Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 13:48 - 164. Кафе пауза
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 12785 Коментари: 58 Гласове:
46

Последна промяна: 30.12.2010 04:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Технологична пауза за разправяне на стари вицове:


(1)

Седят Гарабед и Киркор под кичестата смокиня в двора на кафенето до обредния дом над тунела в Пловдив и бистрят разни въпроси. Донасят им кафе - два пръста пяна, захарница, лъжички и по чаша студена вода. Пускат по две бучки захар в кафето, отмарят и бъркат дълбокомислено. По едно време Киркор подема:
- Абе, Гарабед, според тебе от какво става сладко кафето - от захарта или от бъркането?
След известен размисъл, Гарабед започва да анализира на глас:
- Ами, друже, като сложиш захар и не бъркаш - не е сладко. Значи е от бъркането.
- Ама като бъркаме, без да сме сложили захар, пак не е сладко - контрира Киркор.
- Да бе. Тогава защо слагаме захар? - задава въпроса този път Гарабед.
- За да знаем до кога да бъркаме - прави внезапно откритие Киркор.

(2)
Отиваме на кафе в едно от кафенетата на университета, където ходят и студентите. Момичето при кафе машината ни хвърля око, не ни разпознава и ни прави редичко кафе като за студенти. Професорът зад мен подава лист бяла хартия.
- ?! - учудено го гледа продавачката.
- Давам ви това листче да ни загънете кафето, дето не го сложихте в машината - пояснява професорът.

(3)
- Хайде да ходим на кафе - нарушавам работното време на Снежка, която няма кой знае каква работа в два следобед, ама се е размазала от жегата и не й се става.
- Аааа, сега ли? Имам тук едно ДДС да вкарвам... - започва да си търси оправдание. - Пък и съм на две кафета днес.
- Абе, така е думата - поправям се - на чай с коняк... - тука виждам колебание в очите й, ставам от стола, тя също става и се преместваме долу на сянка.
Идва момичето и Снежка дава поръчка:
- Два чая с коняк, без чай, моля.





Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikino - Хаххахаха! Вторият разказ ми звучи ...
25.06.2010 13:55
Хаххахаха! Вторият разказ ми звучи като вица:
В столова в студ.град се чува:
- Два кремвирша и две филий хляб.
Възмутен се провиква някъде из масите:
- Абе ее алоо, къф си ти да ядеш по два бе?
След малко студентът на бюфета добавя:
- Ако може с 8 вилици и 8 салфетки...
цитирай
2. razkazvachka - mikino - пък ти ме подсети за още един студентски:
25.06.2010 14:19
Върви един студент по улицата и подритва една стара кифла.
Подир него търчи едно цигане и се моли:
- Батеее, дай ми тая кифла, бе, бате! Гладен съм, бате, дай ми я!
А студентът се оглежда предпазливо и му вика тихо:
- Трай бе, ей ся кат стигнем до ъгъла, ще я вземем и ще си я разделим!
цитирай
3. ronya - хахахахаха!!!!
25.06.2010 14:24
Аз кафе не пия, ама се включвам с кеф в паузата с 5-6 фаса и с това:
http://vbox7.com/play:42d95d58
пп. Та кво рече за чая? ;)))
цитирай
4. razkazvachka - Ами не гледам на чай, пък нали вече сте пили кафе...
25.06.2010 14:30
ronya написа:
Аз кафе не пия, ама се включвам с кеф в паузата с 5-6 фаса и с това:
http://vbox7.com/play:42d95d58
пп. Та кво рече за чая? ;)))

цитирай
5. benra - :-))))
25.06.2010 14:32
и аз искам чай с коняк-)))моля
цитирай
6. scarlety - Разказче,
25.06.2010 14:33
Много хубаво петъчно ме разсмя с тез кафени истории!:)
Отивам да сложа малко захар в кафето,за да има какво да бъркам:))
Поздрави!
цитирай
7. mikino - Хохо!
25.06.2010 14:34
Ами ако тръгнем тъй:
Студент пише бърза телеграма до баща си
"Тате, моля ти се, спешно е, прати ми пари, че останах на улицата!!!"
В отговорът пише:
"Внимавай да не те бутне някоя кола"
Хубав и усмихнат следобед!
цитирай
8. razkazvachka - в оная чашка дето е изтумбена и се стеснява на върха:))))
25.06.2010 14:38
benra написа:
и аз искам чай с коняк-)))моля

и няма захар, щото свършиха лъжичките...
цитирай
9. razkazvachka - гледане на кафе: който работи в петък следобед, шефа му се разболява...
25.06.2010 14:41
scarlety написа:
Много хубаво петъчно ме разсмя с тез кафени истории!:)
Отивам да сложа малко захар в кафето,за да има какво да бъркам:))
Поздрави!


уф, свърши ми чая...
цитирай
10. razkazvachka - глей къв баща - и после, що имало гей-паради...
25.06.2010 14:42
mikino написа:
Ами ако тръгнем тъй:
Студент пише бърза телеграма до баща си
"Тате, моля ти се, спешно е, прати ми пари, че останах на улицата!!!"
В отговорът пише:
"Внимавай да не те бутне някоя кола"
Хубав и усмихнат следобед!


хората останали без пари и си заложили последните ризи за да пускат телеграми...
цитирай
11. xxxx - жуменка-мижанка
25.06.2010 15:15
Две кафета се скА-ра-ли
в-ъ-в коя уста да се наврат,
нямат милост и раз-ля-ли
хумора си по на Разказвачка-квачка белите пера хъхъ (дан` кажа бидра :p)
и тогава петльо-герест-златоперест
ТЪЙ, за малко се смутил
и нежно плъзнал по езика един готин
ВИЦ-МИЦ-страхотен ПАУЗА-БЛИЦ
(амъ друг път, чи сига няма от де да гу укръда, за да го изчаткам-паткам в поредицата на деня)

един ден ще четете за мене, амъъъъъъъ шъ въ видя тогаз ваЗ хъхъхъ
цитирай
12. hristo27 - Един и от мен, ако разрешите:&...
25.06.2010 15:44
Един и от мен, ако разрешите:


"Младеж отива на дискотека. Там си харесал една девойка. Отива при нея и
тихо я пита:
- Искате ли да танцувате с мен?
Девойката възмутено крещи с цяло гърло:
- Няма да спя с тебе!!!
Цялата дискотека паднала от смях. Младежът бил готов да се скрие в земята от срам. След няколко минути девойката се приближава към него и го моли за извинение:
- Не се сърди! Аз уча психология и ми беше интересно, как ще реагираш в такава ситуация, а също така и реакцията на тълпата.
Младежът я погледнал възмутено и с цяло гърло извикал:
- 100 лева за една свирка!!!!!! "

цитирай
13. razkazvachka - за сига шъ тъ уставим без пуследствия - щот си нагълтан с морскъводъ...
25.06.2010 16:59
xxxx написа:
Две кафета се скА-ра-ли
в-ъ-в коя уста да се наврат,
нямат милост и раз-ля-ли
хумора си по на Разказвачка-квачка белите пера хъхъ (дан` кажа бидра :p)
и тогава петльо-герест-златоперест
ТЪЙ, за малко се смутил
и нежно плъзнал по езика един готин
ВИЦ-МИЦ-страхотен ПАУЗА-БЛИЦ
(амъ друг път, чи сига няма от де да гу укръда, за да го изчаткам-паткам в поредицата на деня)

един ден ще четете за мене, амъъъъъъъ шъ въ видя тогаз ваЗ хъхъхъ


глей да нее в рубриката - извадени от морето след спасяване...
цитирай
14. razkazvachka - Психология на тълпата - ЯКо!
25.06.2010 17:00
hristo27 написа:
Един и от мен, ако разрешите:


"Младеж отива на дискотека. Там си харесал една девойка. Отива при нея и
тихо я пита:
- Искате ли да танцувате с мен?
Девойката възмутено крещи с цяло гърло:
- Няма да спя с тебе!!!
Цялата дискотека паднала от смях. Младежът бил готов да се скрие в земята от срам. След няколко минути девойката се приближава към него и го моли за извинение:
- Не се сърди! Аз уча психология и ми беше интересно, как ще реагираш в такава ситуация, а също така и реакцията на тълпата.
Младежът я погледнал възмутено и с цяло гърло извикал:
- 100 лева за една свирка!!!!!! "


цитирай
15. henzelski - Що без чай,
25.06.2010 18:42
Разказвачка на вицове? Ако ти плащаш, аз ще си ги взема и двете...поотделно!
;)))
цитирай
16. gkowachew - Къде е този обреден дом над тунела?!...
25.06.2010 18:44
В "онези" години пиехме "манджа"- коняк с кола(когато нямаше кока-кола, я замествахме с Алтай или Коопкола...)...Пиша тези неща и устата ми се напълни със слюнка...:)))
цитирай
17. gkowachew - т.е.
25.06.2010 18:47
когато пишеш за Пловдив и стане дума за коняк с нещо, използвай-тарара-тарара-тарара...
цитирай
18. razkazvachka - Нямаш проблеми - Снежка плаща - ще ти поръчам и сладолед даже:))))
25.06.2010 18:47
henzelski написа:
Разказвачка на вицове? Ако ти плащаш, аз ще си ги взема и двете...поотделно!
;)))


нал знайш - гостоприемство - да те заведа у комшийката, да видиш какво е чудо:)))
цитирай
19. razkazvachka - имаше една древна къща - на стотина метра от "Кристал" като тръгнеш право покрай джамията...
25.06.2010 18:51
gkowachew написа:
В "онези" години пиехме "манджа"- водка с кола(когато нямаше кока-кола, я замествахме с Алтай или Коопкола...)...Пиша тези неща и устата ми се напълни със слюнка...:)))


отсреща има някаква църква - трябва да се ходи по джапанки, щото по тия павета си троша токчетата...
цитирай
20. razkazvachka - Хууубу - начи, коняк с тарарарарарарраррааааа -
25.06.2010 18:52
gkowachew написа:
когато пишеш за Пловдив и стане дума за коняк с нещо, използвай-тарара-тарара-тарара...


така ли?

Добавям хронология: първия виц може и да е стар, ама картинката ми е от 1980та година, а последвалите - стигат до към 1998 - преди това познай дали съм припарвала до кръчма...
цитирай
21. razkazvachka - ама не знам името на улицата - всеки път го чета и си викам: сега шъ гу запомня ---
25.06.2010 18:56
ама: от едната страна - заведение в подземие, от другата - онова със смокинята на двора, по-натам едно художесствено оформено, още по-натам - едно с изложба на горните етажи и заведение в подземието - червен марокен и кръгли дъбови маси ... по-натам малко ми се замъглява споменът... какво беше името на тая улица... абе, караш все направо - по някое време стигаш до предпоследната кръчма към понеделник пазар и там има таксита...
цитирай
22. ren - напомни ми как като студентка си ...
26.06.2010 00:38
напомни ми как като студентка си поръчах чай с коняк, а сервитьорката приела вече поръчката ми, отдалечавайки се от масата ми гръмогласно изрева на бармана:
- Мите, чай с цианкалий!
откъде да ти знам аз техните кодове? - панирах се, честно!:))
цитирай
23. lotos16 - Добро утро, разказвачке!
26.06.2010 07:24
минах насам да кажа добро утро с едно гласче, гледам - кафе-пауза и си викам: Тук се прави пауза от гласуването и се пие кафе, та се включих и аз в компанията, щото и кафенце съм си направила...
Размечта ме - чай с коняк, ама Плиска... Уви, май е по-лесно да ти отпечетат някъде някое стихо, отколкото да намериш истинска "Плиска" - като оная от студентските години...
Релаксиращ ден ти желая!
цитирай
24. henzelski - Разказвачка,
26.06.2010 08:11
какво знаеш ти за гостоприемството?! То е: "Ела ми на гости, та да те заведа у кръстника и да видиш как се гости посрещат!"
Затова в Габрово никой на никого не ще да става кръстник, че се налага да си ги заръчваме от Пловдив...;)))
цитирай
25. pegas08 - Хай, да ви е сладко!
26.06.2010 08:39
Ще намина после , на гроздова ракия, ще поръчаш и на Геката, ще му хвърля един бой ...
и ПОСЛЕ ...ЩЕ ТЕ СВАЛЯМ!
цитирай
26. iliada - :)))
26.06.2010 08:45
Много ме усмихна тази сутрин- та значи ,ще внимавам когато разбъркам кафето си в Пловдив!:)))
цитирай
27. karambol5 - Един и от мен, ако разрешите: ...
26.06.2010 09:29
hristo27 написа:
Един и от мен, ако разрешите:


"Младеж отива на дискотека. Там си харесал една девойка. Отива при нея и
тихо я пита:
- Искате ли да танцувате с мен?
Девойката възмутено крещи с цяло гърло:
- Няма да спя с тебе!!!
Цялата дискотека паднала от смях. Младежът бил готов да се скрие в земята от срам. След няколко минути девойката се приближава към него и го моли за извинение:
- Не се сърди! Аз уча психология и ми беше интересно, как ще реагираш в такава ситуация, а също така и реакцията на тълпата.
Младежът я погледнал възмутено и с цяло гърло извикал:
- 100 лева за една свирка!!!!!! "


Хахаххахахаххахах Това е страхотно :)))) Чудя се аз от къде ми идват идеите в глвата :)))))))))))) То било от стари вицове :))))))))))))))))
цитирай
28. martito - :))))) Айде на сутрешна "...
26.06.2010 09:32
:)))))
Айде на сутрешна "кафе пауза" дорде се разсънем:))) може и чай с коняк без чая;)))))))))
цитирай
29. karambol5 - Хахаххахах ох и коняк не пия, ма ха де ...
26.06.2010 10:02
Хахаххахах ох и коняк не пия ,ма ха де - ще ти правя компания ,Мартичко :))))))
цитирай
30. razkazvachka - хахаха! Това си е достойно за записване в златната книга на блога:)))
26.06.2010 10:38
ren написа:
напомни ми как като студентка си поръчах чай с коняк, а сервитьорката приела вече поръчката ми, отдалечавайки се от масата ми гръмогласно изрева на бармана:
- Мите, чай с цианкалий!
откъде да ти знам аз техните кодове? - панирах се, честно!:))


Хубав, весел ден!
цитирай
31. razkazvachka - имам тука една ценна бутилка 7-годишна - ама ми я донесоха от Италия:)))
26.06.2010 10:41
lotos16 написа:
минах насам да кажа добро утро с едно гласче, гледам - кафе-пауза и си викам: Тук се прави пауза от гласуването и се пие кафе, та се включих и аз в компанията, щото и кафенце съм си направила...
Размечта ме - чай с коняк, ама Плиска... Уви, май е по-лесно да ти отпечетат някъде някое стихо, отколкото да намериш истинска "Плиска" - като оная от студентските години...
Релаксиращ ден ти желая!

а като студенти - събираме стотинките по джобовете и се образува за бутилка - колко му трябва на човек - един пържен картоф и една чаена чаша нещо-си...
цитирай
32. razkazvachka - Мдааа - тъкмо значи - и екскурзия, и кръстника посреща...
26.06.2010 10:43
henzelski написа:
какво знаеш ти за гостоприемството?! То е: "Ела ми на гости, та да те заведа у кръстника и да видиш как се гости посрещат!"
Затова в Габрово никой на никого не ще да става кръстник, че се налага да си ги заръчваме от Пловдив...;)))

Да нямаш нужда от кръстник - шъ организираме един-двама...
цитирай
33. razkazvachka - няма проблеми - който каквото пие, да си го носи!
26.06.2010 10:45
pegas08 написа:
Ще намина после , на гроздова ракия, ще поръчаш и на Геката, ще му хвърля един бой ...
и ПОСЛЕ ...ЩЕ ТЕ СВАЛЯМ!


ама Пегасчовците май са на студена вода?
цитирай
34. razkazvachka - о, дааа, зависи с какво го разбъркваш -
26.06.2010 10:46
iliada написа:
Много ме усмихна тази сутрин- та значи ,ще внимавам когато разбъркам кафето си в Пловдив!:)))



директна захар или течна под някаква друга формула:)))
цитирай
35. razkazvachka - ами аз и чай нямам, само съм на кафе, докато се сетя къде оставих бутилката снощи:))))
26.06.2010 10:47
martito написа:
:)))))
Айде на сутрешна "кафе пауза" дорде се разсънем:))) може и чай с коняк без чая;)))))))))

цитирай
36. razkazvachka - ами тука някой ще донесе гроздомицин, а пък вън на двора имам мента - не е цъфнала, ама става за чай...
26.06.2010 10:49
karambol5 написа:
Хахаххахах ох и коняк не пия ,ма ха де - ще ти правя компания ,Мартичко :))))))


може да сглобим по един облак в това намусено време...
цитирай
37. umma - Колко много съм пропуснала :))))
26.06.2010 11:07
като пия с мед кафето...
Пия само чай, конякът подарявам...
Не ям кремвирши / то и котките не ги ядат :))) /...
НООО... листчета винаги си нося :)))))))) Ще открадна идеята !
Поздрави, Шехерезада-Разказвачка, и от учени хора имало какво да се научи :)))
цитирай
38. razkazvachka - хихихииии - нали учените първо са били прости:)))
26.06.2010 11:15
umma написа:
като пия с мед кафето...
Пия само чай, конякът подарявам...
Не ям кремвирши / то и котките не ги ядат :))) /...
НООО... листчета винаги си нося :)))))))) Ще открадна идеята !
Поздрави, Шехерезада-Разказвачка, и от учени хора имало какво да се научи :)))


Хубав, меден ден!

Под секрет - аз си пия кафето с много кафе, после отивам за второ и моркови - та към 2 часа следобед да се събудя някак си...
цитирай
39. universalnite000 - :) С тези вицове ми припомни как бях ...
26.06.2010 11:58
:) С тези вицове ми припомни как бях написал преди време едно стихче със заглавие "Като кафе без захар" ... но е малко тъжно , затова няма да го споменавам на този весел фон ;)
Хубав ден от мен :)
цитирай
40. kotyopuh - Хе, хе... Разказвачка, я да си каже Хензелски - иска ли мен за кръстник :)))
26.06.2010 12:21
henzelski написа:
какво знаеш ти за гостоприемството?! То е: "Ела ми на гости, та да те заведа у кръстника и да видиш как се гости посрещат!"
Затова в Габрово никой на никого не ще да става кръстник, че се налага да си ги заръчваме от Пловдив...;)))

цитирай
41. razkazvachka - стихчетата май винаги са тъжни... Затова не пиша стихове, може би...
26.06.2010 12:38
universalnite000 написа:
:) С тези вицове ми припомни как бях написал преди време едно стихче със заглавие "Като кафе без захар" ... но е малко тъжно , затова няма да го споменавам на този весел фон ;)
Хубав ден от мен :)

но дори и без захар - нека е весело.
Хубав ден и на тебе!
цитирай
42. razkazvachka - Ето, стана работата - цяло семейство кръстници!
26.06.2010 12:39
kotyopuh написа:
henzelski написа:
какво знаеш ти за гостоприемството?! То е: "Ела ми на гости, та да те заведа у кръстника и да видиш как се гости посрещат!"
Затова в Габрово никой на никого не ще да става кръстник, че се налага да си ги заръчваме от Пловдив...;)))



Благодаря за бързото откликване - това си е пловдивско кръстничество - няма грешка:)))
цитирай
43. henzelski - Разказвачка,
26.06.2010 13:29
не разбра ли, че не от кръстник имам нужда, а от това като дойда в Пловдив да почерпиш чай с коняк, пък и ако Котьопух понади, ще го пия двойно...;)))
цитирай
44. razkazvachka - уважаеми Хензелски, аз мога да черпя и в Пловдив, но мога и
26.06.2010 13:40
henzelski написа:
не разбра ли, че не от кръстник имам нужда, а от това като дойда в Пловдив да почерпиш чай с коняк, пък и ако Котьопух понади, ще го пия двойно...;)))


където съм по всяко време, а и по пътя насам-натам - където както дойде - щото не съм привърженик на къщички със стени от кашкавал и покрив от палачинки...
цитирай
45. henzelski - Е, аз
26.06.2010 13:46
нямам нищо против, но в Пловдив има къде да пренощувам, че на другия ден пак да почерпиш...;)))
цитирай
46. razkazvachka - Хахахаха! - Това вече е сериозна приказка:)))
26.06.2010 14:14
henzelski написа:
нямам нищо против, но в Пловдив има къде да пренощувам, че на другия ден пак да почерпиш...;)))

цитирай
47. divna8 - Краси, ти само ела - и Котьо-Пух ще донади, и Умма, че и аз накрая... Надали ще дойде ред до Шехерезада-Разказвачка да повтори! Ама знае ли човек :)))
26.06.2010 18:56
henzelski написа:
не разбра ли, че не от кръстник имам нужда, а от това като дойда в Пловдив да почерпиш чай с коняк, пък и ако Котьопух понади, ще го пия двойно...;)))

***************************************************************
Знае ли се - колко носиш... и какво:):):)

Гери-Разказвачка ще го напием Хензелски, ама ако пропее - Котьо ще се скрие :)))))
цитирай
48. razkazvachka - Хаха - по въпроса за песните - ще формираме оня хор с Карамбол - като идвам, ще трябва да го събера от магистралата при Пазарджик - а Котьо - с наушници...
26.06.2010 19:48
divna8 написа:
henzelski написа:
не разбра ли, че не от кръстник имам нужда, а от това като дойда в Пловдив да почерпиш чай с коняк, пък и ако Котьопух понади, ще го пия двойно...;)))

***************************************************************
Знае ли се - колко носиш... и какво:):):)

Гери-Разказвачка ще го напием Хензелски, ама ако пропее - Котьо ще се скрие :)))))


цитирай
49. makont - Забавно и свежо.
26.06.2010 23:55
Нещо и от мен: Асан в магазина към продавачката проси на версия: "Дай нещо за ядене, че децата са гладни и се хапят по гърба". Но трябва да се каже с цигански акцент. Лека нощ и благодаря за вечерните усмивки.
цитирай
50. razkazvachka - Хаааах: утре ще хвана някой от минувачите да ми го каже...
27.06.2010 00:17
makont написа:
Нещо и от мен: Асан в магазина към продавачката проси на версия: "Дай нещо за ядене, че децата са гладни и се хапят по гърба". Но трябва да се каже с цигански акцент. Лека нощ и благодаря за вечерните усмивки.

нещо съм позагубила акцента:))))
цитирай
51. divna8 - :)))))))))))) Пропее ли този "хор" - не само Котъо-Пух ще е с наушници :):):)
27.06.2010 09:47
48. razkazvachka - Хаха - по въпроса за песните - ще формираме оня хор с Карамбол - като идвам, ще трябва да го събера от магистралата при Пазарджик - а Котьо - с наушници...
26.06 19:48
divna8 написа:
henzelski написа:
не разбра ли, че не от кръстник имам нужда, а от това като дойда в Пловдив да почерпиш чай с коняк, пък и ако Котьопух понади, ще го пия двойно...;)))

***************************************************************
Знае ли се - колко носиш... и какво:):):)

Гери-Разказвачка ще го напием Хензелски, ама ако пропее - Котьо ще се скрие :)))))
цитирай
52. razkazvachka - divna8 - :)))))))))))) Пропее ли този "хор" - Ще трябва да отваряме
27.06.2010 10:08
кашкавалената къщичка:))))
цитирай
53. ckarlet - Razkazvachka, много весел пост...
27.06.2010 10:46
Razkazvachka, много весел постинг, посмях се от сърце!
А и коментарите страхотни! Голям купон е тук!
Беше удоволствие в неделя да вляза при теб!
цитирай
54. divna8 - Котьо-Пух обича кашкавал :)))))) Пък и ще сме като в един виц :):):)
27.06.2010 11:40
Мутра влиза в нощен бар с една котка в ръцете.
Охраната го гледат учудено и питат:
- Къде си тръгнал с тая котка?!
- А, вчера по телефона казаха, че на партито трябва да съм придружен от мацка...
Затова идвам с нея. Иначе тя от къщи не излиза...
:-)))))))))))))
цитирай
55. razkazvachka - ами - от петък до неделя - почивка...
27.06.2010 12:36
ckarlet написа:
Razkazvachka, много весел постинг, посмях се от сърце!
А и коментарите страхотни! Голям купон е тук!
Беше удоволствие в неделя да вляза при теб!

Пак заповядай!
цитирай
56. razkazvachka - Хахаха! Добре, че не са му казали "пиленце" - можеше да донесе кокошка...
27.06.2010 12:37
divna8 написа:
Мутра влиза в нощен бар с една котка в ръцете.
Охраната го гледат учудено и питат:
- Къде си тръгнал с тая котка?!
- А, вчера по телефона казаха, че на партито трябва да съм придружен от мацка...
Затова идвам с нея. Иначе тя от къщи не излиза...
:-)))))))))))))

цитирай
57. diso - Само съм за компанията от първия виц
27.06.2010 13:56
или забравям да сипя захар и бъркам до умопобъркване, или сипвам, но се сещам да бъркам едва когато видя захарта на дъното на чашата:))
цитирай
58. razkazvachka - ами една арменка ме учеше да гледам на кафе едно време
27.06.2010 14:14
diso написа:
или забравям да сипя захар и бъркам до умопобъркване, или сипвам, но се сещам да бъркам едва когато видя захарта на дъното на чашата:))


точно си се определил към коя категория спадаш:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838590
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930