Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 09:48 - 227. Приказки
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 5181 Коментари: 14 Гласове:
48

Последна промяна: 14.02.2011 16:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И настана време - винаги е между януари и февруари, когато  админите на мрежата глобална от  поделенията на Бил Порталски вече са изхарчили Коледните печалби и годишните премии - и този път не пропуснаха: то не са токови удари, то не е бъркане в документите, то не е изтриване и следене; то не е задължаване да си преинсталираш долнопробните версии за европейските сателити.  Натиск и терор от админите на мрежата - не говоря за  блога - това си е  в нашата детска градина - говоря за световните ченгета.

Но и те даже знаят, че няма тотален контрол - трябва да убият мрежата, за да го установят, защото тя е млада, расте и е гладна за информация.

Война!

Трябва да си платиш за платформи, за да пишеш неща, които автоматично ти четат, ползват и нагло после продават от големия свят. Аман от дупедавци.

Единственото ми успокоение е, че осигурявам работа на десетки хиляди ченгета по света и у нас. Да са живи и здрави и да си намажат и тая сутрин масълцето на филийката.



Гласувай:
48



1. hristo27 - Кофти, но това е налице. . . За жал...
01.02.2011 10:49
Кофти, но това е налице... За жалост!
цитирай
2. анонимен - ....:)
01.02.2011 10:51
То да беше само в този период, с мед да ги намажеш, след масълцето:).Мисля, че нямат почивен ден...Казваш, на толкова ченгета им даваш хляб:))).Викам си, ако си собственичката на блог бегето, дали ще можеш да ми върнеш блога, дето ми заличиха, ей така, като на по-вътрешен човек:))))))))))
Вострото:)))
цитирай
3. razkazvachka - И налице - и наопаки:)))
01.02.2011 10:51
ще го преживеем - приготвила съм няколко молива, отивам да снабдя два топа хартия:)))
цитирай
4. razkazvachka - Хеееее! Абе винаги създавам погрешни впечатления у хората - но не съм собственичка на блога за мое щастие,
01.02.2011 11:00
анонимен написа:
То да беше само в този период, с мед да ги намажеш, след масълцето:).Мисля, че нямат почивен ден...Казваш, на толкова ченгета им даваш хляб:))).Викам си, ако си собственичката на блог бегето, дали ще можеш да ми върнеш блога, дето ми заличиха, ей така, като на по-вътрешен човек:))))))))))
Вострото:)))


сега съвсем безотговорно си думам в ефир.

Но, да - забелязала съм, че - ако, например се разхождам нейде из Ню Йорк - непременно ттуристите започват да се обръщат към мен за инфо - макар че аз съм последният, който знае в дадения момент къде точно се намира и какви са тия сгради наоколо...
Ама тогава не знаех номера с продажбата на Бруклинския мост - да бях продала няколко пъти музея Метрополитън - а аз - кво, влизах да го разглеждам с тумбата сърби, дето не спряха да псуват дарителите на музея заради някои неща, на които мястото им било по-насам в географията...

цитирай
5. karambol5 - Давай с двата топа хартия и молив...
01.02.2011 11:02
Давай с двата топа хартия и моливчетата :))
цитирай
6. razkazvachka - Таман и рисунки ще мога да вкарам:))) И няма да се съобразявам с евфемизмите и
01.02.2011 11:06
karambol5 написа:
Давай с двата топа хартия и моливчетата :))


разните имена за МрЪвоядите - дето цяла сутрин ми оцветяват пощата в розово:))))

цитирай
7. geriko - Така е.Дори за да те подслушват,и следят,
01.02.2011 11:30
пак си плащаш!Почти е дошло време да пишем отново в стил "Нострадамус", и даговорим с ръка на уста. :)
цитирай
8. razkazvachka - Ооооопс! Каква идея! Сега вече имаш една приказка - Защо е бил Нострадамус:))))
01.02.2011 11:39
geriko написа:
пак си плащаш!Почти е дошло време да пишем отново в стил "Нострадамус", и даговорим с ръка на уста. :)

цитирай
9. gkowachew - ?!
01.02.2011 13:06
Отвратително!
цитирай
10. razkazvachka - ама пък си е тръпка -
01.02.2011 14:45
не знанеш какво ще намериш под капака на компа всеки следващ път като го отвориш:))))
цитирай
11. mileidi46 - Щом ни подслушват, значи ги е стр...
01.02.2011 15:10
Щом ни подслушват ,значи ги е страх!Ние само си шепнем,друго щеше да е ако крещяхме пред министерството,Щяха да пуснат танковете.Старшното е,че и нас ни е страх,затова само се...дебнем..
Засега няма страшно,ние сме търпеливи...
цитирай
12. razkazvachka - Нали:))) Търпеливи, но не в добрия смисъл на думата...
01.02.2011 15:29
mileidi46 написа:
Щом ни подслушват ,значи ги е страх!Ние само си шепнем,друго щеше да е ако крещяхме пред министерството,Щяха да пуснат танковете.Старшното е,че и нас ни е страх,затова само се...дебнем..
Засега няма страшно,ние сме търпеливи...


И нали думите пораждат думи: сетих се за едно заглавие на Джералд Даръл - "Пияната гора, шепнещата земя" - много ме изкашава да го пробвам за следващ текст...

Но няма време - няма за кога да ни е страх - трябва да вложим най-доброто от себе си, защото кризата на хилядолетието - настоящето - още не е преминала...
цитирай
13. tili - А животът е кратък!
01.02.2011 19:22
Само изкуството е вечно. Ама толкова много изкуства и изкусници... кое по-напред. Добре, че вчера си платих Нета, че тия от които крада понякога имат една бавна връзка...
Хубава вечер, безаварийна:)))
цитирай
14. razkazvachka - Хехехе! Моята връзка е "впечатляваща" - това в кавичките е цитат - дори сега е бърза...
01.02.2011 21:32
онова, което ме направи бясна е, че цвъкна компа с редовно инсталирани програми... и то по тъп дърварски начин с превключване на тока... (да не отварям сега тая тема за тока - къде ходи, колко е мощен и що се превключва) И сега ме принуждава да уча виртуални бойни изкуства...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838058
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930