Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2010 06:08 - Дребни сметки с кафето
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 11363 Коментари: 56 Гласове:
60

Последна промяна: 31.12.2010 17:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Каквото и да твърди броячката на блога, това е
Постинг № 216

Една разказвачка, която е заявила, че ще разправя до 1001, трябва да държи сметка за тези неща. 
Броячката,
която вероятно е роботка с келнерска програма,  разработена от б.а.н. (бюрократична бездна, нямаща кой знае колко общо с българската наука, която се развива под нея, покрай нея, въпреки нея и я захранва с излишно самочувствие);
и стара моя дружка, въпреки всичко (не допускам да е човешко същество), ще наричам по-надолу "момиче", "маце" и "роботка".

Маце,
не ме прецаквай в едрата сметка, щото няма да получиш бакшиш.
Освен това, няма да бъдеш номинирана за следващите преброявания на гласоподавателите, защото занижаваш всякакви бройки. 
Противно на очакванията на средния теле-зрител, че може да получава по 2000 кинти без да работи, знайно е отдавна, че безплатен обяд няма и ако не работи - то трябва да го работят - за да яде... 
 
Голямо момиче си вече, стегни се по сметките, още повече, не те карам да си блъскаш главата с дългите числа, щото оттука нататък ще публикувам съответния сериен номер на постинга и ще ти се смеят другите роботки от Големите мрежи, с които напираш да си свързана.
И вземи питай чичо Гугъл що е то постинг. 

ЧНГ 
от мен и от който дойде да пие кафе наоколо след някой друг час.
Нема да се косим, оти че ми мине.
Ако нещо ви тежи - ползвайте коментарите, за да се освободите. Нека посрещнем Новата година без излишни тежести. 

  image

И вече свърши кафето - сменяме музиката:





Гласувай:
62



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - И на мене май ми липсва един, но го приемам великодушно : )...
30.12.2010 08:07
Кой пък сложи палче надолу от сабахлем?...
Що се касае до тежестите, тези, които си посочила, не тежат, ама никак : )...
цитирай
2. xxxx - Ай дъ тъ и в изгъзицата дет си се пръкнала начи ама хъхъхъ
30.12.2010 08:31
Разказвачке-квачке... и на тебе да ти е готину (тия дни по Коледа)
:)))))))))))))))
цитирай
3. stela50 - Права си ,Шехерезада ...Да се освободим от тежестите ,от големите .
30.12.2010 09:00
Не мисли за тези ,които са недобронамерени ,меко казано .
По добре да си пийнем кафенцето в сладки приказки и в приятна компания .
С чаша кафе в ръка ти пожелавам Щастлива Нова година .
Поздрави и добри пожелания ,приказно момиче !
цитирай
4. monaliza121 - Щастлива Нова година ти пожелавам, ...
30.12.2010 09:28
Щастлива Нова година ти пожелавам, Разказвачке!
Хай, наздраве...с кафето:))))
цитирай
5. sevdabg - Добро утро !
30.12.2010 09:49
Да пийнем по едно еспрессо ...:)

Поздрави !
цитирай
6. lotos16 - Добро утро, Разказвачке!
30.12.2010 10:01
Бели кахъри са това... и стари, откога още забравиха да ми преброят 4 постинга, ами напоследък май не броят и всички гласове...
Да те почерпя едно капучино с бисквитка-сандвич за оправяне на настроението, а?
Весело посрещане на Новата година!!! :)))))
цитирай
7. tili - Добро утро!
30.12.2010 10:04
Ей ме и мен - почти намерих буркана с уискито в тоя софийски студ! Добре си бях там, ама - не, давай да си ходим:((( Кафенцеее! Ох! Кеф:)))
Ама и вие - това академичното тяло- много ги разбирате тези работи. Туй числата за мен винаги са били някаква магия и мистерия, та хич не гледам на тях рационално. Заплеснато им се възхищавам като хлапе пред чичко Астор:)))

Споделям сега тайно, както си бъбрим, че на 1.1.'11-та твърдо съм решила да изоставя, напусна, зарежа, отсвиря моя стар приятел Тютюн Табаков. Та ако ви се струвам малко по-така месец-два - да не ми придиряте. Може и аз да се включа в групата на ония дето с едно-две изреченийца събират по сто псувни, но пък ще си вися на първа нонстоп;-)) Не знам - докато не опиташ не знаеш, нали?
Та така... Хепи да ти е Новата - на теб и на всички!!!
цитирай
8. razkazvachka - :)))) Как иначе ще събера групата на клюки рано днес?
30.12.2010 10:21
nicodima написа:
Кой пък сложи палче надолу от сабахлем?...
Що се касае до тежестите, тези, които си посочила, не тежат, ама никак : )...


"Тежестите" са доста олекотени - а за палчето надолу - е, аз й обяснявам, че е калпава девойка - роботка, де - хахаха!
цитирай
9. razkazvachka - Ей, чшъъъ, кой ся шъ гувори за изгъзицъ - мокър пясък през снега на гара Самокофффф:)))
30.12.2010 10:23
xxxx написа:
Разказвачке-квачке... и на тебе да ти е готину (тия дни по Коледа)
:)))))))))))))))


Добро утро, готин!
цитирай
10. razkazvachka - Привет! Точно това е идеята - не обичам да си пия кафето с работа, затова е цялата тарапана...
30.12.2010 10:24
stela50 написа:
Не мисли за тези ,които са недобронамерени ,меко казано .
По добре да си пийнем кафенцето в сладки приказки и в приятна компания .
С чаша кафе в ръка ти пожелавам Щастлива Нова година .
Поздрави и добри пожелания ,приказно момиче !


Поздрави!
цитирай
11. razkazvachka - Щастлива да е! И аз наздраве с кафе - слънце или не - днес съм в къщи и се радвам на навалицата!
30.12.2010 10:25
monaliza121 написа:
Щастлива Нова година ти пожелавам, Разказвачке!
Хай, наздраве...с кафето:))))

цитирай
12. razkazvachka - А, моето е варено на дърва - ама докато стана - изстинало.
30.12.2010 10:26
sevdabg написа:
Да пийнем по едно еспрессо ...:)

Поздрави !

цитирай
13. razkazvachka - Хей, откога не съм те "виждала" - наздраве с кафе:)))
30.12.2010 10:36
lotos16 написа:
Бели кахъри са това... и стари, откога още забравиха да ми преброят 4 постинга, ами напоследък май не броят и всички гласове...
Да те почерпя едно капучино с бисквитка-сандвич за оправяне на настроението, а?
Весело посрещане на Новата година!!! :)))))


Весело-заредено! И освен това няма да готвя тоя път!
цитирай
14. razkazvachka - Хахаха! Тили - казах ли ти, че трябва да пишеш епична поезия!
30.12.2010 10:48
tili написа:
Ей ме и мен - почти намерих буркана с уискито в тоя софийски студ! Добре си бях там, ама - не, давай да си ходим:((( Кафенцеее! Ох! Кеф:)))
Ама и вие - това академичното тяло- много ги разбирате тези работи. Туй числата за мен винаги са били някаква магия и мистерия, та хич не гледам на тях рационално. Заплеснато им се възхищавам като хлапе пред чичко Астор:)))

Споделям сега тайно, както си бъбрим, че на 1.1.'11-та твърдо съм решила да изоставя, напусна, зарежа, отсвиря моя стар приятел Тютюн Табаков. Та ако ви се струвам малко по-така месец-два - да не ми придиряте. Може и аз да се включа в групата на ония дето с едно-две изреченийца събират по сто псувни, но пък ще си вися на първа нонстоп;-)) Не знам - докато не опиташ не знаеш, нали?
Та така... Хепи да ти е Новата - на теб и на всички!!!



Аз ще посмятам малко тия дни - трябва да засека сюжетните линии на блогърските ми изпълнения...
Глупостта на нацията няма граници - замислям една неприказка и съответно ми трябва малко материал - но вече се оформя - страхотно е какво ни подават и какво ние разбираме - за сравнение - блоговото пространство на комшиите...

Хайде, хубав ден и ще ти засечем колко време ще спазваш Н.Г. - обещанието:)))
цитирай
15. tili - Я да ми дадеш
30.12.2010 11:08
малко доверие в аванс, моля!!! Вервайте ми и ще стане:)))
Епична поезия - мда! Хекзаметрите напират в мен и ще избликнат всеки миг:))) Почакай да ми се опъне нервата и ще станеш пишман тогава като започна абстинентно да си изливам разбърканите мисли. Ще викаш - нема ли кой да я спре тая, бееее:((( Сюжет - ей сега го гледам през прозореца ама музата се е заплеснала някъде...
цитирай
16. razkazvachka - Ха, сюжет да искаш - отвън през прозореца нахлува бодро бръмченето неравномерно на
30.12.2010 11:33
tili написа:
малко доверие в аванс, моля!!! Вервайте ми и ще стане:)))
Епична поезия - мда! Хекзаметрите напират в мен и ще избликнат всеки миг:))) Почакай да ми се опъне нервата и ще станеш пишман тогава като започна абстинентно да си изливам разбърканите мисли. Ще викаш - нема ли кой да я спре тая, бееее:((( Сюжет - ей сега го гледам през прозореца ама музата се е заплеснала някъде...


комшийска резачка на дърва. И сега ще ме накара да изляза и пак да се пилея под слънцето, вместо да си седя на топло и да си лекувам крака, дето ме болеше...

Значи: като минат НГ - Василовден, Йордановден, Ивановден, Татянин ден, Антоновден, Атанасовден, Националния празник на Шотландия и още десетина именни дни през януари - и изкараш само на вдишване на чужд дим - ще те черпя една цигара за 1ви февруари:)))
цитирай
17. svoboda64 - :) Цялата тази история ми напомни за добрия зевзек от Болница на края на града,
30.12.2010 11:53
д-р Щросмайер, който се подбиваше с главната сестра и нейните лапсуси и откровени глупости, повтаряйки "Ако глупостта можеше да лети..." и т.н.

Да ти е през нанчето... и хич не му се връзвай :)

Пак се оляхме със сутрешното кафе... но много - на душманите!

Поздрави на резачката зад прозореца ти! Очевидно те вдъхновява :))))))))
цитирай
18. xxxx - Лигла хъхъхъ
30.12.2010 12:21
Ари дръж съ сириозну де :)))))))))
цитирай
19. pisankaa - зА КАКВО ГОВОРИ ТАЗИ ЖЕНА?
30.12.2010 12:26
зА КАКВО ГОВОРИ ТАЗИ ЖЕНА?
цитирай
20. kometapg - А ти бройките си ги знаеш, така че тя ...
30.12.2010 12:32
А ти бройките си ги знаеш, така че тя да ти ги отброява на старата ти шапка! А кафенцето с твойте приказки винаги е сладко! Весела и щастлива Нова година!:)
цитирай
21. razkazvachka - От една минута резачката е спряла - уф - започна канонада с бомбички и натискане на клаксони -
30.12.2010 12:41
svoboda64 написа:
д-р Щросмайер, който се подбиваше с главната сестра и нейните лапсуси и откровени глупости, повтаряйки "Ако глупостта можеше да лети..." и т.н.

Да ти е през нанчето... и хич не му се връзвай :)

Пак се оляхме със сутрешното кафе... но много - на душманите!

Поздрави на резачката зад прозореца ти! Очевидно те вдъхновява :))))))))



Подозирам, че населението се е запасило с боеприпаси и ще опушкаме Новата година да не си въобразява много-много още от самото начало.

Ае, пак ще намина.:))))
цитирай
22. razkazvachka - Що да съ държъ сириозну? Време е за празник!
30.12.2010 12:42
xxxx написа:
Ари дръж съ сириозну де :)))))))))


Аре - отивай за портокали!
цитирай
23. razkazvachka - Коя? Тука става дума за роботка.
30.12.2010 12:44
pisankaa написа:
зА КАКВО ГОВОРИ ТАЗИ ЖЕНА?

цитирай
24. razkazvachka - Оооо, дааа - бройката е вдъхновяваща - още не съм изчислила точно колко страници са,
30.12.2010 12:49
kometapg написа:
А ти бройките си ги знаеш, така че тя да ти ги отброява на старата ти шапка! А кафенцето с твойте приказки винаги е сладко! Весела и щастлива Нова година!:)


но сега ще празнуваме и цели два дена няма да пишем друго, освен мохабети:)))

Весела и здрава Година!
цитирай
25. rpatel - Браво на теб! И аз вече няма да се к...
30.12.2010 12:51
Браво на теб! И аз вече няма да се кося, особено пък за такива дреболии, като не преброени коментари и т.н. Ама модераторите и те са хора и на тях вече им е празнично, нали? Колкото до машинката, която брои коментари постинги и т.н. Ми знам ли, може и тя да е във ваканция по случай Нова година. :-))
Така, че ЧНГ! И не се коси, оти ще ти мине!
цитирай
26. martito - Ясно. . . значи е вярно, че по праз...
30.12.2010 13:09
Ясно... значи е вярно, че по празниците чудеса ставали:))))))))))))))
Едно обедно кафенце от мен:))
цитирай
27. razkazvachka - ЧНГ - и аз се изнасям най-после - какво е НГ без портокали:)))
30.12.2010 13:24
rpatel написа:
Браво на теб! И аз вече няма да се кося, особено пък за такива дреболии, като не преброени коментари и т.н. Ама модераторите и те са хора и на тях вече им е празнично, нали? Колкото до машинката, която брои коментари постинги и т.н. Ми знам ли, може и тя да е във ваканция по случай Нова година. :-))
Така, че ЧНГ! И не се коси, оти ще ти мине!

цитирай
28. razkazvachka - Ако не чудеса, то поне - добра група за мохабет се насъбра:))) Весело от тук до догодина,
30.12.2010 13:26
martito написа:
Ясно... значи е вярно, че по празниците чудеса ставали:))))))))))))))
Едно обедно кафенце от мен:))


после пак ще си думаме!
цитирай
29. demar - Привет, Sheherezada
30.12.2010 13:27
Не е важно, колко казва броячката.
Важно е , какво ние сме прочели , нали ?
Дори е по-добре, че ги е бройнала по-малко - така ще прочетем 4 повече.
Бъди здрава, забавна, четена и обичана!
цитирай
30. razkazvachka - Така си и мислех: надумали сте броячката да прескача по малко тук-таме...
30.12.2010 13:33
demar написа:
Не е важно, колко казва броячката.
Важно е , какво ние сме прочели , нали ?
Дори е по-добре, че ги е бройнала по-малко - така ще прочетем 4 повече.
Бъди здрава, забавна, четена и обичана!


Благодаря за пожеланията! Хайде сега да видим кой къде ще се отнесе да празнува:)))
цитирай
31. blagovestie - Изпих си кафето с кеф,
30.12.2010 15:05
усмихнах се и се успокоих, че като са бъгове, за всички важат ;)))
Да си здрава и щастлива, мила!

Да не се заричам, ама вече почти от нищо не се впечатлявам в блога...
цитирай
32. razkazvachka - Привет! Абе, идеята беше да зарежа малко сложните приказки и да пусна една закачалчица за мохабет:)))
30.12.2010 15:43
blagovestie написа:
усмихнах се и се успокоих, че като са бъгове, за всички важат ;)))
Да си здрава и щастлива, мила!

Да не се заричам, ама вече почти от нищо не се впечатлявам в блога...


Радвам се, че се отби!

цитирай
33. gkowachew - Всички повтарят:
30.12.2010 16:32
няма безплатен обяд, няма безплатен обяд...А безплатна закуска или вечеря- щото аз закусвам и вечерям...има ли, или няма? Е, добре- ще ти открия една тайна- когата някой друг плати сметката (твоята или моята) това е безплатен обяд в личен план! Ама много важно, че някой бил платил!.. Имал-дал! :)))
цитирай
34. gkowachew - И още нещо-
30.12.2010 16:36
или келнерът надписва, или ти си изяла един десерт и после си скрила в чантата чинийката...Значи- искаш безплатен десерт! :)))
цитирай
35. razkazvachka - Хей, здрасти и на тебе, Док! Ами ние тука пихме кафе вместо закуска, обяд нямаше, но пък за
30.12.2010 17:14
gkowachew написа:
няма безплатен обяд, няма безплатен обяд...А безплатна закуска или вечеря- щото аз закусвам и вечерям...има ли, или няма? Е, добре- ще ти открия една тайна- когата някой друг плати сметката (твоята или моята) това е безплатен обяд в личен план! Ама много важно, че някой бил платил!.. Имал-дал! :)))



сметка на това плавно преминаваме към файв ъ клок, което ще рече яко мезе към пиенето, което не е чай, само така му е името...

Освен това с Тили ще откриваме клуб за съчиняване на епична поезия - всеки е добре дошъл:)))
цитирай
36. razkazvachka - Неее, аз десерти не употребявам - дарявам ги на гладните.
30.12.2010 17:17
gkowachew написа:
или келнерът надписва, или ти си изяла един десерт и после си скрила в чантата чинийката...Значи- искаш безплатен десерт! :)))


Но ме дразни като ми чопнат от сиренцето:)))
цитирай
37. razkazvachka - Привет! Радвам се, че се отби - ако не се срещнем тая година повече - Хубав празник и здрава да си!
30.12.2010 17:18
alav написа:
Кафето беше вълшебно! То и друго не може да бъде у Шехерезада! Весел празник! Щастлива Нова година! Здраве, светлина в душата и обич! :)



За другото - по ред:)))
цитирай
38. razkazvachka - Е, надявам се да не са за всички, щото тогава ще означава, че мрежата е била изключена, в амнезия...
30.12.2010 18:12
shtrakalka написа:
но пък ще пийна едно вечерно с вас.

п.п. Благовестие е от тези, които са добре когато на Вуте му е зле...
blagovestie написа:усмихнах се и се успокоих, че като са бъгове, за всички важат ;)))




Вечерното кафе ми е любимото - има и добавки към него:)))
Навреме си!
цитирай
39. zebb - А-а-а! Кафе?...
30.12.2010 18:13
Време е за червено вино. И няма да броим чашите!;)
Весела и късметлийска Нова година, Разказвачке!
цитирай
40. razkazvachka - Аз ко кааам - наздраве - кви чаши - всеки си има по двулитрово шишенце---
30.12.2010 18:15
zebb написа:
Време е за червено вино. И няма да броим чашите!;)
Весела и късметлийска Нова година, Разказвачке!



Всичко, каквото има да става - да стане с мерак и късмет!
цитирай
41. injir - Нека! Радост и късмет!
30.12.2010 19:09
Нека! Радост и късмет!
цитирай
42. erato7 - Весело да ти е по празниците, Разказвачке!
30.12.2010 19:22
Здраве, любов и късмет!
цитирай
43. sparotok - статистика
30.12.2010 19:45
Хич да не ти пука за статистиката, важното е да имаш любовта на приятелите!

Весела и здрава 2011, пълна с обич и топлина!
цитирай
44. megg - Сколасах чак за питието!
30.12.2010 20:02
Поздрави, Сладкодумке! Нема да се косиме ( Ама - хич! ), нали така и така ше ни мине!
Хубаво да ти е по празниците! ( И не само! ) Щастливо посрещане на Новата! :)))
цитирай
45. razkazvachka - Дай да те пипна, да ти върви:)))
30.12.2010 20:10
injir написа:
Нека! Радост и късмет!

цитирай
46. razkazvachka - Да ти се връща по много:)))
30.12.2010 20:11
erato7 написа:
Здраве, любов и късмет!

цитирай
47. razkazvachka - Статистиката си е повод за купон:)))
30.12.2010 20:12
sparotok написа:
Хич да не ти пука за статистиката, важното е да имаш любовта на приятелите!

Весела и здрава 2011, пълна с обич и топлина!


Хубав празник!
цитирай
48. razkazvachka - Днес трепя някакъв грипен бацил - най-после го надвих и съм готова да пускам една специфична музика:)))
30.12.2010 20:14
megg написа:
Поздрави, Сладкодумке! Нема да се косиме ( Ама - хич! ), нали така и така ше ни мине!
Хубаво да ти е по празниците! ( И не само! ) Щастливо посрещане на Новата! :)))

цитирай
49. анонимен - vesele koleda na paterici
30.12.2010 20:19
vesela koleda:)
цитирай
50. ivankalilova - Сладкодумничке, пристигам, с чаша ...
30.12.2010 20:25
Сладкодумничке , пристигам , с чаша чай от бъзов цвят , та заедно грипния бацил да трепем .................
Весело посрещане на Новата година!
Здраве, щастие, късмет в къщата ти
нека има.............:)))
цитирай
51. razkazvachka - Никакви патерици - чак до 14 януари ще я караме:)))
30.12.2010 20:30
анонимен написа:
vesela koleda:)


Не помня предишната - но тази ми е ценна.
Здраве и обич!
цитирай
52. razkazvachka - Моят е боровинков - наздраве!
30.12.2010 20:31
ivankalilova написа:
Сладкодумничке , пристигам , с чаша чай от бъзов цвят , та заедно грипния бацил да трепем .................
Весело посрещане на Новата година!
Здраве, щастие, късмет в къщата ти
нека има.............:)))

цитирай
53. pevetsa - Разказвай ми разказвай, и да ти се ...
31.12.2010 16:37
Разказвай ми разказвай, и да ти се случи, на теб и твоите близки през 2011г. ЗДРАВИ бъдете, и се ОБИЧАЙТЕ!
цитирай
54. voinov50 - Весела Нощ:)))
31.12.2010 17:07
И щастлива Нова година!!!
цитирай
55. iliada - - Весела Нощ и от мен ,мила:)))
31.12.2010 18:58
Нова година

Земята е пречистена и бяла,
затрупана от пухкав сняг
и сякаш песен празнична запяла,
душите с радост пълни пак.

Изпращаме една година,
с надежда в новата надничаме:
дано е цветна, като пролетна градина,
дано с успеха под ръка да тичаме!

Кристален звън отеква във нощта,
небето се обсипва от искри
и пожелаваме си хубави неща
и сбъдване на всичките мечти.

Тъжна искрица трепка в сърцата
за туй, което старата отнася...
Дано усмивките не слизат от лицата
и само радост нека Новата донася!

От Даниела Ангелова
цитирай
56. razkazvachka - Певеца, Войнов и Илиана - благодаря за пожеланията!
01.01.2011 14:33
Да сте живи и здрави и да ви върви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838476
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930