Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2010 03:09 - 156. Жалбите на една Брюнетка
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 28926 Коментари: 61 Гласове:
42

Последна промяна: 30.12.2010 04:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Не казвам, че е лошо да си брюнетка. Открай време съм си такава. 
Но взе да ми омръзва да ходя с права тъмнокестенява коса. Обичам разнообразието. Къдрих я на едро, къдрих я на дребно, правих я на плитка, боядисвах я червена, патладжанена, а веднъж пробвах светлокестенява, ама боята беше българска и излезе друг цвят - черносиньо. Страшно ми хареса. После си взимах няколко пъти черносиня боя от различни марки, но никога не излезе толкова плътно и лъскаво. Това е белята с ментетата.

А след това реших да я направя руса.
Първи се възпротивиха фризьорките. Няма значение дали ми бяха приятелки или не, дали ги познавах или бяха напълно непознати, дали бяха кварталните или момичетата от стилните салони - сякаш се бяха наговорили и твърдо отказваха да ме направят блондинка. Не че настоявах много, но като минавах покрай фризьорски салон, спирах и питах.
Нямало било да ми отива!
После отидох на стилист, който артистично ме разроши, напръска с половин флакон лак, взе ми повече от зъболекаря и това беше. Излизам от салона и насреща една колежка:
- Здрасти, къде насам - пита лицемерно заинтересувано.
- Ходих на фризьор - казвам гордо.
- И какво, нямаше ли го? - ехидно пита колежката.
- Там си беше, не ми ли личи? - правя се, че не забелязвам.
- Ами ти така си ходиш обикновено - рече да гаднее тя, ама се усети, че така ми повдига самочувствието и се забърза да ходела някъде.
 
Междувременно хлапетата в къщи пораснаха, взеха да ходят по купони и да се пръскат със златноруса боя. Пробвах и аз. Станах златокоска и отидох на работа. По пътя златното изсъхна и взе да се ръси, а като я сресах - стана зеленикаво. Каквото и да беше - първоначалният ефект бе незабравим и в мен се загнезди непреодолимото желание да стана трайна блондинка.

Да, ама не!
Рени (това е фризьорката, която знае всичко за мен) твърдо отказа да ме изрусява.
После отидох на друго място и попаднах на хазяин, които имаше фризьорски салон. Той беше виетнамец с китайска прабаба и като чу идеята ми за руса коса, зацъка неодобрително. После ме боядиса черно и ме среса гладко - както е прието из виетнамско-китайските среди и не ми даде гък да кажа на тема изрусяване.

Кротувах 3 години.  Дойде време да се сменят паспортите. Тоя път ще се направя блондинка, мисля си.
- Скъпи, ще ходя да се боядисам - обявявам в къщи.
- Ами добре, и без това ще ходя до магазина, дай да добавя в шопинг листа боя за коса - любезно се съгласява любимият - само ми напиши каква.
- Този път ще се правя блондинка - казвам аз, а той подскача -
- Защо бе, какво съм ти направил!
И отидох с него да си избера боя - намерих една тъмнозлатна - той се държа възпитано пред продавачката, ама беше много озадачен.

Отивам при Рени, тя ми се радва първите пет минути, после видя боята и доби също озадачен вид.
- Ама ти сигурна ли си? - пита като някой софтуер, спазващ изискването за дуракоустойчивост.
- Сигурна съм, боядисвай! - не давам да ме правят на малоумна. - Искам да съм Златокоска.
- Предупреди ли в къщи? - продължава да се интересува Рени. - Пробвала ли си перука? - задава въпрос, без да съм й отговорила.
- Действай, не бой се! - отрязвам аз и тя ме нагвацва.
След съответното време косата ми е измита и добива интересни оттенъци от златно тук-таме, до тъмнокестеняво. Докато изсъхне и ме срешат, стана кестеняво. 
Рени се накефи. Аз се натъжих. Тя все пак се смили и каза, че на третото боядисване ще добие златокос оттенък.
В къщи всичо спокойно  -  решиха, че съм се отказала.

И се замислих по въпроса. Може би нещо изпускам от внимание. 
Тръгнах на другия ден на работа - карам колата и размишлявам върху същността на блондинството, а насреща катаджийска кола и двама любезни младежи ме спират за рутинна проверка. Започвам да търся шофьорската книжка. След десетина минути единият вика - едно правоъгълно гладко картонче като личната карта - със снимка. 
- А, така кажете - намерих я.
- А талона за годишния технически преглед? - пита пак единия.
- Това пък как изглежда? - чудя се, а другият вика -
- Много масраф - остави го! - и от тогава като ме видят да се задавам - махат да минавам.

Прибирам се - слънчево беше - а мъжът ми ме гледа и премигва. 
- Я, ти си се изрусила!
Поглеждам в огледалото - същата съм си.
Но пък, дали цветът има толкова голямо значение. 

 





Тагове:   брюнетка,


Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Хахах!!!
06.06.2010 03:33
Казват, че променяш поведението си с цвета на косата. Аз затова я карам по-шаренка. Фризьорката ми Нели вика - ето ти десет нюанса, какво повече? Знам ли!
цитирай
2. razkazvachka - Нюансите ги пробвах вече - ама сега съм се заинатила - да не мога една коса да изруся
06.06.2010 03:43
tili написа:
Казват, че променяш поведението си с цвета на косата. Аз затова я карам по-шаренка. Фризьорката ми Нели вика - ето ти десет нюанса, какво повече? Знам ли!


Това на нищо не прилича.
цитирай
3. tit - :)):))
06.06.2010 04:25
Разсмя ме, тъкмо като отивам да спя!:)))
Пробвала съм, но не поумнях след като си върнах естественото тъмнокестеняво!
Много тъмно!:))
Лека нощ!
цитирай
4. scarlety - Разсмя ме за Добро утро!:))
06.06.2010 06:43
Ей тука доста се посмях:
"Той беше виетнамец с китайска прабаба и като чу идеята ми за руса коса, зацъка неодобрително. После ме боядиса черно и ме среса гладко - както е прието из виетнамско-китайските среди и не ми даде гък да кажа на тема изрусяване"
Ако отидеш при фризьор скандинавец.....как ли ще те боядиса:)))))
Ама всъщност за себе си разбрах,че цвета се определя от времето и настроението.:))
Поздрави за разказчето!:)
цитирай
5. smirena - Не се отказвай,мила,
06.06.2010 06:56
не е лесно да станеш натурализирана блондинка.То е като да се натурализираш в друга държава - друг манталитет да изградиш,други стандарти да усвоиш,по - различна философия и стил на живота.Промяната е трудна,но приятна. И... винаги можеш да се върнеш у дома ,безболезнено е,дори обогатяващо.А цветът има значение.
цитирай
6. martiniki - хех, че познато:))
06.06.2010 08:36
от 16 години се боядисвам, в какви ли не нюанси, но русо - не, пробвала съм, щеше ми се поне опушен лешник и на ме така все са ми казвали - няма да ти отива, затова никога не съм била блондинка, но пък прикрита - винаги, руса по сърце ;)))))))
цитирай
7. razkazvachka - Ами блондинството май не е цвят на косата, а начин на социализиране -
06.06.2010 09:14
tit написа:
Разсмя ме, тъкмо като отивам да спя!:)))
Пробвала съм, но не поумнях след като си върнах естественото тъмнокестеняво!
Много тъмно!:))
Лека нощ!


да видим дали не може да се симулира и манипулира-...

Днес пак ще е хубав ден за сън - хубаво да се наспиш без сънища:))))
цитирай
8. razkazvachka - Аха - от времето ще е:)))
06.06.2010 09:17
scarlety написа:
Ей тука доста се посмях:
"Той беше виетнамец с китайска прабаба и като чу идеята ми за руса коса, зацъка неодобрително. После ме боядиса черно и ме среса гладко - както е прието из виетнамско-китайските среди и не ми даде гък да кажа на тема изрусяване"
Ако отидеш при фризьор скандинавец.....как ли ще те боядиса:)))))
Ама всъщност за себе си разбрах,че цвета се определя от времето и настроението.:))
Поздрави за разказчето!:)



Но не се бях замисляла за етно-културната ориентация на фризьорите - голяма тема ми задаваш.
Весел ден!
цитирай
9. razkazvachka - Благодаря за насърчението - ще пробвам - винаги съм с двупосочен билет:))))
06.06.2010 09:18
smirena написа:
не е лесно да станеш натурализирана блондинка.То е като да се натурализираш в друга държава - друг манталитет да изградиш,други стандарти да усвоиш,по - различна философия и стил на живота.Промяната е трудна,но приятна. И... винаги можеш да се върнеш у дома ,безболезнено е,дори обогатяващо.А цветът има значение.


Това вече си е дискусия по темата.

Весел ден!
цитирай
10. razkazvachka - Пък ти ми даваш друга идея да пробвам -
06.06.2010 09:23
martiniki написа:
от 16 години се боядисвам, в какви ли не нюанси, но русо - не, пробвала съм, щеше ми се поне опушен лешник и на ме така все са ми казвали - няма да ти отива, затова никога не съм била блондинка, но пък прикрита - винаги, руса по сърце ;)))))))


при гледането на карти - на изкуствените блондинки дали им излиза дама купа или излиза онова, което са...

Но аз искам да стана блондинка поради друга причина - да не стресирам хората около мен когато измъквам инфо...
цитирай
11. blagovestie - Ахахах,
06.06.2010 10:25
понякога ментетата се компенсират от поведението ни.
Страшно се забавлявах, благодаря! :))
цитирай
12. priqtel12 - Ха-ха-ха!
06.06.2010 11:41
Да, косата и настроението са свързанииии....
Поздрави!
цитирай
13. razkazvachka - Не можеш да излъжеш матрицата:))))
06.06.2010 12:08
blagovestie написа:
понякога ментетата се компенсират от поведението ни.
Страшно се забавлявах, благодаря! :))


Весел да ти е денят!
цитирай
14. razkazvachka - Привет!
06.06.2010 12:10
priqtel12 написа:
Да, косата и настроението са свързанииии....
Поздрави!


Слънчево да ти е цял ден!
цитирай
15. frina - Ох:)
06.06.2010 12:28
След като минах през всячески експерименти с косата си между 16 и 23-тата си година, сега не давам и да се издума да си променя естественият цвят на косата.:) Докато не побелея, не барам нищо - а после ще си търся точно като моя цвят...

Българска боя - никогиж, да те предупредя, разказче.:)
цитирай
16. divna8 - Привет от една блондинка по рождение... :)
06.06.2010 12:37
След разни перипетии косата ми потъмня в корените само... Колкото по-расте, по-съм блондинка... На цвят го докарвам, но на ум... не знам, ти кажи :))))))
цитирай
17. razkazvachka - Има още възможности - перлички, лентички, скалп със сребристи орнаменти и
06.06.2010 12:40
frina написа:
След като минах през всячески експерименти с косата си между 16 и 23-тата си година, сега не давам и да се издума да си променя естественият цвят на косата.:) Докато не побелея, не барам нищо - а после ще си търся точно като моя цвят...

Българска боя - никогиж, да те предупредя, разказче.:)



шапка с голяма периферия:))))


Затова обичам мрежата - надяваш подходящия за целта аватар и не му мислиш.

Ама ходенето на фризьор си е от ония дейности дето се отразяват добре след като си бил 64 часа в мрежата.
цитирай
18. razkazvachka - Слънчевата ми блондинка:)))) - ей затова искам да стана такава - па макар и временно -
06.06.2010 12:44
divna8 написа:
След разни перипетии косата ми потъмня в корените само... Колкото по-расте, по-съм блондинка... На цвят го докарвам, но на ум... не знам, ти кажи :))))))


самата идея те кара да забавиш темпото и да си изкопаеш розовата рокличка на цветенца.
А за другото - амииии - това е защитна окраска, знаеш. Една от най-зловещите мрежови програмистки, които съм виждала се казваше Вероника и беше от най-русичките....
цитирай
19. compassion - Тук има един лаф:
06.06.2010 15:02
"Блондинка съм. Говори по-бавно." Но да ти кажа от опит: само очите на една жена като видя и мога да ти кажа дали е естествена блондинка или не. Има нещо в тях. А ти задължително се изруси някой ден. Защо да се лишаваш от една чудесна възможност да влезеш в друга кожа? Щяла да ти изгори косата? Не перхидрол, бе... обезцветител на Лореал ползвай. И ще видиш как не само полицаите ще ти махат с ръка. Целия свят се променя, защото другите те възприемат по друг начин и те принуждават да реагираш по друг начин. Тъкмо ще напишеш нова поредица страхотни разкази, поглеждайки по-слънчевата страна на живота.
цитирай
20. boristodorov56 - Хареса ми - добре написано!
06.06.2010 15:06
Хареса ми - добре написано!
цитирай
21. razkazvachka - Oh yeah - for dummies:)))) - но да -
06.06.2010 17:46
compassion написа:
"Блондинка съм. Говори по-бавно." Но да ти кажа от опит: само очите на една жена като видя и мога да ти кажа дали е естествена блондинка или не. Има нещо в тях. А ти задължително се изруси някой ден. Защо да се лишаваш от една чудесна възможност да влезеш в друга кожа? Щяла да ти изгори косата? Не перхидрол, бе... обезцветител на Лореал ползвай. И ще видиш как не само полицаите ще ти махат с ръка. Целия свят се променя, защото другите те възприемат по друг начин и те принуждават да реагираш по друг начин. Тъкмо ще напишеш нова поредица страхотни разкази, поглеждайки по-слънчевата страна на живота.


Определено Лореал - освен всичко друго - ухае!
Е, после пчеличките започват да кацат по тебе по-интензивно, защото те мислят за някакво екзотично цвете...

цитирай
22. razkazvachka - Привет!
06.06.2010 17:47
boristodorov56 написа:
Хареса ми - добре написано!


А, да не се притеснявам, значи, че е прекалено "технически" мохабета:))))
цитирай
23. vestvi - Хе!
06.06.2010 17:50
Хубава тема за закачки!
Има блондинки, ама има и брюнетки детоо... направо загиваш!
цитирай
24. rpatel - Абе, руса, черна-важното е как се ...
06.06.2010 18:10
Абе, руса, черна-важното е как се чувстваш, ако се чувстваш блондинка и черна да си се боядисала пак ще се държиш като блондинка. :-))
цитирай
25. razkazvachka - Нали наскоро беше денят на блондинката....
06.06.2010 18:25
vestvi написа:
Хубава тема за закачки!
Има блондинки, ама има и брюнетки детоо... направо загиваш!


и се повдигна въпросът - ама като гледам доста заинтересовани има:))))
цитирай
26. razkazvachka - Май дискусията клони към този извод:
06.06.2010 18:28
rpatel написа:
Абе, руса, черна-важното е как се чувстваш, ако се чувстваш блондинка и черна да си се боядисала пак ще се държиш като блондинка. :-))


Но още по-важно е - как те чувстват другите:))))
цитирай
27. iliada - Отговори ми на един важен въпрос,който си задавам от години!:)))))
06.06.2010 18:44
Чувствам се като блодинка прекрасно и такава си останах ,а гледам другите не възравят-явно и те като такава ме приемат!:)))))))))))))))))Нещо повече- започнаха да се изрусяват!:)
цитирай
28. razkazvachka - Привет!
06.06.2010 19:05
milady написа:
Hey, LADIES, da stanesh blondie, e ......kak da kajaa poto4nooo...kato da se rodish otnovooo..........ot 10 g az, koyato nikogaaa ,ama za nisho na sveta , ne iskashe da e rusa...tapa ligla......sam izrusenaaa . i oooooooooo metamorfozaa....Jivota mi se obarna na 36o C ..tova e pove4e ot sadba .....PO SMELO.... DAMI !sorry za schliokavicata ..v GERMANY sam.........


Така де, като го правим - да е качествено:))))
цитирай
29. ikra - :)
06.06.2010 19:10
Успех и не унивай!
Само напред :)
цитирай
30. pegas08 - Мъж не мъж,
06.06.2010 19:24
ще те свалям. Може и руса!
цитирай
31. анонимен - Учудвам се.
06.06.2010 19:59
Аз съм на 40г.Брюнетка.Досега 4 пъти си се изрусявала,така ,за разнообразие.И винаги единствено и само с български изрусител,обезцветител и боя.Да не пиша марката,че да не става реклама....Или може?Не съм имала проблем с цвета.Но пък и не ходя на фризьор.
цитирай
32. razkazvachka - :)))) Да де, какво толкова!
06.06.2010 21:41
ikra написа:
Успех и не унивай!
Само напред :)


Хубава седмица!
цитирай
33. razkazvachka - Ей това "може и"
06.06.2010 21:43
pegas08 написа:
ще те свалям. Може и руса!


ми звучи повече от комплимент:)))
цитирай
34. razkazvachka - Ама ходенето на фризьор не е заради боядисването, а заради купона:)))))
06.06.2010 21:45
анонимен написа:
Аз съм на 40г.Брюнетка.Досега 4 пъти си се изрусявала,така ,за разнообразие.И винаги единствено и само с български изрусител,обезцветител и боя.Да не пиша марката,че да не става реклама....Или може?Не съм имала проблем с цвета.Но пък и не ходя на фризьор.


Ама що пък да не взема наистина да се изруся - кажи рекламата!
Ако не е тайна, значи.
И благодаря за инфото!
цитирай
35. injir - Съпругът ще се чувства най-добре. ...
06.06.2010 22:10
Съпругът ще се чувства най-добре. Този път ще си легне с нещо чуждичко!:) ( С друга коса, де!)
цитирай
36. dorichela - Изключително се забавлявах :) И аз ...
06.06.2010 22:20
Изключително се забавлявах :) И аз наскоро имах перипетии с боята, та съм чернокоса сега.. Иначе и аз имах едни мераци за русо, поне тогава от раз станах така.. :):):) Ама беше един шок за останалите.. :)
цитирай
37. razkazvachka - Може би затова си замълча - иначе схвана посланието, като пита какво ми е направил
06.06.2010 22:40
injir написа:
Съпругът ще се чувства най-добре. Този път ще си легне с нещо чуждичко!:) ( С друга коса, де!)


и аз не казах нищо ... ощето се подразбира...


цитирай
38. razkazvachka - Затова предупреждавам - да няма инфаркти по трасето, значи!
06.06.2010 22:43
dorichela написа:
Изключително се забавлявах :) И аз наскоро имах перипетии с боята, та съм чернокоса сега.. Иначе и аз имах едни мераци за русо, поне тогава от раз станах така.. :):):) Ама беше един шок за останалите.. :)


Ей, голяма тема си е тва изрусяването - навремето си мечтаех да стана фризьорка, ама нашите - не, та не - и сега кво - призванието си е призвание!
цитирай
39. razkazvachka - Привет, слънчо!
06.06.2010 22:45
iliada написа:
Чувствам се като блодинка прекрасно и такава си останах ,а гледам другите не възравят-явно и те като такава ме приемат!:)))))))))))))))))Нещо повече- започнаха да се изрусяват!:)

Никой не възразява - даже и брюнетките тайно си мечтаят като пораснем да станем и ний русички:))))
цитирай
40. hristo27 - Може ли един съвет от мен? Когато ...
07.06.2010 12:11
Може ли един съвет от мен?
Когато следващият път решиш да сменяш цвета на косата си, попитай за мнение и след това направи точно обратното!
цитирай
41. razkazvachka - Хихи! ами аз така си правя винаги!
07.06.2010 14:02
hristo27 написа:
Може ли един съвет от мен?
Когато следващият път решиш да сменяш цвета на косата си, попитай за мнение и след това направи точно обратното!


не че съм я сменила - нали си разправям разни приказки...
цитирай
42. nicodima - Светлият цвят на косата според мен е признак на отнесеност... : )...
07.06.2010 14:13
Аз съм от оная, рядката порода, на която трябва само да се смени русия нюанс - от платинен до лешников...
Но никога не опитах тъмен цвят, може би от страх, че ще заприличам на нещо като Анна-Мария Борисова : )))...
А една приятелка тръгна да се боядисва кестенява, а стана розова, после реши да се поправи и стана зелена : )...
цитирай
43. ploudinperper - ГИНЬО ГАНЕВ С ХОТЕЛ КРАЙ МОРЕТО ...
07.06.2010 14:33
ГИНЬО ГАНЕВ С ХОТЕЛ КРАЙ МОРЕТО

Българският защитник на човешките права и бивш депутат от БСП Гиньо Ганев е построил хотел върху земя, закупена на безценица в курорта Свети Влас.

Гиньо Ганев, депутатът от ГЕРБ Димитър Бойчев и високопоставени чиновници от Несебър, сред които главният архитект Валентин Димов, ръководителите на прокуратурата и съда Севдалина Станева и Йорданка Майска са получили право на строеж в града и курорта Свети Влас като бедни, пише “168 часа”.

Те вземат правото да строят върху парцелите край брега, когато кметува Николай Трифонов, който пък по-късно след серия скандали замина да работи в консулството в Одеса.

Депутатът и областен шеф на ГЕРБ в Бургас Димитър Бойчев се сдобива с правото да строи в Равда и в Несебър, но отхвърля обвиненията, че живеел в Бургас.

През 1992 г. той получава отстъпено право на строеж върху 140 кв. м. в квартал “Черно море” и не се чувства с привилегии, защото по това време е живеел при родителите си, а преди 5-6 години се захванал да строи къща, която ще е с партер, два етажа и мансарда.

В този квартал няма бедни, казва шефът на Сметната палата в Бургас Георги Михайлов, който също има отстъпено право за строеж в “Черно море”, където по думите му всички ще вдигнат палати, защото там никой не е получил земята, защото няма къде да живее.

Гиньо Ганев вдигнал хотел в Св. Влас върху отстъпено право на строеж и продава апартаменти.
цитирай
44. ronya - еееее...
07.06.2010 14:37
Блонди,та блонди...
Ма трябва ли да ни личи и отвън колко сме изблондяли отвътре, бе?!
Аз лично си държа кестенявото (чат-пат оранжевеещо до червенеещо) - да изненадвам врага ;)
цитирай
45. gkowachew - Не знам какво да добавя към съкровенната ти мечта!
07.06.2010 14:44
Но...предимството на блондинките било, че лесно ги намирали в тъмната стая...за да бъдат утешени(както се казва културно!)...:)))Прегледах блога и на тази ...с трудния прякор...Ех...Брюнетен ден ти пожелавам!:)))
цитирай
46. razkazvachka - Е, ама това е защитна окраска - кой казва че сме изблондяли - ма е криза и трябва да се взимат мерки!
07.06.2010 15:13
ronya написа:
Блонди,та блонди...
Ма трябва ли да ни личи и отвън колко сме изблондяли отвътре, бе?!
Аз лично си държа кестенявото (чат-пат оранжевеещо до червенеещо) - да изненадвам врага ;)

цитирай
47. razkazvachka - аааа, няма да се разберем така - днес съм блондинка - ей тука един шеф иска да
07.06.2010 15:16
gkowachew написа:
Но...предимството на блондинките било, че лесно ги намирали в тъмната стая...за да бъдат утешени(както се казва културно!)...:)))Прегледах блога и на тази ...с трудния прякор...Ех...Брюнетен ден ти пожелавам!:)))

пиша програми, а аз се оправдавам щото срока беше миналия месец - не ми разваляй деня - нищо че съм си с мойта си кафява коса

и утре ще съм блондинка - трябва да водя колата на ремонт

та от сряда може би ще се върна към обичайното темпо...


цитирай
48. elpidaa - много ми е приятно да те чета :) ...
07.06.2010 17:37
много ми е приятно да те чета :)

успешна седмица :))) без значение какъв цвят е косата ;)
цитирай
49. katan - :)))
07.06.2010 21:16
През цялото време, докато четях/ а четох дълго, защото имах телефонни прекъсвания/ бях усмихната;))).
През съзнанието ми минаха какви ли не спомени за моите фризьорски подвизи и превъплащения;)).
Но ... русото си е русо - не ходи гладно;))).
Накрая да те поздравя, че те копират/ КРАДАТ/, значи те харесват!!!
Поздрави, приятелко!
цитирай
50. razkazvachka - Привет и на тебе!
07.06.2010 21:52
elpidaa написа:
много ми е приятно да те чета :)

успешна седмица :))) без значение какъв цвят е косата ;)

Ами реших да пусна малко майтапи, напоследък бе много интензивно в блога... За почивка...

Винаги ми е приятно да се отбиваш!
Усмихнато да ти е!
цитирай
51. razkazvachka - Катя, радвам се, че си наоколо!
07.06.2010 21:56
katan написа:
През цялото време, докато четях/ а четох дълго, защото имах телефонни прекъсвания/ бях усмихната;))).
През съзнанието ми минаха какви ли не спомени за моите фризьорски подвизи и превъплащения;)).
Но ... русото си е русо - не ходи гладно;))).
Накрая да те поздравя, че те копират/ КРАДАТ/, значи те харесват!!!
Поздрави, приятелко!


ами момичето бе написало Из и бе извадило една част, ама не може и оригинала и цитата да са на една и съща страница и да не проличи - пък после много бързо го махна - ще взема да махна и аз това отгоре...
Не ме притеснява друго, освен това, че най-невзрачния ми текст се оказа хитов в неделята... Както и да е - важното е да ни е весело.

Хубава седмица и на тебе!
цитирай
52. diso - Потърпи още няколко десетилетия да побелее
08.06.2010 07:42
И тогава май ще е по-лесно с изрусяването:))
цитирай
53. panazea - Много хубав разказ!
08.06.2010 13:44
Защо когато си сменяш цвета на косата , мъжете търсят причината в себе си?
Не е ли ясно , че искаме само промяна на цвета , а не на мъжа?
цитирай
54. xxxx - Много е хубаво разказвачке.. вътре съм, смисъл са - думите, твоите..
08.06.2010 13:59
И не е граница по цвета,
ограничение е по лафа, а отдавна "Совите не са това което бяха"..
цитирай
55. xxxx - И разказвачке, махни го, това отгоре..
08.06.2010 14:09
Знаеш, грешки са, по хората ходят..
и "Прегледах блога и на тази ...с трудния прякор..." по цитата съм ти Яко, и ти се смея, защото знам, че не си по твърдото, просто думи са..
"Тази", ъх, ама мен малко ме заболя, защото думата "тази" е грозна и носи тъга..
и ни съ заяждам, просто без да исках съ изнизах по коментарите и съ гепирах по острото на усещането, а навярно са само думи.. хиля им се хе-хе думи, квоу викаш дъ ни мъ и-бе, щото всички сме идно гулямо готино мизе..
и пък шъ си пиша квот си искам пък хъхъ, ти мъ затрий, ако смейш де, Я смей, Я съм станал гей хъхъхъ
:)))
цитирай
56. razkazvachka - Зелена, викаш? - ще си помисля - звучи привлекателно:))))
08.06.2010 16:06
nicodima написа:
Аз съм от оная, рядката порода, на която трябва само да се смени русия нюанс - от платинен до лешников...
Но никога не опитах тъмен цвят, може би от страх, че ще заприличам на нещо като Анна-Мария Борисова : )))...
А една приятелка тръгна да се боядисва кестенява, а стана розова, после реши да се поправи и стана зелена : )...


нещо като:)))
цитирай
57. razkazvachka - Не е:)))
08.06.2010 16:07
panazea написа:
Защо когато си сменяш цвета на косата , мъжете търсят причината в себе си?
Не е ли ясно , че искаме само промяна на цвета , а не на мъжа?


На мъжете не трябва да им е прекалено ясно всичко, освен едно - че има още много да правят..
цитирай
58. razkazvachka - Е с тези "десетилетия" си спечели трайно място сред
08.06.2010 16:09
diso написа:
И тогава май ще е по-лесно с изрусяването:))


любимите ми блогове:)))
цитирай
59. razkazvachka - Привет - и знаеш, прав си - онова дето не съм го писала - махам го...
08.06.2010 16:11
xxxx написа:
И не е граница по цвета,
ограничение е по лафа, а отдавна "Совите не са това което бяха"..


Весел ден!
цитирай
60. анонимен - Аз съм на 40г. Брюнетка. Досега 4 ...
10.06.2010 16:16
razkazvachka написа:
анонимен написа:
Аз съм на 40г.Брюнетка.Досега 4 пъти си се изрусявала,така ,за разнообразие.И винаги единствено и само с български изрусител,обезцветител и боя.Да не пиша марката,че да не става реклама....Или може?Не съм имала проблем с цвета.Но пък и не ходя на фризьор.


Ама що пък да не взема наистина да се изруся - кажи рекламата!
Ако не е тайна, значи.
И благодаря за инфото!

Ползвам продуктите на "Престиж"-не са скъпи-и нямам проблем.
цитирай
61. razkazvachka - Благодаря!:))))
10.06.2010 19:41
анонимен написа:
razkazvachka написа:
анонимен написа:
Аз съм на 40г.Брюнетка.Досега 4 пъти си се изрусявала,така ,за разнообразие.И винаги единствено и само с български изрусител,обезцветител и боя.Да не пиша марката,че да не става реклама....Или може?Не съм имала проблем с цвета.Но пък и не ходя на фризьор.


Ама що пък да не взема наистина да се изруся - кажи рекламата!
Ако не е тайна, значи.
И благодаря за инфото!

Ползвам продуктите на "Престиж"-не са скъпи-и нямам проблем.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838445
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930