Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2010 00:58 - 212. Password:
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 8183 Коментари: 60 Гласове:
51

Последна промяна: 28.01.2011 20:17


   Постинг номер 212

Подарък за някого

User Name:
Той си знае


                                              -   Много хубаво готвиш! Омъжии се за мен, омъжии се за мен!
                                               -  Обичаш ли ме? 
                                               -  Е, сега, това не се казва непрекъснато.
                                               -  Не ме обичаш! 
                                                - Не е така.
                                               -  Щом не е, излъжи ме, че ме обичаш!
                                               -  Не мога да те лъжа за това!

                                                 
Подслушан диалог, от който не мога да направя 
                                                  приказка, затова ще се опитам да представя 
                                                  парадокса по друг начин:

                                                  Апория: Оригиналността на баналното или 
                                       Вълшебството на неоригиналното





 

Харесвам мъже с тъмни очи.
Зеленият поглед се усмихва насреща с "обичам те!"
Харесвам сериозни мъже с плътен глас
Момчешки закачаш се насред лудория с "обичам те!"
Не искам да живея тук, имам си град
Увличаш в игра с приключение, пълно с "обичам те!"
Харесвам смелите, умните, драките, шумните, знам че и те ме харесват,
но искат от мен да ревнувам, да плача, да чакам.
И само ти не ме караш да тичам и прося, а всеки път
когато ме видиш помръкнала, отваряш широко хазната с "Обичам те!"
Все търся те някъде другаде, някога, в някой друг,
но не те, а ти си до мен с постоянно, познато до болка "обичам те!"
Когато съм другаде, липсва ми точно това
страхливо, зелено, момчешко, досадно "обичам те!"

- Какво му намираш на този - страхлив, неудачен, незрял
не от твоя тип, не от твоя вид - питат ме?
Но той е единствен от всичките смели, сериозни мъже,
който всеки път прави теста от раз с лекота и без да го чакат
защото, ако отказваш да кажеш това, защото е само каприз,
защото е нещо, което не е сериозно и няма защо да се казва напразно,
отнемаш ми правото после да искам от тебе големи неща
и даваш ми път по посока на всяко странично "обичам те"... 

И тъй си вървя през света, без да бързам за никъде
с очи и уши за всички човешки неща  - широко отворени
И някъде някога, някой си мисли  "Обичам те!"
Но само едно е за мене всеки път тук и сега - наистина мислено
и казано ясно и гласно, еднозначно и истинско.
Не искаш от мен да го казвам на глас и чудя се 
дали не подслушваш по някакъв начин как казвам на ум
всеки път срещу всяко твое - "Обичам те"?


 "Приказки в рима"
ГеА

image

това не е море, а небе
и е много дълбоко
 




Гласувай:
51



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Да са живи и здрави!
22.12.2010 01:16
Всъщност - винаги са ме интересували мъже, които питат "Обичаш ли ме?" Другото е банално:)
Merry Christmas!!!
цитирай
2. razkazvachka - Мдааа, за това точно става въпрос! Грешка, както се вижда от горната апория! Баналното ме устройва:)))
22.12.2010 01:21
tili написа:
Всъщност - винаги са ме интересували мъже, които питат "Обичаш ли ме?" Другото е банално:)
Merry Christmas!!!

цитирай
3. pevetsa - Вълшебството: Обичай ме, обичам ...
22.12.2010 01:35
Вълшебството: Обичай ме, обичам те!
цитирай
4. razkazvachka - Караш ме да си мисля още по въпроса: май не е банално, а въпрос на "професионализъм" по
22.12.2010 01:40
pevetsa написа:
Вълшебството: Обичай ме, обичам те!



отношение на Вълшебството!
Весела Коледа!
цитирай
5. stela50 - В любовта няма банални неща ...само вълшебни .
22.12.2010 02:40
...Но той е единствен от всичките смели, сериозни мъже,
който всеки път прави теста от раз с лекота и без да го чакат...
Всичко ,което пишеш ,звучи приказно ,Шехерезада...
И е прекрасно .
Весели празници ,мила !
цитирай
6. razkazvachka - Това е от луната - почти съм сигурна:))) Иначе щях да си разправям кротко приказки или да се заяждам алегорично с НС иБАН...
22.12.2010 03:03
stela50 написа:
...Но той е единствен от всичките смели, сериозни мъже,
който всеки път прави теста от раз с лекота и без да го чакат...
Всичко ,което пишеш ,звучи приказно ,Шехерезада...
И е прекрасно .
Весели празници ,мила !

цитирай
7. анонимен - По-дребни буквички нямаше ли? Или пестиш място на сървъра?
22.12.2010 07:40
Това за което говориш не се изрича гласно, защото веднага става досадно. То се говори само с очи и ръце.
цитирай
8. blogena - E...
22.12.2010 08:12
Да живее баналното!
Това банално дето може да те усети, да те докосне ...
и даде смисъл на всичко ...

И на теб ли ти действа Full Moon ;)
цитирай
9. martiniki - даа
22.12.2010 08:48
това е то)
цитирай
10. gkowachew - "И тъй си вървя през света..."
22.12.2010 09:19
И аз тъй си вървя...(само че като смахнат...) :)))
цитирай
11. miaa - Прекрасно Приказно момиче, весели, празнични дни!
22.12.2010 10:22
Обичам те! Носи заряд и удовлетворение..Изпълва цялата ти любяща същност и прави чудеса! Изречено на глас в подходящото време и поднесено от сърце!
Няма правила, има любов и радост от случващото се, спонтанно и искрено:)
цитирай
12. divna8 - Обичана си :))) И от мен също, Раз...
22.12.2010 10:26
Обичана си :))) И от мен също, Разказче!
Весели празници!
цитирай
13. injir - Къде са тези мъже?:)
22.12.2010 10:34
Къде са тези мъже?:)
цитирай
14. karambol5 - Вълшебството на две думи ;)
22.12.2010 10:49
Вълшебството на две думи ;)
цитирай
15. ronya - хей,
22.12.2010 12:04
писна ми да пишеш за/вместо мен ;)
Гушната да си в зелени очи :))
пп. Че кво е по-важно от "обичам те" ?!?!
цитирай
16. kometapg - Най-хубавото, което можеш да кажеш ...
22.12.2010 12:08
Най-хубавото, което можеш да кажеш на някого и дори да си го помислиш- тези две думи! Страхотна си!:)))
цитирай
17. sande - Добре е не да се казва, а ...
22.12.2010 12:27
... а да се показва. Но женските уши обичат някои думички.
Чул съм, че в рицарските времена силата на любовта се е измервала по броя на уверенията в любов.

Поздрави
цитирай
18. nicodima - Хубаво е да се чуват тези думички, но само от време на време,
22.12.2010 12:37
за да не се обезценят : )...
Случвало се е да ми го казват, но най-хубаво стана, когато забравила всякаква сдържаност го казах аз... В същия миг притеснено си помислих какъв гаф направих, когато от отсрещната страна се чу: " И аз!" : )))
Поздрави!
цитирай
19. scarlety - Знам,
22.12.2010 13:16
че показването е по-важно от казването,но има моменти,когато ужасно много искам да ги чуя тия думички!:) Ами това е-признавам си:)))
Весели празници,Разказвачке !:))
цитирай
20. demar - " - Щом не е, излъжи ме, че ме обичаш! "
22.12.2010 13:19
" ОБИЧАМ ТЕ ! "
Нека го чуваш още хиляди пъти...


цитирай
21. анонимен - само питам:
22.12.2010 14:05
до като чакаш да чуеш заветното "обичам те"...научи ли се да готвиш?
цитирай
22. nicodima - Драги 21.анонимен, може ли аз да ти отговоря : )...
22.12.2010 14:21
Най-често го чуваме това " Обичам те!" тези, които знаем да готвим : )))...
Което до голяма степен го обезценява, защото има едно "защото"... Ако те обичам защото отговаряш на някакво мое условие, това просто не е любов... превръщам те в щампа на моята представа за тебе... Често пъти обичаме нашата представа за другия, а не това, което той е! Най-голямата грешка...
цитирай
23. monaliza121 - Чудя се, откъде извади тези миниатюрни буквенца:)))))
22.12.2010 14:24
Сигурно от дъното на премълчаните "Обичам те":)))

Весела Коледа!:))
цитирай
24. hristo27 - Приготвяш ли вече масата за светлия ...
22.12.2010 14:54
Приготвяш ли вече масата за светлия Празник?
Любов без хапване и пийване няма... :)))))
цитирай
25. henzelski - Не знам,
22.12.2010 14:57
твое ли е това или не, но е страхотно, Гергана! Може би, защото виждам себе си в него...;))) Шегувам се за себе си! Ама не много...;))
цитирай
26. sande - Човеко е до голема степен прав ...
22.12.2010 15:46
анонимен написа:
до като чакаш да чуеш заветното "обичам те"...научи ли се да готвиш?


Старата еснафска максима, с която майките са възпитавали дъщерите си гласи: "Любовта на мъжа към жената минава през стомаха". Бабини деветини.
Но колко е хубаво ако жената обича и може да готви! Нали?
А мъжът да е мъж, а не мухльо, който само повтаря като слънчасал: миличко, миличко ...
А и пари да носи, между другото...
цитирай
27. razkazvachka - ами, виж сега, с по-големи букви не щеше да стои на същия ред - някой ден ще го оправя
22.12.2010 17:46
kushel написа:
Това за което говориш не се изрича гласно, защото веднага става досадно. То се говори само с очи и ръце.


Пък и отде да знам, че ще го четете:)))
А, иначе, единият трябва да говори:)))
Ако отказва и те кара да гадаеш - пиши го бегалА....
цитирай
28. razkazvachka - Привет! Ами на мен ми действа и безлунно, ако се налага да изпитвам 300 студенти по два пъти средно:))))
22.12.2010 17:49
blogena написа:
Да живее баналното!
Това банално дето може да те усети, да те докосне ...
и даде смисъл на всичко ...

И на теб ли ти действа Full Moon ;)

цитирай
29. razkazvachka - Жизнь такая:))) А даже и лайф такой!
22.12.2010 17:50
martiniki написа:
това е то)

цитирай
30. razkazvachka - Хихихихи! Аз съм с рейс и на едно вино с кафе и аспирин - страхотно приспивателно,
22.12.2010 17:52
gkowachew написа:
И аз тъй си вървя...(само че като смахнат...) :)))


по някое време се събуждаш и си викаш - дай сега да поразсъждаваме що съм в тоя рейс и накъде се движа:)))
цитирай
31. razkazvachka - Благодаря за четенето, Миа! И хубави празници! За утре е редовата приказка...
22.12.2010 17:53
miaa написа:
Обичам те! Носи заряд и удовлетворение..Изпълва цялата ти любяща същност и прави чудеса! Изречено на глас в подходящото време и поднесено от сърце!
Няма правила, има любов и радост от случващото се, спонтанно и искрено:)

цитирай
32. razkazvachka - Пу, да ти се връща по много и специално:)))
22.12.2010 17:54
divna8 написа:
Обичана си :))) И от мен също, Разказче!
Весели празници!

цитирай
33. razkazvachka - Вече видът е от застрашените:)))
22.12.2010 17:55
injir написа:
Къде са тези мъже?:)

цитирай
34. razkazvachka - Знаеш ти! Поздрави на Дяволийка!:))))
22.12.2010 17:56
karambol5 написа:
Вълшебството на две думи ;)

цитирай
35. razkazvachka - Пък ти се излежаваш на аватара - не е честно:))))
22.12.2010 17:58
ronya написа:
писна ми да пишеш за/вместо мен ;)
Гушната да си в зелени очи :))
пп. Че кво е по-важно от "обичам те" ?!?!


А, има и други вълшебни думи. Например: алоооо, да ти опържа ли картофки за вечеря...
цитирай
36. razkazvachka - Хъм! Явно съм прихванала от литературата, дето я преподавам от време на време...
22.12.2010 18:01
[quote=sande]... а да се показва. Но женските уши обичат някои думички.
Чул съм, че в рицарските времена силата на любовта се е измервала по броя на уверенията в любов.

Макар че, в рицарските времена, честотата на повторението се измервала от своя страна с отдалечеността на рицаря от бащиното наследство плюс размера на зестрата на девицата, която трябвало да бъде прилъгана навън от замъка и след това да бъде поставен собственикът-баща пред свършен факт:))))

цитирай
37. razkazvachka - Гаф!:))) Ама неее, не се обезценяват - това е като мозъка или като мотиката - от употреба се държат в изправност:)))
22.12.2010 18:02
nicodima написа:
за да не се обезценят : )...
Случвало се е да ми го казват, но най-хубаво стана, когато забравила всякаква сдържаност го казах аз... В същия миг притеснено си помислих какъв гаф направих, когато от отсрещната страна се чу: " И аз!" : )))
Поздрави!

цитирай
38. razkazvachka - Ами, аз не си падам по нагледите - за мен по-важно е осъзнаването:))))
22.12.2010 18:03
scarlety написа:
че показването е по-важно от казването,но има моменти,когато ужасно много искам да ги чуя тия думички!:) Ами това е-признавам си:)))
Весели празници,Разказвачке !:))

цитирай
39. razkazvachka - Всъщност, от тука тръгна - тоя тиквеник, всъщност не искаше да лъже, но отказа да каже, че я обича -
22.12.2010 18:06
demar написа:
" ОБИЧАМ ТЕ ! "
Нека го чуваш още хиляди пъти...




И аз като философ, веднага разработих апория, подобно на оня древен зевзек Зенон. Ама пък после ми стана гадно и ми се щеше да го сритам по средната зона тоя "отворко", ама не беше моя работа... И затова си го разправям за моя работа и се опитвам да давам отговор какво правя аз в такъв случай - ами като не ще да каже - прав му път!
цитирай
40. razkazvachka - А, аз си мога да готвя от първите седем години - виж следващия постинг утре:)))
22.12.2010 18:08
анонимен написа:
до като чакаш да чуеш заветното "обичам те"...научи ли се да готвиш?


И не съм чакала - ако се тутка някой с вербалната декларация, му се връчва вербална нота - сиреч - ми като не можеш да си кажеш, кво се натискаш, аз да не съм телепатка:)))) И никакво готвено!
цитирай
41. razkazvachka - Благодаря, Никодима! Който си го може, може си го! Ама аз си думам тука не за правенето, а за мисленето:))))
22.12.2010 18:11
nicodima написа:
Най-често го чуваме това " Обичам те!" тези, които знаем да готвим : )))...
Което до голяма степен го обезценява, защото има едно "защото"... Ако те обичам защото отговаряш на някакво мое условие, това просто не е любов... превръщам те в щампа на моята представа за тебе... Често пъти обичаме нашата представа за другия, а не това, което той е! Най-голямата грешка...



Абсолютно - представата ни за другия, т.е. проекция на собственото си его.
Абе, ако тръгнем да задълбаваме... Няма да стане нищо. :)))
цитирай
42. razkazvachka - Щото беше нощеска и щото трябваше да ходя на работа и щото не си представях, че някой ще го чете....
22.12.2010 18:12
monaliza121 написа:
Сигурно от дъното на премълчаните "Обичам те":)))

Весела Коледа!:))
е

Ще ги оправя - ама не сега, щото трябва да спя...
цитирай
43. razkazvachka - Ами, ние сме двама философи - на гладно мисълта не върви по същия начин...
22.12.2010 18:13
hristo27 написа:
Приготвяш ли вече масата за светлия Празник?
Любов без хапване и пийване няма... :)))))


Нищо не приготвям, щото до преди малко бях на работа - ама аз съм бърза - мога да сготвя 12 манджи за един ден...
цитирай
44. razkazvachka - Ето това вече нацели десятката! Вчера го писах, после го прочетох - видя ми се познато -
22.12.2010 18:15
henzelski написа:
твое ли е това или не, но е страхотно, Гергана! Може би, защото виждам себе си в него...;))) Шегувам се за себе си! Ама не много...;))


И след това си мислих - абе, аз ли го съчиних това и откъде ми се натресе?
Да, ти имаш такива стихотворения! Знаеш как е:)))
цитирай
45. razkazvachka - Преди много години имахме на гости един важен палестинец, който между другото каза:
22.12.2010 18:19
sande написа:
анонимен написа:
до като чакаш да чуеш заветното "обичам те"...научи ли се да готвиш?


Старата еснафска максима, с която майките са възпитавали дъщерите си гласи: "Любовта на мъжа към жената минава през стомаха". Бабини деветини.
Но колко е хубаво ако жената обича и може да готви! Нали?
А мъжът да е мъж, а не мухльо, който само повтаря като слънчасал: миличко, миличко ...
А и пари да носи, между другото...



"Ходенето на пазар е мъжка работа!"
Е, и от тогава не ходя на пазар!
Аллах акбар!

Готвенето ми е един от първите занаяти - не може вещица да не може да сготви едно прилично ядене от десетина блюда...
цитирай
46. razkazvachka - За малко да те изпусна! Поне да си го мислиш, а не само - ей, тая кога ще дава вечерята....
22.12.2010 18:26
kometapg написа:
Най-хубавото, което можеш да кажеш на някого и дори да си го помислиш- тези две думи! Страхотна си!:)))

цитирай
47. makont - Хей, вълшебно момиче,
22.12.2010 18:51
друго си е да ти го казват непрекъснато, нали, не, че не си го знаем, но си е гъдел. Особено от зеленоок, страхлив, неудачен, незрял, но Той. Целувки от мен и весели празници!
цитирай
48. ivankalilova - Миличка. . . . . от мен весели праз...
22.12.2010 19:23
Миличка.....от мен весели празници.......а да си обичана е прекрасно .....
ПОЖЕЛАВАМ ТИ ГО ОТ СЪРЦЕ И НЕКА ТИ ГО ПОВТАРЯТ..........ПО ЧЕСТО......
цитирай
49. razkazvachka - Понякога е необходимост - нещо като глад за думата - и ако я няма - просто гладуващата връзка умира - а умрял от глад не може да прави каквото и да било....
22.12.2010 19:32
makont написа:
друго си е да ти го казват непрекъснато, нали, не, че не си го знаем, но си е гъдел. Особено от зеленоок, страхлив, неудачен, незрял, но Той. Целувки от мен и весели празници!

цитирай
50. razkazvachka - Привет, Ваня! Аз няма от какво да се оплаквам - просто ме изби на поезия и като ще е - да е - защо да хабим труд за симулации, като може да е истинско...
22.12.2010 19:37
ivankalilova написа:
Миличка.....от мен весели празници.......а да си обичана е прекрасно .....
ПОЖЕЛАВАМ ТИ ГО ОТ СЪРЦЕ И НЕКА ТИ ГО ПОВТАРЯТ..........ПО ЧЕСТО......




ООООООПС! - ПОяви ми се една приказка - не мога да им насмогна, ама тая ще си я маркирам някъде - ше я познаеш, "Истината"
цитирай
51. hristo27 - Приготвяш ли вече масата за светлия ...
22.12.2010 19:50
razkazvachka написа:
hristo27 написа:
Приготвяш ли вече масата за светлия Празник?
Любов без хапване и пийване няма... :)))))


Нищо не приготвям, щото до преди малко бях на работа - ама аз съм бърза - мога да сготвя 12 манджи за един ден...











Ееееееееееееееее, СУПЕР си!
цитирай
52. razkazvachka - Благодаря!
22.12.2010 20:52
Утре ще мисля по въпроса и ще докладвам:)))
цитирай
53. sande - Велико, велико ....
22.12.2010 22:23
razkazvachka написа:
sande написа:
анонимен написа:
до като чакаш да чуеш заветното "обичам те"...научи ли се да готвиш?


Старата еснафска максима, с която майките са възпитавали дъщерите си гласи: "Любовта на мъжа към жената минава през стомаха". Бабини деветини.
Но колко е хубаво ако жената обича и може да готви! Нали?
А мъжът да е мъж, а не мухльо, който само повтаря като слънчасал: миличко, миличко ...
А и пари да носи, между другото...



"Ходенето на пазар е мъжка работа!"
Е, и от тогава не ходя на пазар!
Аллах акбар!

Готвенето ми е един от първите занаяти - не може вещица да не може да сготви едно прилично ядене от десетина блюда...


Аллах акбар! Около Четирци са тези жени ...
цитирай
54. razkazvachka - там някъде, плюс-минус има-няма 10300 км в радиус:)))
22.12.2010 22:58
но ОТКАЗВАМ твърдо да готвя боб - не и на Коледа! Няма пък! Никакъв боб!
цитирай
55. petra111222 - Любимите ми блогове тази сутрин са ...
23.12.2010 08:44
Любимите ми блогове тази сутрин са се погрижили за мен :)) , прекрасни постинги ... явно коледният дух е наминал и при теб! Весели празници, razkazvachka!!!
цитирай
56. razkazvachka - Благодаря! Тука малко се разсейвам, имам още две части от приказката за Книгата до петък:)))
23.12.2010 09:33
petra111222 написа:
Любимите ми блогове тази сутрин са се погрижили за мен :)) , прекрасни постинги ... явно коледният дух е наминал и при теб! Весели празници, razkazvachka!!!

цитирай
57. compassion - Виж сега, няма никакво съмнение ...
23.12.2010 11:16
всички много се обичаме (идва Коледа). Няма как иначе. Ами спазвайте малко приличие, де! Банално било.... Млък!!! Обича те и туй то! А, ... и ти го обичаш! :)))))
Весело посрещане на празника мило, талантливо момиче!
цитирай
58. razkazvachka - Усмивкиииии! Благодаря за коментара и весела, весела Коледа!
23.12.2010 17:49
compassion написа:
всички много се обичаме (идва Коледа). Няма как иначе. Ами спазвайте малко приличие, де! Банално било.... Млък!!! Обича те и туй то! А, ... и ти го обичаш! :)))))
Весело посрещане на празника мило, талантливо момиче!

цитирай
59. pegas08 - Убеден съм, както в теорията на Коперник,
24.12.2010 06:46
че докато тук тикатакате с дамите обичайните прелести , за радост на матрицата,
пак си загоряла някоя тенджера!

А да загориш тенджера,
по време на любовно обяснение,
това е висша форма
на любовта!
Според мен!

цитирай
60. razkazvachka - Thank you!
24.12.2010 09:52
Happy holiday for you and PUT YOUR hand if you have gotten your present from Santa and a Blond SnowGIRL:))))

Тенджера ли? - ми не останаха, отдавна няма тенджери - карам на гювечи, тепсийки и скари:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838506
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930