Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 00:05 - 127. ИНТЕРМЕДИЯ: събота-неделя
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2621 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 30.12.2010 04:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Постинг номер 127:


Интермедия:  полет към безвремието

Опит за възстановка на несъществуващ запис в черната кутия на разбития самолет.

... когато се огледахме, стана известно, че пътуват повече пътници от предвидените, а някои бяха изненадани, че са се озовали в този самолет: това беше обезпокоително;
... господи! те не са живи?... имало товар... от...
... когато самолетът се вдигна във въздуха безпокойството се блокира и параноята от откритието кой седи до тебе - намаля;
... повечето поискаха някакъв алкохол: след  около 20 минути започнаха първите прояви на неадекватно поведение;
... поисках да се раздаде вода и кафе: повечето около мен проявяваха симптоми на раздвояване на съзнанието;
... съветникът на президента дойде от капитанския отсек блед като платно и спомена известно име и операция, някои успяха да чуят: параноята прерасна в паника;
... във всеобщата суматоха някой посочи към илюминаторите: отвън се движеше паралелна форма - светлинен ефект или тяло с неизвестен произход и характеристики: решихме, че ни подава предупредителни сигнали, сърцето ми се сви и не можех да дишам;
... поискахме спешно кацане в Смоленск, естествено не можехме да кажем причините;
... препоръчаха, не ни забраниха, настоятелно препоръчаха, паниката растеше, двигател отказа, минахме на човекоуправление, пилотите са асове;
... чуваме гласове, срещу нас - светлини с неустановен произход, не разбирам дали е код или случаен ефект;
... съобщение от капитана: отказ  в  системата за управление, липса на връзка със земята, облаците от горе са осезаемо твърди; тласкат ни към приземяване;
... шум като от фугас, разпадане, това е краят... Господи, защо ни изостави?...
... нещо стана ... нещо ...те знаеха - не ни даваха да кацнем... има нещо в системата на самолета... нещо бе предизвикано... от... не може да бъде... това е абсурд... нашите... наши ли са...
... има нещо в системата на самолета... поддържащата система превръща въздуха в нещо друго... теч... нещо в атмосферата... картини... гласове... Лем... вижте у Лем... има някой отвън... спори... сърцето изключва... миражите са холограми... не тези самолети... кислородът е много...

ЩРАК
в черната кутия е въведен запис на разговор, постфактум
никой не е искал да каца, никой не е отговарял... преди ТОВА...

... тишина - като сянка над дърветата косо пада самолет - разлита се още преди да се разбие в земята - тихо съскат пламъци - тишината избухва в предизвикателство
шумна тишина - не е краят...

...Хакер - аз съм програма, намирам база данни от наземен контрол - команда: и аз съм човек, кафе пауза - изключва, влизам, подавам команда за разрушаване на мозъка на самолета... връщам се към базата... сега се преобразувам в текстови файл... докато се появи нужда... работя върху себе си...




Гласувай:
10



1. portishead - И каква е паролата? :)
11.04.2010 00:09
:)))
цитирай
2. razkazvachka - А, е това е въпросът!
11.04.2010 00:16
portishead написа:
:)))


Нещото, около което се върти целият мохабет - забравила съм я! Пиша бавно, озъртам се, зяпам по кьошетата, търся помощ от приятели - забравила съм си пасуърда за влизане в Града!
цитирай
3. portishead - Интересно , може би е ябълка?!...
11.04.2010 00:28
razkazvachka написа:
portishead написа:
:)))


Нещото, около което се върти целият мохабет - забравила съм я! Пиша бавно, озъртам се, зяпам по кьошетата, търся помощ от приятели - забравила съм си пасуърда за влизане в Града!

цитирай
4. razkazvachka - де да беше!
11.04.2010 00:42
portishead написа:
razkazvachka написа:
portishead написа:
:)))


Нещото, около което се върти целият мохабет - забравила съм я! Пиша бавно, озъртам се, зяпам по кьошетата, търся помощ от приятели - забравила съм си пасуърда за влизане в Града!



и аз съм от църквата на свети айМак и всякакви видове ябълки, ама тука нещата са от преди епохата на айпода и айпада
цитирай
5. divna8 - Не е страшно :(
11.04.2010 09:13
тъжно е...
Мъдър ден!!!
цитирай
6. portishead - Да , тъжно е!
11.04.2010 13:24
Но , предполагам че е истина!
цитирай
7. gkowachew - Всичко хубаво дотук...
11.04.2010 13:35
Но аз скоро ще пътувам със самолет и написаното от теб никак не ме ободрява,ни то пък радостно ме настройва...Ще трябва май да се кача добре почерпен...Дай някаква идея! Баш сега ли намери това да разказваш...Ами той,паралелният свят,ако реши....Още сега ще си капна една водка!Ей, да му се не види чудото и белята...
цитирай
8. razkazvachka - Споко, бе, човек
11.04.2010 14:56
gkowachew написа:
Но аз скоро ще пътувам със самолет и написаното от теб никак не ме ободрява,ни то пък радостно ме настройва...Ще трябва май да се кача добре почерпен...Дай някаква идея! Баш сега ли намери това да разказваш...Ами той,паралелният свят,ако реши....Още сега ще си капна една водка!Ей, да му се не види чудото и белята...

за твоя самолет нямам данни да се издъни - освен това, хора като теб са талисманчетата на самолетите - ще видиш как - веднъж отървал се от притеглянето на добрата стара Тера - ще се кефиш през целия полет на пиячка от Доматен сок и няма даже да забележиш липсата на другата съставка.
Ако знаеш как ми се фърчи - няма по-добро място на света от 11 хиляди мили по-нагоре. Стюардеси, знаеш, облаците под краката ти, който останал долу - трамбова из прахоляка, пък като стигнеш до лъскава аерогара, а после те заведат я на по бира, я на балет - абе направо ме хваща носталгията.
цитирай
9. razkazvachka - дано не е
11.04.2010 14:58
portishead написа:
Но , предполагам че е истина!

но няма случайни неща
цитирай
10. razkazvachka - Няма да ги мисля повече - нещо тука има сбъркано
11.04.2010 15:00
divna8 написа:
тъжно е...
Мъдър ден!!!


Сега да видим до къде сме докарали приказката.
цитирай
11. gkowachew - Е, благодаря ти...
11.04.2010 19:09
Но би могло да се кача и почерпен? Или...А стюардесите,боже мой, стюардесите...Имаме американска премиера и ние сме под напрежение...Но после...Друг път ще говорим за после!
цитирай
12. razkazvachka - ами не знам - зависи от сърцето
11.04.2010 19:17
gkowachew написа:
Но би могло да се кача и почерпен? Или...А стюардесите,боже мой, стюардесите...Имаме американска премиера и ние сме под напрежение...Но после...Друг път ще говорим за после!


май не е добре да се качиш почерпен, а да слезеш такъв:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841689
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930