Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 15:09 - 160. Сладолед с кафе
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 9489 Коментари: 60 Гласове:
35

Последна промяна: 30.12.2010 04:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       Нека е поздрав за приятелите от блога и специално за 4000ия глас: нещо като приказка с код 4000.
а ето и "представителната извадка" на последните 20 гласували до там: 
15:23 - vostroto; 15:17 - pontis 14:31 - katan 14:08 - lotos16 
11:02 -
hristo27  10:47 - gkowachew  10:36 - martiniki
09:32 - boristodorov56  09:31 - kosara2008  08:52 - furiika
06:39 - veninski  06:24 - iliada  06:04 - mrazekoff 02:56 - sphinx
00:29 - blogpazitel  00:29 - portishead  00:05 - sparotok
00:02 - valben 14.06 23:38 - diso 14.06 22:39 - sexsi


         Беше много отдавнашно футболно лято.  Още имаше "Ботев" Пд, който си беше отбор на място, а местното дерби включваше поредната тупалка на "Локото" - безкрайни коментари от тълпата при РЕП-а срещу пощата и още по-безкрайни ракиено-салатени съботни вечери в дворчето на леля ми в Кючук Париж.

          Юни се представяше, както и сегашния, в пълната си сила и сипеше огън и жупел над бетонните недомислици на затворения от блоковете град, но на нас това не ни пречеше да скиторим след училище по главната, по сенчестите поли на тепетата и покрай пеещите фонтани - новост за града и видими от читалнята на още новата библиотека, където ни пращаха да четем стари вестници и да търсим произведения и псевдоними.

          Вечер имаше мачове. Майка ми и сестра ми не бяха много щастливи. 
          На баща ми му бе скучно да гледа сам и ме викаше за съмишленик. На мен ми бе досадно да уча в жегата и гледах на мачовете като на купон. Още повече, че баща ми винаги коментираше, а аз се дърлех с него - ей така, от чиста запалянковщина - и си прекарвахме добре. 

           Веднъж така се скарахме, че на другия ден го оставих сам да си гледа футбола,  измъкнах се, метнах се на тролея – осмицата спираше точно пред нас - и отидох у Таня, с която се бяхме уговорили още от училище.   
           Някаква леля й бе подарила плат за нова рокличка и тя ме помоли да й нарисувам модела, а майка й твърдо отказа да крои такова нещо - затова ни заведе при една нейна приятелка - неизменното Ленче - която можеше да крои всичко срещу дребни суми. 
          После си се прибра в жегата, като остави на Таня остатъка от петолевката. 
         Детето беше почтено и щастливо от моите дизайнерски фантазии и рече да почерпи. Тя бе русичка и беличка със сини очи и дълга плитка и си имаше вече ухажор, който бе отишъл войник.   

          Аз бях черна като цигане - дори като седях на сянка, пак почернявах, а приятелките ме използваха за фон, но не възразявах, защото обичам да гледам хубав народ около себе си. Моите работи си бяха само мои и никой нямаше достъп до тях. Когато те разправяха за любовите си, аз им говорех за физика и математика - абе - вбесявах ги с една дума. Но не им пречех да бърборят и това стигаше.

          - Хайде да ядем сладолед - каза Таня, когато стигнахме на Четвъртък пазар.
          Имаше бял сметанов. След като изядохме по един, тя реши, че не й харесва.
         Междувременно бяхме стигнали срещу Халите. Там имаше млечен от автомат.
          Изядохме по един кремав млечен сладолед. На мен не ми хареса.
          Петдесетина метра по-нататък - срещу Джамията ядохме вишнев.

          При старото кино "Република" имаше шоколадов.

         На мен вече не ми се ядеше сладолед, но заради идеята, продължихме.  

          - Има един млечен сладолед с кафе - изплю камъчето най-после Таня. - Той ми е любимият. Мирише на чубрица.

          - Къде си виждала такъв - казах.

          Оказа се, че го имало само на едно място - на входа на тогавашния ресторант "България".
          Това беше още петдесетина метра по-надолу, така че кривнахме наляво, а в уличката имаше млад сладоледаджия, който пускаше от сребристосивата алуминиева машина млечен сладолед с кафе. А Таня имаше среща там. С помургавелия новобранец.
          - Сладолед с кафе – усмихна се временният сладоледаджия многозначително – помислих че се отнася до приятелката ми и гаджето й, но той гледаше мен.
         
Огледах се. На два метра от мен стоеше Ники от стария ми клас, скръстил ръце и се концентрираше да ме извика телепатично. Мразех да ме гледат без предупреждение и побеснях. Той беше рус със синьозелени очи и майка ми се сватосваше с неговата майка.           - Не обичам сладолед с кафе - обърнах се към продавача, който бе от моята боя и той ми даде чисто черно кафе.
         
Сладоледът се топеше. Връчих го на Николай и си тръгнах.  
          
Мачът бе свършил според моята прогноза. Баща ми се бе размекнал и като ме видя рече:           - Ти позна – имаш един сладолед от мен.           - Само не и сладолед – изгледах го кръвнишки и той се осъзна.           - Е, кебапче тогава…
         
После отидохме да пуснем тото – изкарах му четворка и в неделя вечер отидохме на кебапчета.          - На който му върви в тотото, не му върви в любовта – рече да се прави на мъдрец. Но не сложи питанка.
        
Пък и на мен не ми беше тъжно. Кафето ми беше харесало, но не ми бе първа необходимост тогава. 
 




Тагове:   сладолед с кафе,


Гласувай:
35



1. karambol5 - Хареса ми :)) Разказвачке, ма...
15.06.2010 15:17
Хареса ми :))
Разказвачке, майсторче си :))))))))
цитирай
2. razkazvachka - Привет, коментаторе номер едно за днес:))))
15.06.2010 15:33
karambol5 написа:
Хареса ми :))
Разказвачке, майсторче си :))))))))


ами гледах да не задръствам ефира с дълги магии:))))
цитирай
3. hristo27 - :)))))))) И кой в крайна сметка ...
15.06.2010 15:57
:))))))))

И кой в крайна сметка получи приз 2000 ?
цитирай
4. universalnite000 - :))) Какво съвпадение - и аз имам ...
15.06.2010 16:00
:))) Какво съвпадение - и аз имам леля в Кючук Париж !!!

Поздрави за извечния пловдивски купонджийски дух :)
цитирай
5. scarlety - Ееех,
15.06.2010 16:00
Как ми се прияде сладолед с кафе!:)) Жега е все пак!
Поздрави за разказчето,Шехерезадке!:)
цитирай
6. iliada - Ох ,ако знаеш какво ми се прави сега,
15.06.2010 16:03
след като ти прочетох сладоледения разказ.То да беше само сладолед ,ами и кебапчета -абе не мога да удържа диетата ,а като си помислих и за сливочния сладолед в Петродворец -положението стана неудържимо. Изадох кутията с шоколадчетата " Мерси " дето ми беше под ръка ,но ще отида да пусна фиш и даси хапна тази вечер и кебапчета ,пък може и 6-ца да улуча.
Малко повече ще са парите ,ама пък ще почертя със сладолед с кафе-нищо ,че не съм точно 4000 ,ама стига болни амбиции!:))))
цитирай
7. razkazvachka - ей сега ще питам чичо Гугъл:)))
15.06.2010 16:03
hristo27 написа:
:))))))))

И кой в крайна сметка получи приз 2000 ?


а 4000 е Вострото - както се вижда от тайминга...
цитирай
8. razkazvachka - Ами това е лесно - като купувате бира и пуканки - взимате и сладолед
15.06.2010 16:05
scarlety написа:
Как ми се прияде сладолед с кафе!:)) Жега е все пак!
Поздрави за разказчето,Шехерезадке!:)


кафе си има всеки блогър под ръка, нали:)))
цитирай
9. razkazvachka - Да ти се падне 6-ицата - ще се кефим! Пак не съм пуснала фиш, ама много искам някой мой човек да спечели!
15.06.2010 16:08
iliada написа:
след като ти прочетох сладоледения разказ.То да беше само сладолед ,ами и кебапчета -абе не мога да удържа диетата ,а като си помислих и за сливочния сладолед в Петродворец -положението стана неудържимо. Изадох кутията с шоколадчетата " Мерси " дето ми беше под ръка ,но ще отида да пусна фиш и даси хапна тази вечер и кебапчета ,пък може и 6-ца да улуча.
Малко повече ще са парите ,ама пък ще почертя със сладолед с кафе-нищо ,че не съм точно 4000 ,ама стига болни амбиции!:))))


Петродворец - ха - имам един купон, дето завърши сладоледено от там:))))
Печелиш разказче! За сега!
цитирай
10. boristodorov56 - Знаеш "осмицата" и "лайкучката"?
15.06.2010 16:08
Боже, кога беше това?

Най-обичах дебрито: Локо - Ботев - в онези години имаше поне по 15-20 000 души на мач.
цитирай
11. razkazvachka - Бонев трябва да е бил осмицата - и кой беше лайкучката?
15.06.2010 16:29
boristodorov56 написа:
Боже, кога беше това?

Най-обичах дебрито: Локо - Ботев - в онези години имаше поне по 15-20 000 души на мач.

А стадиона беше на 15 минути пеш от нас...
цитирай
12. razkazvachka - Купон да става!
15.06.2010 16:31
universalnite000 написа:
:))) Какво съвпадение - и аз имам леля в Кючук Париж !!!

Поздрави за извечния пловдивски купонджийски дух :)


Привет и на тебе:))))
цитирай
13. gkowachew - Мила Гергана,
15.06.2010 16:38
1.Домиля ми за Пловдив.
2.Натъжих се за "Ботев".
3.Припомних си една неудачна житейска връзка в този квартал (вж. поста "Тя се върна")
4.Възстанових си някои стари маршрути ("По стъпките на младия глупак")
5Прииска ми се да съм в "Белите брези" и по юнашка фланелка да се почерпя юнашки.
6.Но няма да се прибера с осмицата.
7.С такси ще се прибера.
8.За да не осъмна в "Кършияка"(квартал на другия край на града, а апартамента ми е зад "Тримонциум").
9.Доядоха ми се жабешки бутчета.
10.Прииска ми си да целуна отново една моя съученичка.
11.На Бунарджика.
Извод- нито в тотото ми върви, нито в любовта...Един почти 60-годишен малоумник...
Поздрави от софийския ми квартал(близо е до "Факултето")!
цитирай
14. razkazvachka - Драги ми Докторе,
15.06.2010 16:47
gkowachew написа:
1.Домиля ми за Пловдив.
2.Натъжих се за "Ботев".
3.Припомних си една неудачна житейска връзка в този квартал (вж. поста "Тя се върна")
4.Възстанових си някои стари маршрути ("По стъпките на младия глупак")
5Прииска ми се да съм в "Белите брези" и по юнашка фланелка да се почерпя юнашки.
6.Но няма да се прибера с осмицата.
7.С такси ще се прибера.
8.За да не осъмна в "Кършияка"(квартал на другия край на града, а апартамента ми е зад "Тримонциум").
9.Доядоха ми се жабешки бутчета.
10.Прииска ми си да целуна отново една моя съученичка.
11.На Бунарджика.
Извод- нито в тотото ми върви, нито в любовта...Един почти 60-годишен малоумник...
Поздрави от софийския ми квартал(близо е до "Факултето")!


Не мога да ти помогна по точки 9 и 10. Другото си е там и след жабешките бутчета в "Белите брези" вече няма да ти е мъчно за точки 2 и 3.
Напоследък съм възприела девиза: какво като одъртяваме - да не би да ни е дошъл акъла в главите!
цитирай
15. gkowachew - То аз не мога да си помогна, та...
15.06.2010 16:53
Имаше един лаф:"Да имам на българина акъла, дето му идва после!...
цитирай
16. razkazvachka - споко - имаш време за още грешки:))))
15.06.2010 16:57
gkowachew написа:
Имаше един лаф:"Да имам на българина акъла, дето му идва после!...


а за тях не се иска много акъл предварително...
цитирай
17. gkowachew - Кво пиеш?
15.06.2010 17:02
Да почерпя за пожеланието! Разчувства ме...Ех, ти...
цитирай
18. razkazvachka - всичко - колата ми е строшена:))))
15.06.2010 17:04
gkowachew написа:
Да почерпя за пожеланието! Разчувства ме...Ех, ти...


пардон, излъгах - НЕ пия прясно мляко!!!
цитирай
19. gkowachew - Пил съм прясно мляко,
15.06.2010 17:54
но с червено вино...Така пиели и прабългарите?! И нали съм си патриот...
цитирай
20. razkazvachka - интересно звучи това - "пил съм" -
15.06.2010 18:28
gkowachew написа:
но с червено вино...Така пиели и прабългарите?! И нали съм си патриот...


като древен скъп спомен:))))
цитирай
21. divna8 - Сладолед - НЕЕЕЕ ...
15.06.2010 18:59
Кебапчето - на Котьо-Пух...
Аз съм на зеленчуци и пържени картофи...
За футболните представления - изпращам синът ми, спец е :):):)

На теб прегръдки и усмивки за хубавата приказка с... неочакван край :))))))
цитирай
22. pegas08 - А къде е Геката?
15.06.2010 18:59
Липсва ми тоя пич!
цитирай
23. portishead - Джакпота си го бива...
15.06.2010 19:37
а пък и колко му трябва на човек, за да е щастлив!...
;))))
цитирай
24. razkazvachka - Дивна-Дима, нямаш проблеми - на тебе гарнитурата, а ние с Котьо-Пух ще се разберем за
15.06.2010 20:56
divna8 написа:
Кебапчето - на Котьо-Пух...
Аз съм на зеленчуци и пържени картофи...
За футболните представления - изпращам синът ми, спец е :):):)

На теб прегръдки и усмивки за хубавата приказка с... неочакван край :))))))


кебапчетата.
Сладоледът остава дарение за който намине:))))
цитирай
25. razkazvachka - абе, Пегасе, Геката го нямаше по онова време - макар че...
15.06.2010 20:59
pegas08 написа:
Липсва ми тоя пич!



като си помисля - Кючук Париж щеше да му хареса... - но щом настояваш, ще ти разправя по-нататък една история как с Геката и синовете му ходихме да ядем шкембе чорба в Стария Пловдив...
цитирай
26. razkazvachka - прав си - 4-5 милиона стигат
15.06.2010 21:00
portishead написа:
а пък и колко му трябва на човек, за да е щастлив!...
;))))


на първо време...
цитирай
27. lotos16 - Разказвачке,
15.06.2010 21:10
честито 4000 гласа!!!
В края на деня дали остана от сладоледа???
Пожелавам ти безоблачно блогуване и добри приятели и почитатели да те навестяват. И още много нулички да прибавиш след четворката. :))))))
цитирай
28. razkazvachka - Привет и на тебе и благодаря за пожеланията!
15.06.2010 22:04
lotos16 написа:
честито 4000 гласа!!!
В края на деня дали остана от сладоледа???
Пожелавам ти безоблачно блогуване и добри приятели и почитатели да те навестяват. И още много нулички да прибавиш след четворката. :))))))


Ами при мен обикновено остава сладоледа, защото го купувам по навик, а после се оказва, че не мога да го ям:)))
цитирай
29. tili - Да, върна ми древните спомени за
15.06.2010 22:45
всекиседмични набези из пловдивските кръчми. Малеей, "Тихия кът" и ония ми ти пенсионирани адвокати дето пееха стари шлагери с китара на бара. Обичам жабешки бутчета, но не и бумбари. И все пак ми липсва Бумбарника в Тримона, Майна! И нашата творческа база до "Алафрангите" И едни джемсешъни... ЕЕЕЕЕЕххххххххх!

Протоколно - Честит 4000 глас!
цитирай
30. razkazvachka - Китара на бара:))))
15.06.2010 23:46
tili написа:
всекиседмични набези из пловдивските кръчми. Малеей, "Тихия кът" и ония ми ти пенсионирани адвокати дето пееха стари шлагери с китара на бара. Обичам жабешки бутчета, но не и бумбари. И все пак ми липсва Бумбарника в Тримона, Майна! И нашата творческа база до "Алафрангите" И едни джемсешъни... ЕЕЕЕЕЕххххххххх!

Протоколно - Честит 4000 глас!



Не е мястото - времето е, което го прави!
цитирай
31. pontis - Най-искрени поздрави!
16.06.2010 07:27
Ефирно, смешно, нежно, сладолед.
Смешно, нежно, ефирно, сладолед,
Ефирно, като сладолед.
И смешно нежно.

Сладолед, потича, по фунийката.
И нежно капе, стича се, по мен. И ставам сладък.
Ефирно, нежно, смешно, сладолед.
Фунийка свих, с уста, ефирно. Нежно.

Нежни капки сладолед покапаха ме смешно.
Остана смешно, беше нежно,
Ефирно, и сега.
Фунийката е празна. Изпих я. Нежно
цитирай
32. tili - И мястото,
16.06.2010 10:31
и мястото и най-вече хората ! Хубав ден!:)
цитирай
33. bven - Привет -
16.06.2010 11:05
маи Хрониките на Никола Алваджиев продължават и до днес? Бече ми много приятно да си спомня всичко това.........:);):))))))))
цитирай
34. benra - :-)))
16.06.2010 11:25
при теб винаги ме е и уютно, и носталгично, и усмихнато...Поздрави!
цитирай
35. mikino - Вкусно - сладолед с кафе! Благодаря ...
16.06.2010 13:18
Вкусно - сладолед с кафе! Благодаря ;)
пожелавам ти мнооооооооооооого пъти по 4000!
цитирай
36. boristodorov56 - Друго имам предвид.
16.06.2010 15:38
boristodorov56 написа:

Знаеш "осмицата" и "лайкучката"?

Боже, кога беше това?

Най-обичах дебрито: Локо - Ботев - в онези години имаше поне по 15-20 000 души на мач.



Говоря за тролея № 8(осмицата),
а "лайкучката" беше мястото срещу Централна поща, на ъгъла на парка (тогава там имаше един павилион на РЕПа)-
където се коментираха мачовете.
цитирай
37. razkazvachka - Трогната съм - нежно и ефирно
16.06.2010 15:41
pontis написа:
Ефирно, смешно, нежно, сладолед.
Смешно, нежно, ефирно, сладолед,
Ефирно, като сладолед.
И смешно нежно.

Сладолед, потича, по фунийката.
И нежно капе, стича се, по мен. И ставам сладък.
Ефирно, нежно, смешно, сладолед.
Фунийка свих, с уста, ефирно. Нежно.

Нежни капки сладолед покапаха ме смешно.
Остана смешно, беше нежно,
Ефирно, и сега.
Фунийката е празна. Изпих я. Нежно


малко смешно
без сладолед
ефирно
разтопено:))))
цитирай
38. razkazvachka - Чак сега се върна интернета от където го бяха потънали:))))
16.06.2010 15:44
tili написа:
и мястото и най-вече хората ! Хубав ден!:)


странно е как мястото като кванти от време събужда хората и възстановява връзките:))))

Хубав ден и на тебе!
цитирай
39. razkazvachka - Хроники - да нещо такова:)))
16.06.2010 15:45
bven написа:
маи Хрониките на Никола Алваджиев продължават и до днес? Бече ми много приятно да си спомня всичко това.........:);):))))))))

важното е да са с кукички и да измъкват картини, които даже не се сещаме, че са в нас:))))
цитирай
40. razkazvachka - ... и с вкус на чубрица:)))
16.06.2010 15:46
mikino написа:
Вкусно - сладолед с кафе! Благодаря ;)
пожелавам ти мнооооооооооооого пъти по 4000!


благодаря за пожеланието и хубав ден!
цитирай
41. razkazvachka - мдааа - после се сетих, че това ще да е...
16.06.2010 15:47
boristodorov56 написа:
boristodorov56 написа:

Знаеш "осмицата" и "лайкучката"?

Боже, кога беше това?

Най-обичах дебрито: Локо - Ботев - в онези години имаше поне по 15-20 000 души на мач.



Говоря за тролея № 8(осмицата),
а "лайкучката" беше мястото срещу Централна поща, на ъгъла на парка (тогава там имаше един павилион на РЕПа)-
където се коментираха мачовете.


но до преди десетина минути нямах интернет...
цитирай
42. razkazvachka - ... благодаря - място за забавяне на темпото:))))
16.06.2010 16:42
benra написа:
при теб винаги ме е и уютно, и носталгично, и усмихнато...Поздрави!


и намаляване на напрежението...
цитирай
43. mrazekoff - Аз съм на 15 от Русе, но харесвам Пловдив,
16.06.2010 21:42
За мене той е най-красивия град и сега като чета тези твои редове се разхождам по познатите места, но имам и други.
Пък и като четох коментара на gkowachew, се сетих за жабешките бутчета с бира, но на големия Бунарджик, който сега го няма и то през зимата на 1980-81 година като газихме с колежките дълбокия сняг, за да стигнем до там. Прекрасни времена бяха. Прекрасни места в прекрасен град.
Много ми си иска, като правите среща вие - пловдивчани да дойта и аз, за да се запозная с вас, ще ми бъде много, много приятно.
За постинга, какво да кажа , освен това, че мислено скитах из града и се кефих на миналите ти истории и на познатите места.
Желая ти прохлада в тази гореща юнска вечер!!!!
цитирай
44. razkazvachka - аз съм от средата на миналото хилядолетие извън Пловдив - и от две години някъде не съм стъпвала:)))
16.06.2010 22:18
mrazekoff написа:
За мене той е най-красивия град и сега като чета тези твои редове се разхождам по познатите места, но имам и други.
Пък и като четох коментара на gkowachew, се сетих за жабешките бутчета с бира, но на големия Бунарджик, който сега го няма и то през зимата на 1980-81 година като газихме с колежките дълбокия сняг, за да стигнем до там. Прекрасни времена бяха. Прекрасни места в прекрасен град.
Много ми си иска, като правите среща вие - пловдивчани да дойта и аз, за да се запозная с вас, ще ми бъде много, много приятно.
За постинга, какво да кажа , освен това, че мислено скитах из града и се кефих на миналите ти истории и на познатите места.
Желая ти прохлада в тази гореща юнска вечер!!!!


Крайно време ми е да се стегна и да отбръмча до там - само на три часа път ми е - но нека минат жегите - или - нека поне да им свикнем.
С тези жабешки бутчета ме подсетихте за още една история - макар че съм опитвала само веднъж и то в Благоевград преди десетина години...
цитирай
45. hel - Даа, хубаво нещо са сладоледите, ...
17.06.2010 03:29
Даа, хубаво нещо са сладоледите, пък разказани от теб - още по-хубави. Май ще ям сладолед в ранни зори. Моя е карамелов. :))
Поздрави от моя сладолед на пловдивския!
цитирай
46. razkazvachka - ммм - карамелче - хубаво!
17.06.2010 08:34
hel написа:
Даа, хубаво нещо са сладоледите, пък разказани от теб - още по-хубави. Май ще ям сладолед в ранни зори. Моя е карамелов. :))
Поздрави от моя сладолед на пловдивския!


сладко да ти е!
цитирай
47. valben - Разказвай, Разказвачке!
17.06.2010 08:54
Разказвай още много пъти по 4000, а ние ще четем с интерес! И ще ти се радваме.
Поздрави от Вал!
цитирай
48. nicodima - Какво да кажа след тези разтапящи коментари?...
17.06.2010 08:59
Хубаво ми стана...
Че има такива топли спомени...
Че има такива топли хора...
Поздрави!
цитирай
49. kotyopuh - Като дойдеш в Пловдив... обади се :))))))
17.06.2010 09:09
Да си поделим кебапчетата, нали обеща :):):)
Ще се радвам да ме погалиш малко, после може и приказка да разкажеш за мен ...
Мъърррр, мъърррррр... Хубав и мъъъррррркащо-усмихнат ден :):):)
цитирай
50. diso - Благодаря за поздрава!
17.06.2010 18:45
Един сладолед? :))
цитирай
51. razkazvachka - Поздрави и на тебе, Вал!
17.06.2010 20:09
valben написа:
Разказвай още много пъти по 4000, а ние ще четем с интерес! И ще ти се радваме.
Поздрави от Вал!


След малко ще пусна следващата лятно-размазана щуротия:))))
цитирай
52. razkazvachka - Привет и на тебе!
17.06.2010 20:12
nicodima написа:
Хубаво ми стана...
Че има такива топли спомени...
Че има такива топли хора...
Поздрави!


Не че бяха точно в тоя ред - май повече съчинявам, ама и на мен взе да ми звучи правдоподобно:))))
цитирай
53. vestvi - 4000
17.06.2010 20:12
Пак са се уредили:(
Пожелавам ти 4000 сладоледа!
цитирай
54. razkazvachka - Цял ден съм съчинявала котешки приказки - след малко започвам и ще карам до другата сряда:))))
17.06.2010 20:15
kotyopuh написа:
Да си поделим кебапчетата, нали обеща :):):)
Ще се радвам да ме погалиш малко, после може и приказка да разкажеш за мен ...
Мъърррр, мъърррррр... Хубав и мъъъррррркащо-усмихнат ден :):):)


Денят беше изключително шантав: не си поправих колата вчера, проспах първия автобус днес, изпуснах втория, ходих на кафе из каквото е останало от градО, хванах автобуса в 13 часа, свърших всичката работа и даже позяпах по витрините - това не ми се беше случвало наскоро:))))
цитирай
55. razkazvachka - Но, тенкс:))))
17.06.2010 20:17
diso написа:
Един сладолед? :))


използвам намалението, че в тая жега не ми се яде и само пия:))))
цитирай
56. razkazvachka - Джакпот!
17.06.2010 20:18
vestvi написа:
Пак са се уредили:(
Пожелавам ти 4000 сладоледа!


Ще има за всички:))))
аз минавам след малко на жабешки бутчета...
цитирай
57. анонимен - Хе-Хех, благодаря за честта, къде ...
18.06.2010 10:19
Хе-Хех, благодаря за честта, къде съм блеял, не знам, и последен да научавам за това:)Пожелавам ти 400 000, да си жива и здрава!И благодаря отново за прекрасния разказ, беше удоволствие:)
цитирай
58. razkazvachka - пусна ли тото?
18.06.2010 11:11
vostroto написа:
Хе-Хех, благодаря за честта, къде съм блеял, не знам, и последен да научавам за това:)Пожелавам ти 400 000, да си жива и здрава!И благодаря отново за прекрасния разказ, беше удоволствие:)


няма значение, че научаваш последен, след като си първи:))))
цитирай
59. mamas - Романтичните ти истории
18.06.2010 15:45
са също тъй увлекателни, както и приказките.
Поздрави!
цитирай
60. razkazvachka - Благодаря, Мамче!
18.06.2010 15:52
mamas написа:
са също тъй увлекателни, както и приказките.
Поздрави!


ама то няма разлика голяма - в приказките има истина в съдържанието, а в историите - само във връзките:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841475
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930