)
03.02.2011 16:53
03.02.2011 16:53
benra написа:
изумява ме, възхищава ме фантазията ти и умението да вложиш във наглед фантастични неща живия живот! А бе-страхотно направо!
14.
razkazvachka -
И повече, Тили! Усещаш накъде върви:))) Освен това името Гулд има за настоящата история и друг носител...
03.02.2011 16:55
03.02.2011 16:55
tili написа:
технологично великолепие понякога се е чувал и тихият глас на строителя на фуги и други внушителни конструкции? Надявам се, дано поне библоитекарите да са имали нужда от него :)))
http://www.youtube.com/watch?v=01q0kIxAG-0
http://www.youtube.com/watch?v=01q0kIxAG-0
15.
razkazvachka -
Това е малко суров материал - трябва да го направя в човешки език, но сега нямам много време
03.02.2011 16:56
03.02.2011 16:56
gwendoline написа:
Повтарям се, но какво да направя, страхотно е! :)
16.
razkazvachka -
Благодаря ти! Малко ми е сложна "писалката" тия дни, но се надявам да ми донесат обичайната и
03.02.2011 16:59
03.02.2011 16:59
stela50 написа:
Но щом са намесени и библиотекарите ,значи всичко ще е наред .
Поздрави ,мила ,страхотно е . Очаквам следващите разкази .
Поздрави ,мила ,страхотно е . Очаквам следващите разкази .
да мога да редактирам текстовете леко...
анонимен написа:
по математика
задачата 1 е с грешно условие
задачата 1 е с грешно условие
анонимен написа:
Беше интересно, Разказвачке!:)"Срещаш" ни с интересни хора като библиотекарите, и с техните интересни архиви.За момент се зачудих, таковата......аз отвреме - на време играя Еврофутбол, дали нямат някое старо престаряло архивче за футболните резултати:)))))))))))), само за следващите две седмици, таковата:))))))))))
С много поздрави,
Вострото:)
С много поздрави,
Вострото:)
Пегасче, още съм си "там" - "тук" съм само онлайн.
Другите неща са шаренийки, за да ни е весело:)))
цитирайДругите неща са шаренийки, за да ни е весело:)))
monaliza121 написа:
Ще ми бъде интересно... след като знам песента на хоризонталния...
Поздрав, Шехерезада!:))
Поздрав, Шехерезада!:))
21.
razkazvachka -
Затова тая таблица е такава мъглява - има едни места, дето системата не ще да ги споменава,
03.02.2011 17:12
03.02.2011 17:12
kushel написа:
но дано да не стане точно така. Все си мисля, че природата е чувствителна и като почнем да прекаляваме, ще ни поразреди драстично. Има много начини.
за да не плаши хората....
Но точно така няма да стане:)))
22.
razkazvachka -
Боди, тъкмо си мислех, че съм изрязала въвеждащите думички - не става въпрос за съществуване, а за
03.02.2011 17:20
03.02.2011 17:20
svoboda64 написа:
Няколко несъгласия относно хронологията :)
- 1950 - поява на колективното подсъзнателно - (съществува от самото "засянане" на Земята с живот, основа е на еволюцията и генните мутации, позволяващи the fittest to survive)
- 1970 - глобални социални експерименти, избор на ориентация на културите - (вярно само в частта си, че културната антрополотия започва да ги забелязва, съществуват от векове преди това в сегашната "глобална" цивилизация, за предишните - да не говорим :)
- с 2000 - принципно съм несъгласна - случи се нещо друго, но предпочитам да не говорим за това :)
- 2020 - класификация на човечеството според избора на функции - принадлежност към култура с определено целеполагане; край на естественото размножаване на Земния живот поради появата на мутации и чудовищни генетични отклонения в биофонда на планетата - несългласна! - мутациите по принцип се самоунищожават (по Божия воля :)
По нататък няма да коментирам, защото трябва да атакувам написаното от теб по същество, а не искам. Любувам се на красотата му. Но красотата не винаги е "истинна" :)
Поздрави за смелия модел, Разк!
Другото е просто аз какво си мисля (макар и с недомлъвките-ремарки тук :)))
- 1950 - поява на колективното подсъзнателно - (съществува от самото "засянане" на Земята с живот, основа е на еволюцията и генните мутации, позволяващи the fittest to survive)
- 1970 - глобални социални експерименти, избор на ориентация на културите - (вярно само в частта си, че културната антрополотия започва да ги забелязва, съществуват от векове преди това в сегашната "глобална" цивилизация, за предишните - да не говорим :)
- с 2000 - принципно съм несъгласна - случи се нещо друго, но предпочитам да не говорим за това :)
- 2020 - класификация на човечеството според избора на функции - принадлежност към култура с определено целеполагане; край на естественото размножаване на Земния живот поради появата на мутации и чудовищни генетични отклонения в биофонда на планетата - несългласна! - мутациите по принцип се самоунищожават (по Божия воля :)
По нататък няма да коментирам, защото трябва да атакувам написаното от теб по същество, а не искам. Любувам се на красотата му. Но красотата не винаги е "истинна" :)
Поздрави за смелия модел, Разк!
Другото е просто аз какво си мисля (макар и с недомлъвките-ремарки тук :)))
регистриране на определени аспекти на осъзнаване - точно ги забеляза - ПАК БЛАГОДАРЯ за внимателното четене:)))
Но да - в различните текстове съществуват различни субективни интерпретации - варират от пълното отчаяние през пасивното регистриране до увереността в активизма и промяната... всичките са в някаква степен истинни - далече под 50те процента.
Гадното е, че сегашния ми уред за писане не позволява да изрязвам и местя текстове от черновите, а не мога да създавам текстови файл и да го привнасям отвън, даже снимки и музика не мога да пренасям тия дни - уффф!
Казах ти, че ще те споменавам в предговорите:))))
Само си почивам... задълбочавайки се в неща, които в момента не са ми "работа" :)
Но да... ще се радвам да прочета целия текст, когато го редактираш.
Сигурна съм, че ще стане чудесен!
хххх
цитирайНо да... ще се радвам да прочета целия текст, когато го редактираш.
Сигурна съм, че ще стане чудесен!
хххх
асмата, под която с такъв кеф лятото си пийваме ракийкта, проектирани ли са във твойте вертикали. Иначе си се връщам в 20- ти век и за нищо на света не напредвам в годините(така ще си останем вечно млади, важното е да се заинатим добре). Усмивки от мен, и библиотекарите да пазят записите, ей!
цитирай
25.
razkazvachka -
И на мен не ми е работа тоя текст, да си призная, ама на --- оправдавам се, че нямам писалка....
03.02.2011 17:53
03.02.2011 17:53
svoboda64 написа:
Само си почивам... задълбочавайки се в неща, които в момента не са ми "работа" :)
Но да... ще се радвам да прочета целия текст, когато го редактираш.
Сигурна съм, че ще стане чудесен!
хххх
Но да... ще се радвам да прочета целия текст, когато го редактираш.
Сигурна съм, че ще стане чудесен!
хххх
26.
razkazvachka -
Оооо, йеее, отивам да нагледам трезора със семена от домати и репички - време е да посадя малко в сандъчетата от трихилядната година----
03.02.2011 17:54
03.02.2011 17:54
makont написа:
асмата, под която с такъв кеф лятото си пийваме ракийкта, проектирани ли са във твойте вертикали. Иначе си се връщам в 20- ти век и за нищо на света не напредвам в годините(така ще си останем вечно млади, важното е да се заинатим добре). Усмивки от мен, и библиотекарите да пазят записите, ей!
27.
kleotemida -
Всичко тече, всичко се изменя, само това, което не е било, няма да бъде...
03.02.2011 21:01
03.02.2011 21:01
Имам един смътен спомен за реката на времето, която извира и отново се влива във всемирната библиотека на знанието и срещата на един писател фантаст с един от бибиотекарите в нея.... Беше по-малко фантастично, отколкото е при теб... :))
цитирай
28.
razkazvachka -
:))) Ами ние, дето сме след тях, имаме повече спомени... в двете посоки...
03.02.2011 21:29
03.02.2011 21:29
kleotemida написа:
Имам един смътен спомен за реката на времето, която извира и отново се влива във всемирната библиотека на знанието и срещата на един писател фантаст с един от бибиотекарите в нея.... Беше по-малко фантастично, отколкото е при теб... :))
29.
magicktarot -
Аууу, ама юристът на Библиотеката, много странно, казва се Борхес,
04.02.2011 09:43
04.02.2011 09:43
ми каза, че има известно нарушение в част от "този списък", по отношение на темпоралния кодекс на инфосферата!!!:))))))))))) Поздрави за хронологията, Разказвачке! Знаеш ли, ами ако по този начин, пишейки хронология, предизвикаш "реално случване"? И се замилслих - дали е възможно инфосферата да е и времева? Май информацията е извън пространство-времето, т.е. и извън времето... Но това е фантастика, всичко е позволено, това му е хубавото:))))
цитирай
30.
razkazvachka -
Уредът ме пусна да бръкна в проектите за вертикални градове - много са песимистични -
04.02.2011 09:50
04.02.2011 09:50
magicktarot написа:
ми каза, че има известно нарушение в част от "този списък", по отношение на темпоралния кодекс на инфосферата!!!:))))))))))) Поздрави за хронологията, Разказвачке! Знаеш ли, ами ако по този начин, пишейки хронология, предизвикаш "реално случване"? И се замилслих - дали е възможно инфосферата да е и времева? Май информацията е извън пространство-времето, т.е. и извън времето... Но това е фантастика, всичко е позволено, това му е хубавото:))))
Според тях 3000 година е е кулминацията на смъртта на сегашната цивилизация, но аз си мисля, че те са смятали с ускорението на 1980те и не са внесили корекция за нарастващото ускорение - избухването на земната цивилизация като разпукване на пораснал цвят за една нощ - и имат грешка от хилядо години... Явно фантасстите не умеят да смятат прогресивни лихви.... И аз не умея, търся си счети...
31.
magicktarot -
30. razkazvachka, за счети Борхес препоръча един крал /крал!/ на маите:))))) Живеещ паралелно в няколко времена,
04.02.2011 10:06
04.02.2011 10:06
включително и около 3000 година след Христа. /ако става дума за след Христа в хронологията де - не съм сигурна, може да е напр. по еврейския календар?:)))/ Иначе не мога да преценя за събитията, някой ми беше казал, че към 3000 сл. Хр. няма да е познато понятието "смърт"...
Аз обаче не разбрах какво казват Библиотекарите по отношение на ИНФОРМАЦИЯТА и ВРЕМЕТО /или пространство-времето, то си ми е любимо засега/. Защото нали в нашето време е установено, че ИНФОТО Е НЕЛОКАЛНО и невремево.... Затова Борхес подметна, че този темпорален кодекс на инфосферата е пълна инсинуация!:))))) Той имаше предвид и, че който има достъп до инфо, няма нужда и смисъл да се съобразява с кодекси. Все едно да има "кислороден кодекс", който казва колко кислород да вдишаш при единица вдишване и ако вдишаш повече.... Не ме слушай, само си пиша коментари, поздрави!:)))
цитирайАз обаче не разбрах какво казват Библиотекарите по отношение на ИНФОРМАЦИЯТА и ВРЕМЕТО /или пространство-времето, то си ми е любимо засега/. Защото нали в нашето време е установено, че ИНФОТО Е НЕЛОКАЛНО и невремево.... Затова Борхес подметна, че този темпорален кодекс на инфосферата е пълна инсинуация!:))))) Той имаше предвид и, че който има достъп до инфо, няма нужда и смисъл да се съобразява с кодекси. Все едно да има "кислороден кодекс", който казва колко кислород да вдишаш при единица вдишване и ако вдишаш повече.... Не ме слушай, само си пиша коментари, поздрави!:)))
32.
анонимен -
само да ви светна,
04.02.2011 10:12
04.02.2011 10:12
че не става въпрос за кодекс,
а за кодек
цитирайа за кодек
33.
razkazvachka -
А - добре разсъждаваш - но всъщност става въпрос за друго - когато не сме направили връзката
04.02.2011 10:22
04.02.2011 10:22
magicktarot написа:
включително и около 3000 година след Христа. /ако става дума за след Христа в хронологията де - не съм сигурна, може да е напр. по еврейския календар?:)))/ Иначе не мога да преценя за събитията, някой ми беше казал, че към 3000 сл. Хр. няма да е познато понятието "смърт"...
Аз обаче не разбрах какво казват Библиотекарите по отношение на ИНФОРМАЦИЯТА и ВРЕМЕТО /или пространство-времето, то си ми е любимо засега/. Защото нали в нашето време е установено, че ИНФОТО Е НЕЛОКАЛНО и невремево.... Затова Борхес подметна, че този темпорален кодекс на инфосферата е пълна инсинуация!:))))) Той имаше предвид и, че който има достъп до инфо, няма нужда и смисъл да се съобразява с кодекси. Все едно да има "кислороден кодекс", който казва колко кислород да вдишаш при единица вдишване и ако вдишаш повече.... Не ме слушай, само си пиша коментари, поздрави!:)))
Аз обаче не разбрах какво казват Библиотекарите по отношение на ИНФОРМАЦИЯТА и ВРЕМЕТО /или пространство-времето, то си ми е любимо засега/. Защото нали в нашето време е установено, че ИНФОТО Е НЕЛОКАЛНО и невремево.... Затова Борхес подметна, че този темпорален кодекс на инфосферата е пълна инсинуация!:))))) Той имаше предвид и, че който има достъп до инфо, няма нужда и смисъл да се съобразява с кодекси. Все едно да има "кислороден кодекс", който казва колко кислород да вдишаш при единица вдишване и ако вдишаш повече.... Не ме слушай, само си пиша коментари, поздрави!:)))
между различните инфо-бази, ние се оправдаваме с думата кодекс, макар че, между нас казано, си е въпрос на игноранция:))))
анонимен написа:
че не става въпрос за кодекс,
а за кодек
а за кодек
обясни по-подробно, ако можеш, макар че авторът е важен тук и може да не иска да се намесват кодеци и друг софтуер /който също е атемпорален/:)
цитирай
36.
magicktarot -
33. razkazvachka, ясно, но защо трябва да се прави тази връзка между различни инфобази?
04.02.2011 10:28
04.02.2011 10:28
Доколкото знам, тя не е кабелна , нито сателитна - а е моментна, т.е. няма нужда от "правене на връзка", тези бази са си в постоянна връзка, в която и вселена да се намират...
цитирай
37.
анонимен -
меджик,
04.02.2011 10:31
04.02.2011 10:31
да ти опростя още малко
код
кода е важен,кода за достъп,
а времето е относително
цитирайкод
кода е важен,кода за достъп,
а времето е относително
непреводи!
Ама било термин - ми хубаво - терминът от оная страна не е същото като термина от тая. Кодеците са като азиски в компютърното пространство - хардуерно зависими софтуери - казано пак на същия тъп терминологичен език.
цитирайАма било термин - ми хубаво - терминът от оная страна не е същото като термина от тая. Кодеците са като азиски в компютърното пространство - хардуерно зависими софтуери - казано пак на същия тъп терминологичен език.
39.
анонимен -
неграмотен
04.02.2011 10:35
04.02.2011 10:35
неграмотните са най близко до истината :)
цитирай
40.
razkazvachka -
Ако има кой да ги направи - щото свободното реене не е същото като - докопвам инфото сега веднага и го употребявам:)))
04.02.2011 10:37
04.02.2011 10:37
magicktarot написа:
Доколкото знам, тя не е кабелна , нито сателитна - а е моментна, т.е. няма нужда от "правене на връзка", тези бази са си в постоянна връзка, в която и вселена да се намират...
Дори не става въпрос за кодове за достъп - става въпрос за истинския сторидж - съдържанието на паметта, не структурата.
Както и човешкият мозък има сиво и бяло вещество - памет и инфраструктура - ако махнем едното какво ще прави другото?
Думите нямат значение - тук си права - мисълта не изисква време - тя Е - думите са онези, които пречат - но те са необходими - всъщност ще се върна на идеята за КОДЕЦИТЕ - трябва съвместимост на представите, защото индивидуалните човешки съзнания са закрити. С това спекулира търговската култура на 21 век и с него прави нещастни около 6 милиарда души по света.
41.
анонимен -
ни са нерви,де
04.02.2011 10:39
04.02.2011 10:39
щот губиш контрол
и цялата идея отива по дяволите :)
цитирайи цялата идея отива по дяволите :)
42.
razkazvachka -
Но не е същото като да я държиш в ръчички, нали:))) - пък и дали е това истината или
04.02.2011 10:39
04.02.2011 10:39
анонимен написа:
неграмотните са най близко до истината :)
е просто етап от нашето невежество?
43.
razkazvachka -
Мнееее - напротив - правя си брейнсторминг рано сутринта, за да дръпна следващата история
04.02.2011 10:41
04.02.2011 10:41
анонимен написа:
щот губиш контрол
и цялата идея отива по дяволите :)
и цялата идея отива по дяволите :)
ама шъ я разправям пак къту за нивежи...
Тенкю! Абе - що пък не - ПАК ТЕНКЮ!
Заформя се! Заформя се!
44.
анонимен -
мисълта
04.02.2011 10:44
04.02.2011 10:44
кое е по -бързо от светлината
цитирай
45.
анонимен -
в търсене на истината
04.02.2011 10:48
04.02.2011 10:48
си пропиляваме живота
кой иска да я държи в ръчички, когато може да я продаде на печелба
цитирайкой иска да я държи в ръчички, когато може да я продаде на печелба
анонимен написа:
кое е по -бързо от светлината
Кое е хванало бързината на светлината във формула:)))
анонимен написа:
си пропиляваме живота
кой иска да я държи в ръчички, когато може да я продаде на печелба
кой иска да я държи в ръчички, когато може да я продаде на печелба
48.
анонимен -
справедливият данък
04.02.2011 11:11
04.02.2011 11:11
и да не забравиш моите 10%
цитирайИ пожелания за спорен ден! :)))
цитирайНабързо идвам при теб, за една ПРЕГРЪДКА!
цитирайПоздрави и от мен, Razkazvachka! Пренесох се доста напред във времето!
Хубави почивни дни!
цитирайХубави почивни дни!
52.
magicktarot -
48. анонимен, къде се слагаш, аз започнах "спора", т.е. без мен нямаше да се включиш,
04.02.2011 14:09
04.02.2011 14:09
и аз искам проценти:)))))
37. анонимен, нямам нужда от опростяване - знам какво имаш предвид... обаче не ме разбираш. Няма чисто понятие време, има време-пространство. Всеки един софтуер стои извън това време-пространство, инфото също, айде прекратявам, че става сложно:))) освен това авторката не е искала да каже кодек:)))
цитирай37. анонимен, нямам нужда от опростяване - знам какво имаш предвид... обаче не ме разбираш. Няма чисто понятие време, има време-пространство. Всеки един софтуер стои извън това време-пространство, инфото също, айде прекратявам, че става сложно:))) освен това авторката не е искала да каже кодек:)))
53.
анонимен -
меджик,
04.02.2011 14:45
04.02.2011 14:45
вземи ги ,щом имаш нужда
инфото не е константа,а
действащ мутуализъм
цитирайинфото не е константа,а
действащ мутуализъм
анонимен написа:
и да не забравиш моите 10%
gkowachew написа:
И пожелания за спорен ден! :)))
pevetsa написа:
Набързо идвам при теб, за една ПРЕГРЪДКА!
57.
razkazvachka -
Както казва един приятел от брога - напред-назад - все тая - хубаво и весело да ти е!
04.02.2011 16:19
04.02.2011 16:19
ckarlet написа:
Поздрави и от мен, Razkazvachka! Пренесох се доста напред във времето!
Хубави почивни дни!
Хубави почивни дни!
58.
razkazvachka -
Този анонимен е Онзи Анонимен:))) Споко, бе хора, ако гепя джакпота ше има биг мама купон на върха на света:)))
04.02.2011 16:21
04.02.2011 16:21
magicktarot написа:
и аз искам проценти:)))))
37. анонимен, нямам нужда от опростяване - знам какво имаш предвид... обаче не ме разбираш. Няма чисто понятие време, има време-пространство. Всеки един софтуер стои извън това време-пространство, инфото също, айде прекратявам, че става сложно:))) освен това авторката не е искала да каже кодек:)))
37. анонимен, нямам нужда от опростяване - знам какво имаш предвид... обаче не ме разбираш. Няма чисто понятие време, има време-пространство. Всеки един софтуер стои извън това време-пространство, инфото също, айде прекратявам, че става сложно:))) освен това авторката не е искала да каже кодек:)))
59.
razkazvachka -
Кодекси и кодеци - всичко ше бъде употребено кат му дойде времето
04.02.2011 16:22
04.02.2011 16:22
анонимен написа:
вземи ги ,щом имаш нужда
инфото не е константа,а
действащ мутуализъм
инфото не е константа,а
действащ мутуализъм
Няма да плащам данъци на джак пот - ше има за всички проЦентове:)))
60.
анонимен -
дай да се разберем
04.02.2011 16:27
04.02.2011 16:27
не съм онзи,този съм
и благодаря за бирата ли беше или за рибата
цитирайи благодаря за бирата ли беше или за рибата
анонимен написа:
не съм онзи,този съм
и благодаря за бирата ли беше или за рибата
и благодаря за бирата ли беше или за рибата
КАЗВАШ, УЖ ЧЕ СИ СВОБОДА,
А ПЪК НЕЩО, НЕ МОГА ТЕ РАЗБРА.
ТРЪГВАШ РАЗКАЗЧЕ ДА КРИТИКУВАШ,
С НАУЧНИ ТЕРМИНИ ФЛИРТУВАШ.
КАКВА Е ПОЛЗАТА , КАЖИ?
ТОВА Е РАЗКАЗЧЕ НАЛИ?
ИЗКУСТВО Е, ТАКА ДА СЕ КАЖЕ,
А НЕ КОЙ ПО- УЧЕН ЩЕ СЕ ПОКАЖЕ.
Е, ЧАКАМ ВЕЧЕ , ТВОЙТА ХРОНОЛОГИЯ...
ЗА БЪДЕЩАТА ТЕХНОЛОГИЯ!
ПЕГАС КУНТАКТОР!
цитирайА ПЪК НЕЩО, НЕ МОГА ТЕ РАЗБРА.
ТРЪГВАШ РАЗКАЗЧЕ ДА КРИТИКУВАШ,
С НАУЧНИ ТЕРМИНИ ФЛИРТУВАШ.
КАКВА Е ПОЛЗАТА , КАЖИ?
ТОВА Е РАЗКАЗЧЕ НАЛИ?
ИЗКУСТВО Е, ТАКА ДА СЕ КАЖЕ,
А НЕ КОЙ ПО- УЧЕН ЩЕ СЕ ПОКАЖЕ.
Е, ЧАКАМ ВЕЧЕ , ТВОЙТА ХРОНОЛОГИЯ...
ЗА БЪДЕЩАТА ТЕХНОЛОГИЯ!
ПЕГАС КУНТАКТОР!
СПРИ СЕ И СЕ КРОТНИ...
ПЛИЙЗ!
цитирайПЛИЙЗ!
това е Приятел!
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 22445
Блогрол
1. Закачи - откачи!
2. Любим линк
3. Децата...
4. Фонетично
5. Токио през очите на Лили
6. Термините в маркетинга
7. Кубрат счупил джиесемите в главите на синовете си и...
8. Маслов
9. думите
10. Легендата за Пастух
11. законът на привличането и още десет
12. звездите, изгорели за кьорфишек светлина
13. "Телеграфа" - Видин
14. Щолен
15. безоко е небето, а кой е точно моят аватар
16. пропорции
17. подарък за брат ми
18. N.B.
19. Balls
20. българския сложен календар
21. затъмнение - 04-01-2011
22. под водата няма сълзи
23. хубавото стихотворение
24. Илиана Димитрова
25. Народопсихология
26. измислена насън
27. 1 септември 2011
28. Бакаджиците
29. HERE I AM
2. Любим линк
3. Децата...
4. Фонетично
5. Токио през очите на Лили
6. Термините в маркетинга
7. Кубрат счупил джиесемите в главите на синовете си и...
8. Маслов
9. думите
10. Легендата за Пастух
11. законът на привличането и още десет
12. звездите, изгорели за кьорфишек светлина
13. "Телеграфа" - Видин
14. Щолен
15. безоко е небето, а кой е точно моят аватар
16. пропорции
17. подарък за брат ми
18. N.B.
19. Balls
20. българския сложен календар
21. затъмнение - 04-01-2011
22. под водата няма сълзи
23. хубавото стихотворение
24. Илиана Димитрова
25. Народопсихология
26. измислена насън
27. 1 септември 2011
28. Бакаджиците
29. HERE I AM