Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 12:12 - 139. Време е за приказка: Косите на Яна
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 5999 Коментари: 21 Гласове:
17

Последна промяна: 28.01.2011 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДИВА ПРИКАЗКА

Моя си версия на легендата за извора на Света Яна,
чиито води лекували болни очи.
   



Гласувай:
17



1. kleopatrasv - Винаги много заинтригуваш с разказите си, как го правиш?
01.05.2010 18:14
Като вълшебншца от приказките си и с пръчицата каквото докоснеш....оживява. Поздравления, страхотно се е получило !
цитирай
2. martiniki - тъкмо прочетох едно стихотворение, и попаднах във въртопа
01.05.2010 18:24
на разказа ти...

Аз съм водата


Водата помни. Като всеки дъжд.
През осевата линия в сърцето
дели пространствата - от "цъфналата ръж"
до гаснещите угари на светлото.

Водата... аз съм. Ти си вечността,
която в спомени течението носи:
хляб и звезди, бодлива тел, трева, … ;
ръждясва сърпът край предишните откоси.

Ще заваля над билото на хълм,
по който скитат ласкави хиени,
пречистващи плътта до кост. Отвън.
Отвътре ще сме с ручей пременени.

Станка Бонева
цитирай
3. razkazvachka - Благодаря - тука имах малко работа, ама за втората част ---
01.05.2010 19:42
kleopatrasv написа:
Като вълшебншца от приказките си и с пръчицата каквото докоснеш....оживява. Поздравления, страхотно се е получило !


трябва да я напиша тепърва, макар че ми е спомен от една приятелка - карах я да разказва няколко пъти легендата за Света Яна и изпадах в захлас, ама добавките са си мои:)))))
цитирай
4. razkazvachka - Красиво стихотворение:)))
01.05.2010 19:45
[quote=martiniki]на разказа ти...

Водата помни...

но всъщност - тия дни преработих, а също и слънчасах, та ми горят очите - и се сетих за легендата за Света Яна - както ми я разказаха - дива приказка...
цитирай
5. gkowachew - Може ли коментарът
01.05.2010 20:06
да е след последната част? С уважение!
цитирай
6. razkazvachka - По всяко време
01.05.2010 20:23
gkowachew написа:
да е след последната част? С уважение!


съм готова за приказки и мохабети... та дори и за коментари:))))
цитирай
7. naina - Аз пък докато четох освен течащата ...
02.05.2010 01:49
Аз пък докато четох освен течащата вода чувах и птичи песни:)
цитирай
8. martiniki - на разказа ти. . . Водата помни. . . но ...
02.05.2010 07:59
razkazvachka написа:
[quote=martiniki]на разказа ти...

Водата помни...

но всъщност - тия дни преработих, а също и слънчасах, та ми горят очите - и се сетих за легендата за Света Яна - както ми я разказаха - дива приказка...


az ne pravq analogiq, po vodata na dumite prosto;)
цитирай
9. razkazvachka - Знаеш ли - дълбоко си права - из ония дивотии има сумати пилци,
02.05.2010 08:45
naina написа:
Аз пък докато четох освен течащата вода чувах и птичи песни:)


а и соколи имаше до скоро, та по времето на легендата сигурно си е имало всякакви пернати...

Имам един запис на пилета край Струма - чуруликат, та пушек се вдига, а кукувицата се чува като музикална точка...
цитирай
10. razkazvachka - Да - и ми подсказа да си огледам текста - имаше инфо-дупки:))))
02.05.2010 08:46
martiniki написа:
razkazvachka написа:
[quote=martiniki]на разказа ти...

Водата помни...

но всъщност - тия дни преработих, а също и слънчасах, та ми горят очите - и се сетих за легендата за Света Яна - както ми я разказаха - дива приказка...


az ne pravq analogiq, po vodata na dumite prosto;)



Благодарности!
цитирай
11. iliada - Ревността
02.05.2010 12:35
-колко болка носи тя и колко мъка........
Хубав разказ-ще чакам с интерес продължението:)
Умееш да разказваш -спор няма!:))
цитирай
12. razkazvachka - и това - да, но това е първото стъпало...
02.05.2010 12:42
[quote=iliada]-колко болка носи тя и колко мъка........
Хубав разказ-ще чакам с интерес продължението:)
Умееш да разказваш -спор няма!:))[/quote

на самоунищожението на човека, има още стъпала на жестокостта...
ще се опитам...
цитирай
13. bapha - колко лесно нещо са думите...
03.05.2010 09:41
в устата ти...
уста
цитирай
14. gkowachew - Знаеш ли-
03.05.2010 10:42
сюжет се измисля лесно...По-важното е как ще бъде написана историята...А ти си я написала добре, чете се леко, не злоупотребяваш със сантимента(много лесно е да се подхлъзнеш и да отидеш в Латинска Америка...).Завиждам на скмелостта и таланта ти да напишеш тази история!Поздрави!:)
цитирай
15. razkazvachka - това ми е от гена, ше знайш -
03.05.2010 14:13
bapha написа:
в устата ти...
уста


къде си видял жена да пие вода, защото й пресъхнала устата от приказки:)))))
цитирай
16. razkazvachka - Благодаря за хубавите думи
03.05.2010 14:22
gkowachew написа:
сюжет се измисля лесно...По-важното е как ще бъде написана историята...А ти си я написала добре, чете се леко, не злоупотребяваш със сантимента(много лесно е да се подхлъзнеш и да отидеш в Латинска Америка...).Завиждам на скмелостта и таланта ти да напишеш тази история!Поздрави!:)


ама не съм я измислила аз - една приятелка ми я разказва 3 пъти, защото все забравях сюжета - - тя я разказваше цветно и се заплесвах по думите - ама си добавих външната рамка - нали е парче от една цяла книжица - трябва да се връзва някак си...

но се освободих от нея - сега ще видя какво мога да направя по извора на белоногата - и тя не е по-малко зловеща - но по-леко се разказва от тая дивотия... а имам още няколко такива диви...
цитирай
17. razkazvachka - - Латинска Америка:))))
03.05.2010 15:44
(много лесно е да се подхлъзнеш и да отидеш в Латинска Америка...)

това ми навява хубав спомен - във веселия щат Масачусетс се бях побратимила с едни момичета и щом ме видеха отдалече да влизам в института, пускаха еспресо добле на кафе машината и разтягахме по някоя сапунка, докато се готвеше...

или в Цариград... ама той си е у нашенско...



цитирай
18. scarlety - Ти си наистина
03.05.2010 22:03
Шехерезада! Разказваш увлекателно и интересно! Не отивай в Масачусетс-разказвай тук:)))
цитирай
19. razkazvachka - няма да ходя никъде - събрала съм си достатъчно истории
03.05.2010 22:31
scarlety написа:
Шехерезада! Разказваш увлекателно и интересно! Не отивай в Масачусетс-разказвай тук:)))


от посвета, сега съм си унас и се кефя сред лалета и марули - най-много да отскоча до Варна през Пловдивтърновостаразагораблагоевград - ама нали мрежата е вездесъща - ще стигне и до Варна:)))))
цитирай
20. pegas08 - Разказвай, рзказвай!
04.05.2010 14:03
Аз чакам поетичните души на пост #676!
Там ще римуваме разказа!
цитирай
21. razkazvachka - Римички - обичам да чета,
04.05.2010 14:49
pegas08 написа:
Аз чакам поетичните души на пост #676!
Там ще римуваме разказа!


но приказките са ми по душа:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1838603
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930