Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 11:37 - 136. За прането, копърката и съдебните заседатели
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 3927 Коментари: 14 Гласове:
21

Последна промяна: 30.12.2010 04:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако платното не е избелено...

Още един казус, та чак главоблъсканица!

Пием си кафе под липите с едни другарчета, клюкарим за това-онова, около нас щъкат дечурлига и ни гледат с интерес, слънцето намига през оскъдната пролетна премяна на дърветата и ни кара да си слагаме очила. Тука навалицата се сеща, че имам навика да разправям всякакви истории из нета и започва да се натиска с остроумия.
Мен, обаче, ме е хванал мързела - пък и къде ще ходя да търся комп - затова им викам:
- Я, оставете тия празни приказки, дайте да ви гледам на кафе.
Навалицата, обаче, не се хваща тоя път:
- Какво гледане, нали всичко си знаем за нас си!
И тук се намесва страничен глас:
- Абе, я да ти разправя една история - вика Деми - пък ти, ако искаш, гледай на кафе как ще се развият нещата.
И докато реагирам, тя вече бе преполовила, та по едно време се заслушах. Понеже пропуснах увода, наложи се да сглобявам и ето какво излезе:

Ходил наш Ваво на гурбет по гръчко! Работил нещо - пропуснах тая част защото работата от тоя вид ме кара на сън - и му платили  петстотин пари за месеца в една банкнота. Ваво решил да я раздроби и на първата бензиностанция я разменил срещу малко бензин и две банкноти по двеста евро. След това, обаче, като погледал банкнотите - не му харесали и веднага на следващата спирка - вече у нашенско - ги разменил за разни полезни неща, като масло за двигателя и някакви други работи, както и за купчина по-дребни пари.
Да, ама - ревизия, хванали фалшивите банкноти - оплакали се и след съответните процедури се оказва Ваво пред съда плюс разни съдебни заседатели или там както им викат терминологично, както и експерти по въпроса за разпознаването на банкноти със сравнително висока художествена стойност. Изложили всички известни факти, както са по-горе, пък се оттеглили да вземат решение за да се произнесе присъда. До тук - добре!  Ваво - в ролята на измаменото камилче, трябвало да възстанови парите в нефалшиви банкноти за своя си сметка. 
Тука вече иде интересното. Съдебните заседатели - и те са хора - неочаквано и логично взели страната на Ваво. Да, ама съдът имал източници на инфо, дето до  тоя момент не били споменати, а фактологията тепърва се споменала - извън съдебната зала и  текущото дело. Та наш Ваво се оказал не точно камилче, а магарето на некъв сайбия от по-централни области и окръжности, чийто подмолен бизнес бил точно в пускането да циркулират из Балканите на разни банкноти, паралелно производство на евро-фабриките, натоварени с отговорната задача.  И неофициално се издигнало обвинението, че този наш псевдогерой не бил чак толкова невежа по отношение на гореописаните си действия. Съответно - изисквало се вниманието на съдебните заседатели, както и на съдията - да бъде наказан в съответствие с новите разкрития, които не присъствали официално в документацията по делото. Защото тяхното споменаване би довело до следващите мохабети и не се знае до къде по трасето на нови разкрития би се стигнало.
И понеже Ваво бил хванат за сефте, имало някакви си намаления - условни, неусловни и тям подобни - копърка в мрежата за скумрия.  
Присъдата се отложила до следващия път, защото съдебните заседатели или там каквото им викат - продължавали да мислят и с това си действие карали съда да бездейства. И цялата работа станала поради отсъствието на фактите по делото - по модела на разни парламентарни законодатели, дето двайсетина години гласуваха разни недомислици... дистанционно. 

- Е - вика навалицата - сега ще гледаш ли на кафе?
- Какво кафе, нали човекът ви е в затвора бе, къде му е чашата - викам аз. - Гледането на кафе става само в присъствието на ищеца и то при изрична молба от негова страна.
- Като не може - не може - примирява се навалицата - кажи поне поуката и да се преместим на отсрещната тенекия дето има бира и цаца...

Дадоха ми цяла половин минута и ето ви готовата Поука:

Ако сте копърка, не се ръгайте да чистите къщите на комшилъка, за да не ви се налага да ходите в затвора за лошо пране.




Гласувай:
21



1. karambol5 - Тия с дистанционното гласуване ...
24.04.2010 11:51
Тия с дистанционното гласуване една дряновица ще ги вкара в пътя.....мисля аз ...
цитирай
2. razkazvachka - Образно казано - ама няма да е само една, математически погледнато:))))
24.04.2010 12:15
karambol5 написа:
Тия с дистанционното гласуване една дряновица ще ги вкара в пътя.....мисля аз ...

Независимо от това - весела съботанеделя!
цитирай
3. iliada - Добър ден ,приятелче!:)
24.04.2010 12:50
Този постинг и с тая песен е върха.Знам вече ,че си остроумна и сладкодумна , но не знаех ,че харесваш народната музика.!:)
Припомни ми ,покойната ми бабла ,която точно по обяд обичаше да слуша народна музика по Радио " Христо Ботев" .-молкова мили спомени изплуваха в съзнанието ми- благодаря ти!:)
Колкото до казуса - ми мързи ме и мен като теб да мисля- "Много мразим да мислим ,като е казал веднъж шопа!":))))))
Аско беше тук - щях да ти гледам вместо коментар на ръка!:)))))))))
цитирай
4. razkazvachka - Аха! Ето значи нов раздел от блога -
24.04.2010 13:10
iliada написа:
Този постинг и с тая песен е върха.Знам вече ,че си остроумна и сладкодумна , но не знаех ,че харесваш народната музика.!:)
Припомни ми ,покойната ми бабла ,която точно по обяд обичаше да слуша народна музика по Радио " Христо Ботев" .-молкова мили спомени изплуваха в съзнанието ми- благодаря ти!:)
Колкото до казуса - ми мързи ме и мен като теб да мисля- "Много мразим да мислим ,като е казал веднъж шопа!":))))))
Аско беше тук - щях да ти гледам вместо коментар на ръка!:)))))))))



Гледаме на кафе, на ръка - ако не познаваме, то поне развеселяваме:))))
цитирай
5. iliada - Щастливата усмивка-нали това е целта!:)
24.04.2010 15:01
razkazvachka написа:
iliada написа:
Този постинг и с тая песен е върха.Знам вече ,че си остроумна и сладкодумна , но не знаех ,че харесваш народната музика.!:)
Припомни ми ,покойната ми бабла ,която точно по обяд обичаше да слуша народна музика по Радио " Христо Ботев" .-молкова мили спомени изплуваха в съзнанието ми- благодаря ти!:)
Колкото до казуса - ми мързи ме и мен като теб да мисля- "Много мразим да мислим ,като е казал веднъж шопа!":))))))
Аско беше тук - щях да ти гледам вместо коментар на ръка!:)))))))))



Гледаме на кафе, на ръка - ако не познаваме, то поне развеселяваме:))))

цитирай
6. razkazvachka - iliada - Щастливата усмивка-нали това е целта!:)
24.04.2010 15:57
Така си е:)))

Междувременно отскочих до личната ми поляна с киселец и цветенца - и охлювци-бохлювци - ама как да ги яде човек... набрах си само коприва...
цитирай
7. portishead - Mда то е като предизвестие , че...
24.04.2010 16:24
ще ти бутнат къщата - което никога не си получавал!:)))))))))
цитирай
8. razkazvachka - хахаха - особено ако си бил
24.04.2010 17:27
portishead написа:
ще ти бутнат къщата - което никога не си получавал!:)))))))))


пиян като мотика:)))))
цитирай
9. karambol5 - Няма да е само една. . . . . . права си ...
24.04.2010 18:21
Няма да е само една......права си :)))))))
Но поуката си я бива :))))))))
цитирай
10. razkazvachka - ми то стана като в оня филм - копърка, ама риба
24.04.2010 19:47
karambol5 написа:
Няма да е само една......права си :)))))))
Но поуката си я бива :))))))))


копърката нали е консервираната цаца:)))))
цитирай
11. karambol5 - Ам да -копърката си е цаца :)) М...
24.04.2010 22:07
Ам да -копърката си е цаца :))
Мдаааа ...кофти е когато се опитва да мине за кит,делфин и пр. :)))
цитирай
12. razkazvachka - Цацата си е риба, за разлика от кита - затова нашенската митология
26.04.2010 01:05
karambol5 написа:
Ам да -копърката си е цаца :))
Мдаааа ...кофти е когато се опитва да мине за кит,делфин и пр. :)))


определено е на страната на цацата - ама как да вкараш кит в консервата на делото:))))
цитирай
13. gkowachew - А ако ни си наложи да перем?
26.04.2010 12:35
Тук приказката не казва нищо...
цитирай
14. razkazvachka - Ste organizirame kurs po euro-proekt za kvalifikaciya na perachki
26.04.2010 14:20
gkowachew написа:
Тук приказката не казва нищо...


a susto i za prekvalifikaciya:))))

Interkulturni prilojeniya na peracheskoto izkustvo. - sus Certificat ot slujbata za sudimost:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841292
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930