Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2010 10:54 - 170. Петък: Ароматът на кафе
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 5544 Коментари: 32 Гласове:
39

Последна промяна: 30.12.2010 04:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Иде Геката ухилен до уши от кварталното пазарище и размахва лъскаво пакетче в ръка. Настанява се до масата, разполага пред себе си кутията за кафе и въоръжен с най-големия нож в къщата, ятаган сущий, нежно резва пакетчето, разтваря го с несвойствена изтънченост и започва да вдишва блажено:
- ММММ, какъв мирис, ммммм! - изсипва го бавно, а към мен на талази се носи аромат на току-що смляно качествено кафе. "Бреййй!" викам си наум, къде ли го е намерил...
Геката вдига за пореден път блажен поглед, съпикасва ме как стоя на вратата с идеята да се изшмуля незабелязано от кухнята и да го накисна да си изчисти сам поразиите по масата и разнежено ме зове:
- Ела да видиш, какъв аромат, ела, бе, мило!
- А, чувам го и от тука! - заявявам аз, а той премигва.
После и двамата започваме да се хилим като откачени, а кафето вече ни е млатнало яко по главите и Геката зарязва другите работи и тръгва като в сън към кафеварката.

На другия ден цялата работа внезапно свършва и някъде в късния следобед тръгваме с Диди из проснатия под слънцето Благоевград - чистичък, светъл, зелен, пуст откъм студенти и други навалици.
Инсталираме се на студено в подлеза на центъра и скоро ни обзавеждат с фрапе в криви чаши, които могат да се обхванат лесно с ръка и охлаждат допълнително.
Ние там сме видни магарета и по някое време около нас крачат познати и приятели, поспират се и разправят разни впечатления от живота.
- Ей, оня ден иде един гражданин от БитолА - разправя Ваня - и заявява: "Искам да си купим кОла".
- Прекрасно - казва нашият познат, дето ги продава - каква кола искаш?
Клиентът помълчава малко и вика:
- Ами, по-лесно ще ми е да ти обясня каква не ща:
не ща "мачЕ", не ща "борчЕ"... - искам кОла.
А, отдъхваме си ние - не ще значи "Пежо", нито пък "Ситроен", нито "Опел", пък бил той и нов модел - иска "Мерцедес".
- Така стана - каза Ваня - оказа се, че това било "кОла".



  image

image

image



Гласувай:
39



1. scarlety - Ние там сме видни магарета....хахаха
09.07.2010 11:07
Много ме разсмя,Разказвачке! И кривата чаша много хубава,със съдържанието разбира се!:)) Весел уикенд!:)) Весел,весел,ама ако не спре тоя дъжд дето пере от вчера ще се провалят плановете!:)
цитирай
2. razkazvachka - дъжд ли? - ами значи съм се накиснала някъде из Опакото - тука е слънце
09.07.2010 11:21
scarlety написа:
Много ме разсмя,Разказвачке! И кривата чаша много хубава,със съдържанието разбира се!:)) Весел уикенд!:)) Весел,весел,ама ако не спре тоя дъжд дето пере от вчера ще се провалят плановете!:)


а в Блгрд - тия дни поливат тревата, щото дъждът е абстрактно понятие...
цитирай
3. mikino - 2. razkazvachka
09.07.2010 11:42
Хахахаха ми да им продадем малко?
Приятно е да минавам от тук както винаги! Мерси за кафенцето!
Весел и слънчев уикенд!
цитирай
4. gkowachew - Вицът за кОлата не е пълен-
09.07.2010 12:04
като научиш целият урок, ела да те изпитам! Дано някой ти подскаже...(слаб 2)!
цитирай
5. razkazvachka - Благодаря за компанията:)))
09.07.2010 12:06
mikino написа:
Хахахаха ми да им продадем малко?
Приятно е да минавам от тук както винаги! Мерси за кафенцето!
Весел и слънчев уикенд!

Весело и на тебе!
цитирай
6. razkazvachka - Знам, ама няма да го разкажа:)))
09.07.2010 12:07
gkowachew написа:
като научиш целият урок, ела да те изпитам! Дано някой ти подскаже...(слаб 2)!

Това да не е лекция да си говорим всякакви простотии:)))

Освен това - сесията свършиииии!
цитирай
7. nicodima - Продължението за "Рено" ли е? : )))
09.07.2010 12:15
Поздрави!
цитирай
8. razkazvachka - Именно!:))) значи всички си го знаят - и за "Опел", също...
09.07.2010 12:22
nicodima написа:
Поздрави!


аз само подсещам - като в оня виц, дето животните в гората мързеливо си разправят стари вицове:
Вълкът: Виц номер 13!
хахахаха!
Зайо: Виц номер 19!
хахахаха!
Костенурката: Виц номеееер... 8.
мълчание
Пак Костенурката: Виц нооомееер... 27!... Що не се смеете, беее!
Заекът: Ами ти не ги разказваш хубаво!

Весел ден!
цитирай
9. ivankalilova - Е пих кафенце, поразсмях се, раз...
09.07.2010 12:49
Е пих кафенце ,поразсмях се, разходих се из града.....и е време да си ходя !
Хубави почивни дни!:)))
цитирай
10. razkazvachka - Радвам се, че намина на по кафе!
09.07.2010 12:55
ivankalilova написа:
Е пих кафенце ,поразсмях се, разходих се из града.....и е време да си ходя !
Хубави почивни дни!:)))

Чао - слънчево да е при тебе!
цитирай
11. lotos16 - :))))
09.07.2010 12:59
В тоя подлез и аз съм пила кафе преди няколко години... Тогава фрапето още не беше на мода.
Усмихнати почивни дни!
цитирай
12. razkazvachka - ааа, пак заповядай!
09.07.2010 13:09
lotos16 написа:
В тоя подлез и аз съм пила кафе преди няколко години... Тогава фрапето още не беше на мода.
Усмихнати почивни дни!


Абе, що не взема и аз да отида пак - какво като нямам работа:)))
цитирай
13. pegas08 - Аферим за Геката, пич и половина- любим герой!
09.07.2010 13:27
От теб една ракия му налей, със салатка, да не забравиш, а от мен стих!
цитирай
14. pegas08 - На Геката, любим герой!
09.07.2010 13:30
Геката, голяма скица,
нека!

Майтап да прави, да върви живота,
леко!


Двамата , така, по кривата
пътека.


Със смях, закачки, да стигнете
далеко!

Още една гроздова!
цитирай
15. ronya - ох,
09.07.2010 14:11
как се оправяте с тия чужди езици, не знам... Ама ти щом и аромати ЧУВАШ, значи не ти е трудно ;)))
Да целунеш приказния Благоевград от мен :))))))))))))
цитирай
16. divna8 - Поздрави от дъждовен Пловдив :):):)
09.07.2010 15:17
Да пратим ли малко дъждец на Благоевград?!
За цветенцата, тревичката, птичките... човеците и другите животинки :)))))))
Помниш ли, Джералд Даръл има една книга "Моето семейство и другиживотни"...
Любим писател, заедно с Джером Джером и Тери Пратчет - винаги успяват да ме разсмеят... Също като теб, Разказвачка-Гери :):):)
Хубавото кафе е още по-хубаво с хубава приказка... И аз ЧУХ аромата на кафето, преплетен с вълшебната рисунка на СПОМЕНА...
И Благоевград е хубав! Ще пиемпо-едно фрапе там, обещавам :):):)
цитирай
17. razkazvachka - ако донесе, ще му налея:)))
09.07.2010 15:30
pegas08 написа:
От теб една ракия му налей, със салатка, да не забравиш, а от мен стих!

цитирай
18. razkazvachka - Пегасчо, ще ми направиш семеен проблем! Тва изобщо няма да го докладвам на Геката!
09.07.2010 15:31
pegas08 написа:
Геката, голяма скица,
нека!

Майтап да прави, да върви живота,
леко!


Двамата , така, по кривата
пътека.


Със смях, закачки, да стигнете
далеко!

Още една гроздова!


И никаква ракия повече - шът, дан съм чула!
Пиян мъж ми не требе!
цитирай
19. razkazvachka - Чувам, чувам! - Особено като е съврзано с кухненски дейности:)))
09.07.2010 15:33
ronya написа:
как се оправяте с тия чужди езици, не знам... Ама ти щом и аромати ЧУВАШ, значи не ти е трудно ;)))
Да целунеш приказния Благоевград от мен :))))))))))))


А целувките - другата седмица, за тая се изразходва лимита:)))

Весело да ти е, Роничко!
цитирай
20. razkazvachka - Я, в Пловдив дъждовно - не може да бъде: нямам такъв разказ!
09.07.2010 15:37
[quote=divna8]Да пратим ли малко дъждец на Благоевград?!
За цветенцата, тревичката, птичките... човеците и другите животинки :)))))))
Помниш ли, Джералд Даръл има една книга "Моето семейство и другиживотни"...
Любим писател, заедно с Джером Джером и Тери Пратчет - винаги успяват да ме разсмеят... Също като теб, Разказвачка-Гери :):):)
Хубавото кафе е още по-хубаво с хубава приказка... И аз ЧУХ аромата на кафето, преплетен с вълшебната рисунка на СПОМЕНА...
И Благоевград е хубав! Ще пиемпо-едно фрапе там, обещавам :):):)[/quote

А на фрапе - заповядай! Ще си спретнем едно между Джералд Даръл и Тери Пратчет:)))
цитирай
21. atanasova76 - Нямаш равна! Поздрави и благодаря ...
09.07.2010 17:43
Нямаш равна! Поздрави и благодаря за настроението!
цитирай
22. miaa - Прекрасна си! Никой не може да ра...
09.07.2010 18:02
Прекрасна си! Никой не може да разказва така добре, като теб Приказно момиче!
Хубава вечер!
цитирай
23. martito - :)))))))))))))))
09.07.2010 18:19
Значи те тва било кОла:)))))))
цитирай
24. karambol5 - Пък аз да не знам какво е кОла. . . шси ...
09.07.2010 18:37
Пък аз да не знам какво е кОла...шси уМра прост :))))))))))))))))))
цитирай
25. iliada - Както винаги приятно,но днес
09.07.2010 19:02
и с мирис на кафе !:)
Страхотно !:)
цитирай
26. razkazvachka - само понякога:)))
09.07.2010 19:17
atanasova76 написа:
Нямаш равна! Поздрави и благодаря за настроението!


Благодаря, че си наоколо и се кефиш!
цитирай
27. razkazvachka - ...еее вече получих критика за недоразказан мръсен виц, ама нал съм даскалица...
09.07.2010 19:19
miaa написа:
Прекрасна си! Никой не може да разказва така добре, като теб Приказно момиче!
Хубава вечер!

ше вземе да надникне някое дете и ще стане инфекция:)))

Благодаря ти, Миаа и хубав петък-вечер та чак до понеделник!
цитирай
28. razkazvachka - ндааа - не е онова дека се пиЕ мешано със Слънчев Удар:))))
09.07.2010 19:20
martito написа:
Значи те тва било кОла:)))))))

цитирай
29. razkazvachka - е, и онез дето продават тойотички също се постреснали - има малко разлика...
09.07.2010 19:22
karambol5 написа:
Пък аз да не знам какво е кОла...шси уМра прост :))))))))))))))))))

Весел петък-вечер, събота, неделя, понеделник!
После пак:)))
цитирай
30. razkazvachka - Илиана, радвам се да те чуя-видя наоколо:)))
09.07.2010 19:24
iliada написа:
и с мирис на кафе !:)
Страхотно !:)


Нещо ме ошашкаха петъчно със задачи - не мога да се поразтакая из блога да видя кой какви ги пуска:)))
цитирай
31. ckarlet - Поздрави и от мен, Razkazvachka...
10.07.2010 12:33
Поздрави и от мен, Razkazvachka!
Някои хора просто знаят какво не искат:)))
Прекрасни почивни дни!
цитирай
32. razkazvachka - Привет! Тези, които знаят какво не искат и онези, които не знаят какво искат -
10.07.2010 14:17
ckarlet написа:
Поздрави и от мен, Razkazvachka!
Някои хора просто знаят какво не искат:)))
Прекрасни почивни дни!

в крайна сметка се събират на кафе - и тогава се оказва, че всички искат да се съберат на приказки:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838346
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930