Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 07:26 - 219. Булевардът с лиричния ритъм
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 16020 Коментари: 62 Гласове:
56

Последна промяна: 16.01.2011 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
закачка между приказките

нека е поздрав за Иванка и Иван
но също и за Йорданка и Йордан


Трмваят премина покрай мен с дрънчене, изду се пренебрежително на  полузавоя при Орлов мост и гордо прогърмя надолу към "Ситняково". Вървях пеш. От Университета до "Ситняково" беше близо, а аз току-що  бях излязла от едни безкрайни упражнения, свързани със седене по дървените банки и опити да направя впечатление на един колега със зелени очи от новодошлите.
По времето, когато четворката и десятката вървяха покрай Университета, момчетата  ходеха в казармата по две години и идваха със закъснение за първия семестър.
Обичах да вървя по алеята с кестените. На "Орлов мост" беше задръстено и прекрасно. Имаше ново осветление с едни бонбонено оранжеви лампи и градът беше млад и сладък.
- Здрасти - каза Данчето. - Къде се губиш?
- Записах се на втора специалност английски и вече имам само два свободни дни - казах.
- Чудесно - одобри Данчето. Би трябвало да й казвам "лельо",  но всички й викаха Данче и нямаше кой да ми покаже как се вика "леля" на тази благовъзпитана дама с хулигански мечти под желязната маска.
- Хайде да ходим в неделя на "Копитото" - изтърси.
- Хубаво - казах.
Не ми се ходеше вече с нея, имах по-интересни колеги, но трябваше да се подмажа, за да мога да взимам книги на английски от библиотеката й.
Освен това, обичах да си говоря с майка й и леля й - двете сестри, които живееха на два етажа от един и същи вход. Този път обядът беше у по-малката сестра - на долния етаж.
Тя сервираше по три комплекта чинии и прибори задължително и винаги на бяла покривка. Никакви квадратчета, никакви мушами. От нея ми остана този спомен - на масата има бяла покривка. Независимо от броя на чиниите и другите подробности. После хлапетата в къщи си умираха от кеф, когато сложех чисто нова покривка да я полеят с какао или да изпуснат парче домат или сдъвкана череша.
Спомням си, че бях прочела вече "Брулени хълмове" и ми дадоха "Панаир на суетата", която бе дебела, но лесна за четене и до неделята можех да я върна.
Когато трамваят минаваше долу по улица "Цар Иван Асен ІІ", целият блок се тресеше, а чиниите дрънчаха.
Но се свикваше.
Те даже не го чуваха.
В неделята ходихме до "Копитото" и нагоре покрай каменната река. Срещахме разни познати на Данчето. По едно време тя се разбърза да си тръгваме. И така се случи, че по никое време в неделния следобед бях оставена насред широкото пространство при езерото "Ариана" за огромно мое удоволствие и сред гмеж от интересен народ. 
Вместо да се прибера, пресякох от другата страна и попаднах на една весела тайфа колеги, които бяха тръгнали на търси се на театър, но първо искаха да отидат до стола на Консерваторията, защото бе неделя и искаха нещо различно от невъобразимите манджи в Мензата - смрадливия стол на Университета. Ако някога си ял в Мензата, за цял живот добиваш свръхчовешка издръжливост към хранителните отрови.
Та, да не се отплесвам, ходихме на стол, ходихме на театър и когато стана тъмно и градът заплува в оранжева мечта, тръгнахме да се прибираме към Студентски град. Някой даде гениалната идея да вървим пеша до Химическия Факултет. Сега, не ме карайте да си спомням как и защо сме попаднали на Орлов мост и от там вървяхме покрай реката. Имах си важна задача тогава и не ми беше до подробности в маршрута. А в коритото на реката цъфтяха люляци и колегите решиха да ни наберат букетчета.  
Така се оказах щастливо натоварена с огромен букет люляк, който Геката предложи галантно да носи вместо мен нагоре по стръмното. И още веднъж - хулиганите му с хулигани - като видяха нависналите жълти цветове на акацията над оградата на Семинарията, извършиха дребно престъпление и добавиха към букетите, с които бяхме натоварени с Милена.
Имаше и други, но там някъде поради неизвестно какви съображения, тайфата се раздели и след половин час с Геката бяхме единствените желаещи да слязат на крайната спирка при зала "Христо Ботев". Където срещнахме Ани и Красьо, които се караха, докато вървяха в някаква неопределена посока.
- А - каза Красьо, който беше умник - какво е това, цветенца?
Съгласих се щастливо, макар че Колегата се потеше под една камара люляк и жълта акация, която би стигнала за украса на фойето на Народния театър.
Можеше да се чуе как щрака иначе първокласната апаратура на Краси и чертае карти на евентуални люлякови храсти, покрай които да преведе Ани.
След два часа Ани се прибра за нощния белот с букет от рози.
- Къде е Краси? - попитахме.
- Разпра си сакото докато ми крадеше рози от градинката пред поликлиниката и се разправяше с пазача - небрежно каза Ани. Вече не беше ядосана. Другите "спортисти" от групата белотаджии и кибици бяха изключително доволни, че Краси го няма и можеха да ухажват Ани.
А после Миро се направи на пиян и започна да си търси обувките под леглото, макар че бяха на краката му. Трябваше да го извлекат с килима. 
В това време Красьо успял да се измоли от органите на реда, пристигна рошав, съдран и ухилен като идиот. 
Чух го как попита тихичко: 
- Ей, как се сети за това с букетите?
И Колегата със зелените очи каза:
- Ами... нали знаеш моя съквартирант Данко - той ми каза, че колежката ме гледа интензивно...

Направих се, че не съм подслушала.  Понякога се сещам за Данко около Йордановден, но си мисля, че някой друг му изпраща честитки. 

Но вече е другият имен ден и нека поредицата от Данчета и Йордановци да продължи с Иванките и Ивановците, които се редуват в родословните ни дървета далече назад във времето.

image
 
 




Гласувай:
56



1. ivankalilova - Благодаря, за прекрасния поздрав, ...
07.01.2011 07:45
Благодаря, за прекрасния поздрав ,Сладкодумничке!Стана ми едни цветно , ароматно люляково на душата!
Весеи празничен ден!:)))
цитирай
2. анонимен - Нещо чудно да сме били в една тумба,
07.01.2011 07:46
но сега като сме с никове, да не се знаем. Ако си се мотала до ФМФ-то и Пинерския дворец, няма как да не сме се засичали. Две години живях в една вила малко по-надолу от завод "Витоша", към Хладилника.
цитирай
3. razkazvachka - И си го намери първа! От рано да ти тръгне на хубаво и нека си е люляково - какво като има само кокичета:)))
07.01.2011 07:56
ivankalilova написа:
Благодаря, за прекрасния поздрав ,Сладкодумничке!Стана ми едни цветно , ароматно люляково на душата!
Весеи празничен ден!:)))

цитирай
4. razkazvachka - Ако ще си говорим за мотаене - още се мотая из пътечките, макар и по-нарядко пеша, а повече с таратайки....
07.01.2011 08:00
kushel написа:
но сега като сме с никове, да не се знаем. Ако си се мотала до ФМФ-то и Пинерския дворец, няма как да не сме се засичали. Две години живях в една вила малко по-надолу от завод "Витоша", към Хладилника.


Ама студентската ми база беше в долу в ректората - от там всички пътища бяха отворени... Колко му е на една студентка, та дори в ботуши на високи токчета да мине пеша през половината София... Лелеее - сега не мога да си го представя даже и по джапанки да го изтрамбовам това разстояние...


И ти си крал китки, заначи...:)))))))))))))))))
цитирай
5. xxxx - ари-ари, ни ми казвай чи съ чите лесну "Панаир на суетата"...
07.01.2011 09:01
леснуй ду ино време, посли-мосли баси и твърдението: напрау заковах наN-та стр. и ни мой мъ мръднеш, амъ шъ я изчита идин ден де :p
и здрав и прав дъй всеки Иван или Йордан с техните производни модни имена..
хубуу-хубуй си гу завъртяла..
туй мноу ми дупадна без дъпадна (де): "Не ми се ходеше вече с нея, имах по-интересни колеги, но трябваше да се подмажа"
баси, тва е яко хъхъ :)
цитирай
6. svoboda64 - Хайде сега :)
07.01.2011 09:01
Че за кого (коя) не са крали китки :) В онез години не беше на мода да се купуват цветята, а да се краднат...

Днеска, пардон вчера, пак преговаряхме безумните студентски подвизи :))) По всичките пътища от Студентски град до Ректората и във всички студенто-топически направления :)))))

Честито, Йованке! Чакаме раздумката на Дамата с радиацията :))))
цитирай
7. razkazvachka - Хай! Виж ся, щом не си прочел тва досадно произведение, ни съ зафащай - то съ чите преди да си навършил пълнолетие....
07.01.2011 09:08
xxxx написа:
леснуй ду ино време, посли-мосли баси и твърдението: напрау заковах наN-та стр. и ни мой мъ мръднеш, амъ шъ я изчита идин ден де :p
и здрав и прав дъй всеки Иван или Йордан с техните производни модни имена..
хубуу-хубуй си гу завъртяла..
туй мноу ми дупадна без дъпадна (де): "Не ми се ходеше вече с нея, имах по-интересни колеги, но трябваше да се подмажа"
баси, тва е яко хъхъ :)


Ми по онуй време библиотеката на СУ не даваше на човеците от вторите специалности достъп до оригиналите, пък Данчето си имаше наследство от дядо-професор и го ползвахме, които трябваше...
цитирай
8. razkazvachka - А, Дамата с Радиацията е за девети, за утре вече е написано и шъ си излезе на автопилот, ама днес трябва да отбележим иванчовците...
07.01.2011 09:11
svoboda64 написа:
Че за кого (коя) не са крали китки :) В онез години не беше на мода да се купуват цветята, а да се краднат...

Днеска, пардон вчера, пак преговаряхме безумните студентски подвизи :))) По всичките пътища от Студентски град до Ректората и във всички студенто-топически направления :)))))

Честито, Йованке! Чакаме раздумката на Дамата с радиацията :))))


А по едно време имах едни ученици, които ми крадяха рози, а после отидоха и купиха една голяма ваза, за да ги натопят - още я пазя.
цитирай
9. aqualia - Хайде, честито на Ивановците!
07.01.2011 10:01
Ама и Силви Вартан ме възрадва много!
цитирай
10. razkazvachka - Вчера ми трябваше една песен на Богдана - оказа се, че Силви Вартан я е изпяла много преди нея... и така се стигна...
07.01.2011 10:55
aqualia написа:
Ама и Силви Вартан ме възрадва много!

цитирай
11. nicodima - А бе Данко добре си е свършил работата, ако ме питаш : )))...
07.01.2011 11:01
И Данчето : )))...
Честито на всички Йордановци и Ивановци!
цитирай
12. benra - Чудесен
07.01.2011 11:07
начин да поднесеш поздрав!
Ухае като цвете, откъснато с любов
цитирай
13. ednorog8 - Честито на именниците. . . :) Чудя ...
07.01.2011 11:14
Честито на именниците... :)
Чудя се аз, къде изчезнаха всички и е толкова тихо в блога...?!
А то - всички на Приказка с Разказвачка-Гери :)))

Неизчерпаем извор е Живота, нали?!
Весел празник и на теб и семейството ти, всенароден е, знаеш...
Празници да има, че много се заредиха не-празниците.
цитирай
14. razkazvachka - :) Затова му се тачи името...
07.01.2011 11:30
nicodima написа:
И Данчето : )))...
Честито на всички Йордановци и Ивановци!

цитирай
15. razkazvachka - И знаеш ли какво - винаги можеш да си направиш люляково небе - даже насред заскрежения януари...
07.01.2011 11:31
benra написа:
начин да поднесеш поздрав!
Ухае като цвете, откъснато с любов


Благодаря за четенето!
цитирай
16. razkazvachka - Ако не друго - поне да помислим малко за именниците, които са ни дали нещо и за онези, на които ние даваме...
07.01.2011 11:35
ednorog8 написа:
Честито на именниците... :)
Чудя се аз, къде изчезнаха всички и е толкова тихо в блога...?!
А то - всички на Приказка с Разказвачка-Гери :)))

Неизчерпаем извор е Живота, нали?!
Весел празник и на теб и семейството ти, всенароден е, знаеш...
Празници да има, че много се заредиха не-празниците.


Нека е спокоен денят и разумен - въпреки...

Благодаря за четенето и зачитането.

И ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН, ИВАНЕ! :))))
цитирай
17. tili - Ех, ех, ех!!!
07.01.2011 11:54
Куда, куда вий оттлетели на мойта младост златни дни...:))) Много ме бива в преводите, ама и тебе те бива с машината на времето.
Стана ми много хубаво и пролетно да се разходя след теб по тия любими места по онова и всяко време.

Честито на Ивановците и Иванките във всички варианти!
цитирай
18. gkowachew - И аз съм потъвал в зелени очи!
07.01.2011 11:59
Измъкване нямаше! Добре, че тя ме изхвърли! :))))))
цитирай
19. razkazvachka - Хей, Тили, хулиганка такава! Трамбовали сме с тебе едни и същи люлякови зимни небета....
07.01.2011 12:01
tili написа:
Куда, куда вий оттлетели на мойта младост златни дни...:))) Много ме бива в преводите, ама и тебе те бива с машината на времето.
Стана ми много хубаво и пролетно да се разходя след теб по тия любими места по онова и всяко време.

Честито на Ивановците и Иванките във всички варианти!


Да са ни живи и здрави!
цитирай
20. razkazvachka - Докторе, мен не ме изхвърлиха:)))
07.01.2011 12:02
gkowachew написа:
Измъкване нямаше! Добре, че тя ме изхвърли! :))))))


Но между нас казано: очи черные....
цитирай
21. divna8 - Честито на всички именници и тук...
07.01.2011 12:05
Честито на всички именници и тук!!!

Гери, люляково ми е посред януари..., благодаря ти!!!
Хубав ден за компанията - в блога и извън него :)))
цитирай
22. razkazvachka - Привет, Дивна! Знаеш - трябва малко почивка на съзнанието и... носталгия по изгубеното бъдеще...
07.01.2011 12:14
divna8 написа:
Честито на всички именници и тук!!!

Гери, люляково ми е посред януари..., благодаря ти!!!
Хубав ден за компанията - в блога и извън него :)))

цитирай
23. scarlety - Eех,спомени,спомени....:))
07.01.2011 12:42
Аз си намерих един с пъстри очи:))) Понякога изглеждат зелени:)))
Честито на Ивановците и поздрави за теб!
цитирай
24. pevetsa - Честито на именниците, ДА СА ЖИВИ И ...
07.01.2011 13:08
Честито на именниците, ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ, и ние покрай тях ...
цитирай
25. razkazvachka - и както и да се казват - все има забъркан по някой с имен ден:)))
07.01.2011 13:34
scarlety написа:
Аз си намерих един с пъстри очи:))) Понякога изглеждат зелени:)))
Честито на Ивановците и поздрави за теб!

цитирай
26. razkazvachka - Трябва:))) Всичко става, ако са налични именниците, а и ние дето временно не сме...
07.01.2011 13:35
pevetsa написа:
Честито на именниците, ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ, и ние покрай тях ...

цитирай
27. desilazarova - Пак си ни подхванала историйка! ...
07.01.2011 15:08
Пак си ни подхванала историйка! Нека да е честито на всички именници!!!
цитирай
28. razkazvachka - Днес е тежък работен ден и всичките ми близки Ивановци бяха затънали до гуша в работа -
07.01.2011 15:14
desilazarova написа:
Пак си ни подхванала историйка! Нека да е честито на всички именници!!!


Струва си да ги почетем!

Но да -поздравът си е поздрав, историята си е история - тя пък е за блогърските ми дружки - светът не е толкова лош, колкото можем да го направим...

цитирай
29. kapito - Ех, снимайте един люляк поне да го ...
07.01.2011 15:26
Ех, снимайте един люляк поне да го видя на снимка (белким ми замирише)! :)
Скръндзи!

Поздрави на именниците!
цитирай
30. razkazvachka - А, какви люляци през януари - само небето е люляково:))))
07.01.2011 15:32
kapito написа:
Ех, снимайте един люляк поне да го видя на снимка (белким ми замирише)! :)
Скръндзи!

Поздрави на именниците!

цитирай
31. kapito - МИ като цъфнат бе! Баси, вече 6 го...
07.01.2011 15:34
МИ като цъфнат бе! Баси, вече 6 години не съм виждала люляк :(
Смятай как ми се е приискало, щом ги карам да цъфтят през януари :)
цитирай
32. razkazvachka - а, ей ся шъ ти лепна едни картинки от миналата люлякова пролет - и аз кат съ върнах от щатско снимах китки като невидяла:)))
07.01.2011 15:46
kapito написа:
МИ като цъфнат бе! Баси, вече 6 години не съм виждала люляк :(
Смятай как ми се е приискало, щом ги карам да цъфтят през януари :)

цитирай
33. iliada - Честит да им е празникът!
07.01.2011 16:19
и на Данчетата със задна дата и на Иванките от днес и всички Ивановци накуп!
Поздравелния !
цитирай
34. анонимен - Аз учех в МЕИ, но доста киснех и в кафана и в Художествената и отсреща в Ялта.
07.01.2011 16:26
В мензата храната наистина беше най-лошата в цяла София. Дали съм крадял китки...крадях направо моми. Най-дългото ми изпращане на момиче е от зала Фестивална до Княжево, след което мацето ми каза "Беше много мило от твоя страна. Мерси! Чао!" И после обратно до Медицинска академия. "Мерси! Чао!" Още го помня.
цитирай
35. анонимен - От Ру
07.01.2011 16:38
Ако питате мене , на Силви Вартан , въобще не и е работа да се меша с опус 40 , особено пък , на италиянски . Волфи сигурно се обръща в гроба .
цитирай
36. stela50 - Честито на всички празнуващи и от мен ...
07.01.2011 16:55
Чудесен поздрав ,Шехерезада ...
Хубава празнична вечер !
цитирай
37. demar - "Вселената от приказки направена е, не от атоми."
07.01.2011 18:04
Тук , при теб , е поредното доказателство, за тази простичка истина!
Хубав ден на теб и на всички именници !
цитирай
38. pegas08 - Аферим на Геката!
07.01.2011 18:10
Пич и половина!
цитирай
39. frina - Хаха:)
07.01.2011 19:10
Интензивното гледане понякога може да се окаже опасно за здравето.:)

Хубав люляков подарък за името ми, тенк ю, сладкодумнице.:))
цитирай
40. razkazvachka - Привет! Благодаря от името за името и за посещението:)))
07.01.2011 19:25
iliada написа:
и на Данчетата със задна дата и на Иванките от днес и всички Ивановци накуп!
Поздравелния !

цитирай
41. martiniki - Ех, снимайте един люляк поне да го ...
07.01.2011 19:36
kapito написа:
Ех, снимайте един люляк поне да го видя на снимка (белким ми замирише)! :)
Скръндзи!

Поздрави на именниците!



ето едно

"Люляково в януари"

Люшва вятърът
лилави люляци,
гали им кръглите букли,
бяга по белите дъхави улици -
все се надбягва фукльото.
Смело се хвърля в зелените кошове
и напрегръщал дърветата,
връща ми чувството лудо и рошаво
и причинява ми светене.

Светене-светене - световъртеж
лудият вятър докарва ми,
звънкият лилав брилянтен ехтеж
леко лекува ми раните.
Леко очите ми вятър докосва,
и ми разсмива сълзите.
Този въздушен пролетен остров липсва ми,
иска ли питане.

...
люляк тук цъфтя в началото на декември, но определено е по-кичест и дъхав този априлски люляк
http://martiniki.blog.bg/photos/6396/original/15042010908.jpg


цитирай
42. razkazvachka - Това си е рекордно ходене за няма нищо:))) Ама виж сега как ти се образува светъл спомен.
07.01.2011 19:36
kushel написа:
В мензата храната наистина беше най-лошата в цяла София. Дали съм крадял китки...крадях направо моми. Най-дългото ми изпращане на момиче е от зала Фестивална до Княжево, след което мацето ми каза "Беше много мило от твоя страна. Мерси! Чао!" И после обратно до Медицинска академия. "Мерси! Чао!" Още го помня.


Една година - чакай да изчисля - есента на 1980 - ни бяха настанили в един от блоковете на МЕИ - 5ти ако не се лъжа - и ни бяха много интересни студентите през сесията като провесеха една тройка на чаршаф на въже за пране между два успоредни блока и я люлееха през цялата сесия...
Красимир, за който разправям беше в МЕИ - интересното е, че от тогава не съм чувала за него...

Цяла седмица си мисля за София - в студената зима не мога да отида и ми е много криво... Никога не съм отсъствала повече от 2 седмици...
цитирай
43. razkazvachka - Преди една седмица и аз така мислех, но вчера след цял студен гаден ден и слушане на Висоцки,
07.01.2011 19:39
анонимен написа:
Ако питате мене , на Силви Вартан , въобще не и е работа да се меша с опус 40 , особено пък , на италиянски . Волфи сигурно се обръща в гроба .


написах в тубата "техно" и чак й се зарадвах - някак топло и живо ми звучи.
А Волфи - нищо, извинила съм му се - все пак той е в основата на цялата работа...:)))
цитирай
44. razkazvachka - Привет, Таня - оооопс, скоро май ще имаме света Татяна - трябва да измисля приказка спешъл...
07.01.2011 19:41
stela50 написа:
Чудесен поздрав ,Шехерезада ...
Хубава празнична вечер !


А днес не празнувам, просто съм се хванала на петъчни приказки за отпускане на душите...
цитирай
45. razkazvachka - Привет и на теб! А това мото си го чопнах от някъде за оправдание на всичките приказки...
07.01.2011 19:45
demar написа:
Тук , при теб , е поредното доказателство, за тази простичка истина!
Хубав ден на теб и на всички именници !


Именниците днес бяха на работа - обещаха да празнуват тази вечер, но са далече от мен...
цитирай
46. razkazvachka - Шът! да не чувам ни гък повече: до тук благодаря:)))))))))))))))))))
07.01.2011 19:46
pegas08 написа:
Пич и половина!

цитирай
47. razkazvachka - Да ти е живо и здраво името и хубав Денят и годината!
07.01.2011 19:49
frina написа:
Интензивното гледане понякога може да се окаже опасно за здравето.:)

Хубав люляков подарък за името ми, тенк ю, сладкодумнице.:))

И не само люляков - всичко е светло в тоя мохабет...
цитирай
48. razkazvachka - Великолепно! Благодаря - ето че вече си имаме всичко необходимо! Хубава вечер!
07.01.2011 19:51
martiniki написа:
kapito написа:
Ех, снимайте един люляк поне да го видя на снимка (белким ми замирише)! :)
Скръндзи!

Поздрави на именниците!



ето едно

"Люляково в януари"

Люшва вятърът
лилави люляци,
гали им кръглите букли,
бяга по белите дъхави улици -
все се надбягва фукльото.
Смело се хвърля в зелените кошове
и напрегръщал дърветата,
връща ми чувството лудо и рошаво
и причинява ми светене.

Светене-светене - световъртеж
лудият вятър докарва ми,
звънкият лилав брилянтен ехтеж
леко лекува ми раните.
Леко очите ми вятър докосва,
и ми разсмива сълзите.
Този въздушен пролетен остров липсва ми,
иска ли питане.

...
люляк тук цъфтя в началото на декември, но определено е по-кичест и дъхав този априлски люляк
http://martiniki.blog.bg/photos/6396/original/15042010908.jpg



цитирай
49. sande - ... И замириса на люляк и акация и на спомен за едно безгрижно и нехайно време, за
07.01.2011 19:52
... за което мислехме наивно, че ще продължи безкрайно...

Поздрави и хубава вечер!
цитирай
50. martiniki - да ти е топло в лилавия пламък на люляк и весело в бледожълтия акациев дъх !
07.01.2011 20:19
Да са живи и здрави имениците и ние покрах тях да поминуваме доволно:)
цитирай
51. razkazvachka - Аааа, не и аз! Но затова пък беше хубаво - усвоено е до капка:)))
07.01.2011 20:19
sande написа:
... за което мислехме наивно, че ще продължи безкрайно...

Поздрави и хубава вечер!

цитирай
52. razkazvachka - И пак съм в съгласие с това, което казваш. Наздраве!
07.01.2011 20:21
martiniki написа:
Да са живи и здрави имениците и ние покрах тях да поминуваме доволно:)

цитирай
53. анонимен - A-u-u-u kolkoko krasivi nezemni neshta...
07.01.2011 21:29
Takiva mi ti komentari samo, takiva prekrasni horica. Takava istenska literatura, ne byah chelo otdavna. C-c-c-c...
Shto se otnasya do razkazvachkata, ako tova e jivota i, to neka e takuv kakuvto e bil, bez podigravki i nedoverie... No adeptite na tozi rod proizvedeniya, nai-malkoto ne sa razbrali svoya i za tova naivno rukoplyaskat na chujdiya.
цитирай
54. injir - Ех, спомени...:)
07.01.2011 21:51
Ех, спомени...:)
цитирай
55. razkazvachka - А, нямате кирилица - за текста като начин на съществуване на автора, струва ми се, че хората от блога са наясно -
08.01.2011 01:23
анонимен написа:
Takiva mi ti komentari samo, takiva prekrasni horica. Takava istenska literatura, ne byah chelo otdavna. C-c-c-c...
Shto se otnasya do razkazvachkata, ako tova e jivota i, to neka e takuv kakuvto e bil, bez podigravki i nedoverie... No adeptite na tozi rod proizvedeniya, nai-malkoto ne sa razbrali svoya i za tova naivno rukoplyaskat na chujdiya.



за употребата на първото лице, за пространството, времето и действието, цветовете и героите - така, както в една цветна картичка на някой градски център виждаме онова, заради което е произведена картичката.
Животът в действителност и животът от реалността на текста - - -
е, поздравявам анонимните със следващия текст, който е нагласен да излезе утре сутринта докато разказвачката ще спи.
И като казвам "лека нощ", нямам предвид че ще я носите на гръб:)))
цитирай
56. razkazvachka - И не само:)))
08.01.2011 01:24
injir написа:
Ех, спомени...:)

цитирай
57. анонимен - Da sa ni jivi i zdravi i Ivanovci i Yordanovci
08.01.2011 02:32
Mila razkazvachke, prekrasno si go napisala. Ti si chudesna. Blagodarja ti ot imeto na cjalata banda imenjaci.
M:)
цитирай
58. razkazvachka - Ура! Получили сте си честитката - което беше целта на цялото упражнение - Живи и здрави да сте!
08.01.2011 02:35
анонимен написа:
Mila razkazvachke, prekrasno si go napisala. Ti si chudesna. Blagodarja ti ot imeto na cjalata banda imenjaci.
M:)

цитирай
59. inel379 - Много вълнуващ поздрав!
08.01.2011 03:47
Чудесно изпълнение на Силви Вартан!
Поздрав и от мен за всички празнуващи!
Това са два изпълнени със здрав студ дни, които дават много сила и настроение за живот не само на именниците!:)
цитирай
60. razkazvachka - Не само на именниците!:)))
08.01.2011 12:26
inel379 написа:
Чудесно изпълнение на Силви Вартан!
Поздрав и от мен за всички празнуващи!
Това са два изпълнени със здрав студ дни, които дават много сила и настроение за живот не само на именниците!:)

цитирай
61. анонимен - Еееееееееех, хубави студентски ...
13.01.2011 21:45
Еееееееееех, хубави студентски години! Разказът е много жив, детайлен и въздействащ носталгично! Сигурно всеки бивш и настоящ студент има своя си пътека, която криволичи през университета, Студентски град и ...мечтите!
цитирай
62. razkazvachka - Пътечки, които светят и се преплитат - най-щастливото време...
14.01.2011 01:00
анонимен написа:
Еееееееееех, хубави студентски години! Разказът е много жив, детайлен и въздействащ носталгично! Сигурно всеки бивш и настоящ студент има своя си пътека, която криволичи през университета, Студентски град и ...мечтите!


градовете се правят от студентите:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841629
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930