Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 11:15 - 207. Осмодекемврийско
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 12088 Коментари: 54 Гласове:
49

Последна промяна: 30.12.2010 05:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Постинг номер 207

Магданоз, магданоз,
вчера пуших, днеска - коз,
и без нос и без нос -
във лицето станах бос

Specialno izmislen pozdrav za teb :)
подсказано от Raylight


        Беше някакъв сияен ден - дали е било през зимата или през ранното лято - нямам спомен, но ставаше въпрос за един студентски рожден ден, на който бяхме поканени с Роси. Възможно е да е било зима, макар че в Благоевград това е условно понятие. Беше мразовито, когато с Роси се запътихме към центъра на града, да вземем Ричард - един американец, когото тя обучаваше на български с вицове, а аз понякога изпълнявах ролята на преводач.
        След това се запътихме към пазара, за да вземем пропуск - т.е. бутилката, защото редовният студентски купон приема с отворени обятия всеки, който допринесе с пиячка. Ние взехме някакво мезе - не помня какво, а Ричард реши, че като преподаватели, трябва да си носим питие за преподаватели и взе една бутилка тийчърс - голям формат.
        Купонът бе в някакъв апартамент, даден за квартира на тумба студенти и съответно стопанисван - много стаи с врати, декорирани с плакати на рок-страшилки и отпечатъци от пръсти с лютеница, изтърбушени диванчета тук-таме, някой и друг стол - ветеран от войните на хилядолетието и... 30тина студенти с чаши и други съдове за вдигане на наздравица в ръка, а рожденикът, Радо - с един буркан от компот, в който всеки новодошъл отливаше от донесената бутилка - та питието имаше цвят и консистенция на боза, но стократно повече алкохол. 
        След наздравиците Радо надигна буркана, а след това се наложи да полегне на пода докато мътилката се избистряше в организма му.
        Другите ни наобикаляха и зяпнаха в очакване да им налеем ум и разум в главите, а ние като достолепна преподавателска комисия, посочихме като говорител Роси.

        И тя си нямаше работа и разказа как веднъж отишли на гости на една нейна приятелка, а малката сестричка на приятелката се ядосала, че я изключват от тайния мохабет и я изпращат да вари чай. Затова по някое време се появила с кана зелен чай в ръка и започнала да обяснява, че приятелка на майка им го била получила от Китай и бил специален - на несвикналите действал особено и те получавали ясновидски способности.
        И започнали да пият чая. Роси пиела и си мислела тихомълком: "Абе, аз толкова ли съм сбъркана, нищо не ми става!" А другите започнали да се унасят и да виждат духове. 
        По някое време  се върнала майката, поздравила момичетата и отишла в кухнята, откъдето след малко се понесъл гневният й глас: "Катериноооо! Кой свари магданоза?"

        Докато се хилехме и продължавахме дискусията бе минал час, Радо бе поизтрезнял до степен да може да върви самостоятелно и се изнесохме накъм градската дискотека - "Графити", мисля й беше заглавието по онова време.
       Кой да предположи, че здравият студентски организъм дори в пияно състояние, е способен да поддържа любознателен и уважаващ преподавателското слово дух и че Радо е попил и усвоил за отличен всяка дума от лекцията на Роси по въпроса за магданоза.

        След седмица влизам в катедрата, а там - шаш и паника, една нова колежка има световъртеж, станало й лошо и викат "Бърза помощ".
        - Радо черпеше за рожден ден - каза ми на пресекулки тя. - Баща му бил разпространител на някакъв екзотичен зелен чай и донесе цял термос. От него ми стана лошо.
         В това време влязоха лекарите и аз им казах:
         - Колежката е имала цял ден часове и вероятно не е закусвала, пила е само малко чай от магданоз.
        - Ясно, казаха докторите и й помогнаха да стане, - докато някой се сети да й даде блокче шоколад, а тя размахваше възмутено ръце и се опитваше да каже, че е била упоена.
        След това намерих Радо и групата зевзеци и те смутено ми показаха термоса и магданоза, който още плаваше вътре, и ги пратих да намерят цветя и да ходят да се извиняват.
        А Роси ужасно се забавлява, когато й разправихме за убедителното практическо занятие по лекцията за "Зеления чай".
        После имахме "Морфология" и накарах зевзеците да разиграят като пантомима изречението: " Джон е пил чай, а неговият котарак си мисли, че той е риба!"
        Противно на твърденията на английския лингвист Джордж Юл, Радо, Фикуса и Джони - тримата зевзеци - взеха че го изиграха и колегите им успяха да го изпишат с думи.
        После ги връщах по осем пъти през следващите три сесии, докато си изкарат шестиците, т.е. да издържат да говорят по изтегления въпрос 5 минути и половина, без да се отклоняват накъм простотии.





Гласувай:
49



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Честит празник!:)))
08.12.2010 11:18
Честит празник!:)))
цитирай
2. razkazvachka - Ей сега съм поръчала като се вдигне мъглата - да има слънцеее - за всички
08.12.2010 11:24
за да ви е весело по студентски!
цитирай
3. benra - :-))))))))))))))))))))))))))
08.12.2010 11:32
:-))))))))))))))))))))))))))))))
честит празник!
чай от магданоз...а...хахахах
цитирай
4. razkazvachka - С особени свойства...:)))))))))))))))
08.12.2010 11:44
benra написа:
:-))))))))))))))))))))))))))))))
честит празник!
чай от магданоз...а...хахахах

цитирай
5. bigbrother2 - Честит празник!
08.12.2010 11:57
Ще взема да опитам от чайчето...може да има и скрити ефекти:)
цитирай
6. hristo27 - Няма как да се забравят хубавите ...
08.12.2010 12:08
Няма как да се забравят хубавите студентски години!
цитирай
7. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
08.12.2010 12:24
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Боли ме коремът от смях ;))))))))))))))))))
Тези тримата ми напомнят за мен и още две дружки , с които бяхме забъркали.............ъъъъъъъ..........чай от магданоз ;)))))))))))))))))))))
Не знам,но имам чувството ,че ни връщаха повече от осем пъти :))))))))))))))
Честит празник и много незабравими моменти ти пожелавам :)))))))
цитирай
8. razkazvachka - И трябва да си убедителен! Иначе си остават скрити:)))
08.12.2010 12:26
bigbrother2 написа:
Ще взема да опитам от чайчето...може да има и скрити ефекти:)

цитирай
9. razkazvachka - Неее, те са вечно!
08.12.2010 12:26
hristo27 написа:
Няма как да се забравят хубавите студентски години!

цитирай
10. razkazvachka - Аха! Ето още един от групата: наздраве с какъвто там чай пиеш днес!
08.12.2010 12:28
karambol5 написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Боли ме коремът от смях ;))))))))))))))))))
Тези тримата ми напомнят за мен иоще две дружки , скоито бяхме забъркали.............ъъъъъъъ..........чай от магданоз ;)))))))))))))))))))))
Не знам,но имам чувството ,че ни връщаха повече от осем пъти :))))))))))))))
Честит празник и много незабравими моменти ти пожелавам :)))))))

цитирай
11. raylight - Весело е :) Поздрави и честит ...
08.12.2010 12:28
Весело е :)

Поздрави и честит празник и на теб :)
цитирай
12. razkazvachka - Честит, честит! Умната с пиячката днес:)))
08.12.2010 12:30
raylight написа:
Весело е :)

Поздрави и честит празник и на теб :)

цитирай
13. stela50 - Хубави спомени ... И винаги всичко превръщахме в смях и прекрасно настроение...
08.12.2010 12:51
Не могат да се забравят студентските години .
Честит празник и щастливи преживявания днес !
цитирай
14. panazea - Весело е при теб!
08.12.2010 12:56
Честит празник на настоящи , бивши и бъдещи студенти !
цитирай
15. razkazvachka - Трябва да се отбележи! Така и така не мога да отида на работа поради срутени мостове:)))
08.12.2010 12:57
stela50 написа:
Не могат да се забравят студентските години .
Честит празник и щастливи преживявания днес !

цитирай
16. trjufelihayver - Врътни насам
08.12.2010 12:57
Нещо за затапка ??
цитирай
17. razkazvachka - Честит и светъл да е - чак до утре, уф, какво говоря - до понеделник!
08.12.2010 12:58
panazea написа:
Честит празник на настоящи , бивши и бъдещи студенти !

цитирай
18. razkazvachka - :))))
08.12.2010 13:04
trjufelihayver написа:
Нещо за затапка ??


Какво да е?
цитирай
19. iliada - Сладурско да ти е !:))))
08.12.2010 13:40
Честит празник!
цитирай
20. razkazvachka - Благодаря, весело да ти е!
08.12.2010 13:43
iliada написа:
Честит празник!

цитирай
21. pegas08 - чЕСТИТ ПРАЗНИК, СЛАДКОДУМКЕ!
08.12.2010 14:18
хИЛЯДА ПОСТИНГА ДА НИ РАДВАШ!

ПЪК НА ИЗПИТ, МАЛКО ГЮВЕЧ ДА ИМА!
цитирай
22. razkazvachka - Гювеч -
08.12.2010 14:28
ама не турлю:)))
цитирай
23. megg - Честит Осми!
08.12.2010 14:44
На всички със студентски дух!
Весело да ти е, слънчево и ... не само магданозено, Сладкодумке! :)))
цитирай
24. razkazvachka - И такова е, да знаеш! Спешъл! Никакъв магданоз днес!
08.12.2010 14:48
megg написа:
На всички със студентски дух!
Весело да ти е, слънчево и ... не само магданозено, Сладкодумке! :)))


Хубав ден!
цитирай
25. svoboda64 - :)))
08.12.2010 15:02
Честит празник!
А спомените... трябва да се творят и днес, за да има какво да разказваме утре!
цитирай
26. razkazvachka - Днешният - догодина!:)))
08.12.2010 15:11
svoboda64 написа:
Честит празник!
А спомените... трябва да се творят и днес, за да има какво да разказваме утре!


Хубав ден за тебе!
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - :))))))
08.12.2010 16:55
Честит празник! Попилях се да се хиля! Тая сценка съм я играла с листа от лалета като лекарство на 9-ти декември.
цитирай
28. desilazarova - Честит празник! Много, много ем...
08.12.2010 17:21
Честит празник! Много, много емоции и настроение за всички!:)
цитирай
29. demonwind - Преди около пет години
08.12.2010 17:29
празнувахме осми декември, макар че вече отдавна не бяхме студенти. Бяхме се събрали една компания - направо отбор юнаци - Краси Ватмана, Ваньо Депресията, Климбо Ученото, Ицо Гробаря... Какво е ставало точно, не мога да си спомня, но знам само, че Ваньо и Климбо се качили в колата на последния, с намерението да купят още пукница (която беше свършила). Разходката им свършила с челен удар в патрулка. С 5,8 промила в кръвта на шофьора Климбо и 6,4 в кръвта на Ваньо... Така че - както казва Джони Уокър - консумирайте с мярка, демек не направо от шишето, а от стограмки ;)))
цитирай
30. razkazvachka - Лекарство:))) А някои ги използваха за салатка - заедно с главичката:)))
08.12.2010 17:35
4aiotgluhar4e написа:
Честит празник! Попилях се да се хиля! Тая сценка съм я играла с листа от лалета като лекарство на 9-ти декември.

цитирай
31. razkazvachka - Хей, Деси! Емоциите да са за тебе - на мен вече всеки ден ми е празник:)))
08.12.2010 17:37
desilazarova написа:
Честит празник! Много, много емоции и настроение за всички!:)

цитирай
32. razkazvachka - :))) Възмутена съм! Тия от патрулката къде са бляли! Да развалят на хората празника, ама че работа!
08.12.2010 17:38
demonwind написа:
празнувахме осми декември, макар че вече отдавна не бяхме студенти. Бяхме се събрали една компания - направо отбор юнаци - Краси Ватмана, Ваньо Депресията, Климбо Ученото, Ицо Гробаря... Какво е ставало точно, не мога да си спомня, но знам само, че Ваньо и Климбо се качили в колата на последния, с намерението да купят още пукница (която беше свършила). Разходката им свършила с челен удар в патрулка. С 5,8 промила в кръвта на шофьора Климбо и 6,4 в кръвта на Ваньо... Така че - както казва Джони Уокър - консумирайте с мярка, демек не направо от шишето, а от стограмки ;)))

цитирай
33. mglishev - Това филолозите
08.12.2010 17:46
срама нямате :)
цитирай
34. razkazvachka - Ааа, аз съм философ, не обиждай на филолог:)))
08.12.2010 17:48
mglishev написа:
срама нямате :)


Пък и те хората, какво да правят - изучават езици, квото има в езиците - това учат:)))
цитирай
35. kometapg - Поздрави за чудесния празник! Нека ...
08.12.2010 18:04
Поздрави за чудесния празник! Нека да е весело!:)
цитирай
36. inakrein - Усмихна ме!:) Поздрави и честит ...
08.12.2010 18:06
Усмихна ме!:) Поздрави и честит празник!
цитирай
37. razkazvachka - Купон е!:)))
08.12.2010 18:07
kometapg написа:
Поздрави за чудесния празник! Нека да е весело!:)

Поздрави и на тебе!
цитирай
38. razkazvachka - Ами, на празник - като на празник: няма да говорим за работа:)))
08.12.2010 18:09
inakrein написа:
Усмихна ме!:) Поздрави и честит празник!

цитирай
39. gkowachew - Нещо много важно за магданоза-
08.12.2010 18:39
отличен обезмирисител при употреба или след злоупотреба с алкохол (т.е. на сутринта...). Rp/ Китка магданоз се изплаква с течаща вода, поръсва се с малко сол и се яде до позеленяване на очите ("Очите ми зелени, устата ми магданозена"...:) След което се изпиват 2 бири в зелени шишета (напр. "Хайнекен").Когато вече привършва второто шише бира...Четете продължението в в моя блог! (до 1 час)
цитирай
40. razkazvachka - А! Така те искаме! С дейно участие! И животоспасяващи съвети!
08.12.2010 19:38
gkowachew написа:
отличен обезмирисител при употреба или след злоупотреба с алкохол (т.е. на сутринта...). Rp/ Китка магданоз се изплаква с течаща вода, поръсва се с малко сол и се яде до позеленяване на очите ("Очите ми зелени, устата ми магданозена"...:) След което се изпиват 2 бири в зелени шишета (напр. "Хайнекен").Когато вече привършва второто шише бира...Четете продължението в в моя блог! (до 1 час)


Когато малкият ми син стана студент в МА, след един осми отидох да видя какво става из Студентски град - някъде към 13 часа на обяд успях да го накарам да дотътри тленните останки до едни кофи за боклук, откъдето го събрах и го заведох на шкембе чорба с бира, а после го обзаведох с кисело мляко, салата снежанка, доматен сок и портокалов сок, за да се довърши спасителната операция и го изпратих да спи. Вечерта беше свеж и замина на рожден ден...
Та ми се мярна тогава идеята да си регистрирам фирма за спасяване на студенти след купони, но не можах да намеря самосвал на лизинг....
цитирай
41. osi4kata - ох.. :)))
08.12.2010 20:57
ще ме умОриш с тоя магданоз :)))))))))))))

Отивам да направя отвара за домочадието, че нещо са изгубили имиджинейшън ;)
цитирай
42. razkazvachka - Даа, време е да сменяме подправката - Оси, колебая се между две манджи-глезотии за Коледа:
08.12.2010 21:04
osi4kata написа:
ще ме умОриш с тоя магданоз :)))))))))))))

Отивам да направя отвара за домочадието, че нещо са изгубили имиджинейшън ;)


я питай домочадието кое би предпочело: патица със сок от праскови и желе от дюли или кокошка с ябълки и желе от вишни, череши и рози?
цитирай
43. monna1 - Спомени,...
08.12.2010 21:08
....от щастливите студентски години. :)))
цитирай
44. martiniki - значи, във връзка с празника и магданоза
08.12.2010 21:39
върна ме назад-назад, какви купони...морфологията ми беше смърт, но виж на пиене носехме, и на магданоз

има едно страхотно, илюстративно да го нарека, магданозено творение на Руми ( rumyrayk), и много в тон с деня и Джон

поствам

влюбен магданоззз


защото аз съм много проззз
защото аз съм влюбен магданоззз

защото съм напред назад
но не отзад
а съм отпред
съм и поет
и непоет
и плувнал в пот
не съм идиот
и съм си в ред
от кряк до крек
и лек и мек

двайс`първи грам
политвам знам
не съм ни тук
не съм ни там
в прохладен лес
съм влез-излез
не съм мъртвез
и не съвсем
не съм серсем
не вярваш ли?
ми направи
една една
ох а така

не ми вредиш
не вярвай щом
иди да спиш
или пикай
и трай
и трай -
на мен ми е
през ехе-хемм
ни звук ни стон
(попитай Джон а после Ленън)

защото аз съм много проззз
защото аз съм влюбен магданоззз


тук цялата тема - http://forum.buntarite.com/viewtopic.php?t=486&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=d5f384df61836900fe56b0017fb990bd
цитирай
45. osi4kata - ще ме умОриш с тоя магданоз :))))...
08.12.2010 21:44
razkazvachka написа:
osi4kata написа:
ще ме умОриш с тоя магданоз :)))))))))))))

Отивам да направя отвара за домочадието, че нещо са изгубили имиджинейшън ;)


я питай домочадието кое би предпочело: патица със сок от праскови и желе от дюли или кокошка с ябълки и желе от вишни, череши и рози?


казаха, че искат пуйка с пешън фрут пълп и пистасио нат :))))
цитирай
46. razkazvachka - Оооо, не са спомени - и сега е:)))
08.12.2010 21:53
monna1 написа:
....от щастливите студентски години. :)))

цитирай
47. razkazvachka - Много яко! Влюбен магданоззз:)))
08.12.2010 21:59
[quote=martiniki]върна ме назад-назад, какви купони...морфологията ми беше смърт, но виж на пиене носехме, и на магданоз

Весело да ти е!
цитирай
48. razkazvachka - Пуйката ми беше третия вариант - ама моите не я обичат много:)))
08.12.2010 22:00
osi4kata написа:
razkazvachka написа:
osi4kata написа:
ще ме умОриш с тоя магданоз :)))))))))))))

Отивам да направя отвара за домочадието, че нещо са изгубили имиджинейшън ;)


я питай домочадието кое би предпочело: патица със сок от праскови и желе от дюли или кокошка с ябълки и желе от вишни, череши и рози?


казаха, че искат пуйка с пешън фрут пълп и пистасио нат :))))

цитирай
49. martiniki - пропуснах
08.12.2010 22:31
Честит празник!
цитирай
50. razkazvachka - А, няма как да пропуснеш! Честит и на теб!
08.12.2010 22:38
martiniki написа:
Честит празник!


Досега се разправям с едни дипломанти по скайпа:)))
цитирай
51. apostapostoloff - А бе,
09.12.2010 03:25
нещо никак не ми е смешно...
цитирай
52. razkazvachka - Обективно погледнато....
09.12.2010 08:24
apostapostoloff написа:
нещо никак не ми е смешно...


смешно беше, защото те бяха наистина добри студенти.
Сега не е - защото отдавна ги няма тука - нямаше място за тях у нас - тука останаха посредствените, а от посредствени учители - - -
цитирай
53. makont - А за хрема помага ли?
09.12.2010 09:16
Алкохолното натравяне от снощи ми мина, леко допълних рецептата с тази на Ковачев, всичко от зелени бутилки, при редовно поемане на магданозения чай. Сега кашлям, кихам и ке издам дружината. Усмивки от мен! И не тормози студенцията, ей, днес не изпитвай и не късай на изпити. И те са хора, я.
цитирай
54. razkazvachka - Не само няма да изпитвам, ама няма и да ходя до понеделник:)))
09.12.2010 09:32
makont написа:
Алкохолното натравяне от снощи ми мина, леко допълних рецептата с тази на Ковачев, всичко от зелени бутилки, при редовно поемане на магданозения чай. Сега кашлям, кихам и ке издам дружината. Усмивки от мен! И не тормози студенцията, ей, днес не изпитвай и не късай на изпити. И те са хора, я.


Мани го тоя чай - греяно вино с чер пипер! Краката под масата в леген с гореща вода и четири капки йод. После се увиваш в едно одеало и сядаш да правиш дедесето. Докато го направиш, слънцето ще изгрее.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838211
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930