Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2010 18:11 - Постинг номер 93: Абсурди
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 4660 Коментари: 13 Гласове:
13

Последна промяна: 30.12.2010 04:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да се смееш ли или...  да се смееш

ето какво получих преди малко по електронната си поща:


Истински обяснения, писани пред КАТ



"Тръгвайки на работа в 7 тази сутрин, изкарвайки колата от гаража на улицата, се сблъсках с автобус. Автобусът беше подранил с 5 минути."


"Инцидентът стана, защото с едното око наблюдавах камиона отпред, с второто - пешеходеца, и с другото - колата отзад."


"Започнах да намалявам скоростта, но колите отпред бяха по-неподвижни, отколкото мислех."


"Не знаех, че ограничението на скоростта е валидно след полунощ."


"Колата пред мен блъсна пешеходеца, но той се изправи, затова го блъснах и аз."


"Другият автомобил се сблъска с моя, без да даде предупреждение за намерението си."


"Ударих се в неподвижен камион, който идваше отсреща."


"Пешеходецът ме блъсна и отиде под колата ми"


"В опит да убия муха, се ударих в стълб."


"Невидим автомобил се появи от нищото, удари колата ми и изчезна."


"Бях изхвърлен от колата, когато тя се отклони от пътя. По-късно бях намерен в канавката от някакви крави."


"Мислех, че прозорецът ми е свален, но открих, че е вдигнат, когато подадох глава през него."


"Бях карал автомобил от 40 години, когато заспах на волана и катастрофирах."


"Когато наближих кръстовището, изведнъж се появи знак на място, където знак "стоп" никога не се беше появявал преди."


"За да избегна удар в бронята на колата отпред, ударих пешеходец."


"Казах на полицаите, че не съм пострадал, но след като махнах шапката си, открих, че имам фрактура на черепа."


"Бях сигурен, че старецът няма да успее да стигне до другата страна на пътя, когато го блъснах."


"Пешеходецът нямаше представа накъде да бяга, докато го прегазвах."


"Непряката причина за инцидента беше нисък човек в малка кола с голяма уста."


"Стълбът се приближаваше. Опитах да го избегна, но ударих предната му страна."


"Опитвах да се науча да карам със серво. Завъртях волана колкото сметнах за необходимо и се оказах в друга посока, карайки срещу движението."


"Изкарвах колата от гаража на задна, както обикновено, когато бях ударен от другата кола на същото място, където бях удрян няколко пъти преди."


"Когато видях, че не мога да избегна сблъсъка, натиснах газта и катастрофирах в другата кола."


"Инцидентът стана, когато предната дясна врата на колата зави без да подаде сигнал."


"Никой не беше виновен за инцидента, но той никога нямаше да стане, ако другият шофьор беше внимавал."


"Пешеходецът побегна към тротоара, но аз го уцелих."


"Инцидентът стана, когато опитвах да си възвърна контрола над колата, насочвайки я към другото превозно средство."





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Разсмя ме от сърце :)))) Много ...
21.02.2010 18:59
Разсмя ме от сърце :))))
Много весело :)))
цитирай
2. gkowachew - Да
21.02.2010 21:11
Смешно е!
цитирай
3. naina - А аз жена шофьор!
22.02.2010 00:05
А аз жена шофьор!
цитирай
4. razkazvachka - ами да -
22.02.2010 08:47
karambol5 написа:
Разсмя ме от сърце :))))
Много весело :)))

и аз като изкарвам метлата, пардон, колата от гаража - целият български народ намира за удобно да мине и то в моята половина, щото в другата има дупки - та повечето случаи са ми познати, ама не знаех, че и така могат да се опишат - хехехе!
цитирай
5. razkazvachka - хихихи! нали!
22.02.2010 08:48
gkowachew написа:
Смешно е!

отивам да газя пътници и разни др....
цитирай
6. razkazvachka - А, отдавна съм открила как да прилагам принципа Лейдис фърст
22.02.2010 08:53
naina написа:
А аз жена шофьор!

Караш момчетата от семейството да ти купят колата - те намират някоя голяма и страшна - ти се качваш в нея и си караш спокойно, щото другите се пазят от тебе.
Или се качваш на бръмбарче и се ръчкаш (терминът е пак на момчетата) най-отпред навсякъде, пък големите те пазят.
Но да - с едната ръка държиш телефона, с другата кафето, с третата - поправяш външния си вид, мислиш по всички предстоящи задачи и за други неща, а караш само с педала на газта - абе това жените отдавна си знаем как да вършим всички неща едновременно.
Има едни лимузини, дето имат бюфет и пералня - е, тях не ги дават на жени, а си наемат шофьорчета...
цитирай
7. razkazvachka - опс!
22.02.2010 08:55
автобусът мина, отивам да изкарвам, докато не са разкопали улицата да оправят канала...
цитирай
8. amenda - Хех, усмихна ме!
22.02.2010 13:44
Хубав ден и на теб, сладкодумке :-)))
цитирай
9. solitudine - Хаха
22.02.2010 17:29
А аз си спомням сестра ми как отнесе едно магаре, докато караше обратно към Шумен. Мисля, че после каза, че магарето само й се е нахвърлило.
цитирай
10. razkazvachka - пък миналата година едно такси се блъснало в една конска каруца
22.02.2010 21:13
или май обратно беше - каруцата се нахвърлила върху таксито - и после я задържали в КАТ за обяснения и от тогава всички внимават като минават край КАТ, но пък за сметка на това разни индийци си пасат кравите наоколо и понякога гледаш опашка на шосе Е8 чака да мине свещената крава:))))
цитирай
11. razkazvachka - хубав беше!
22.02.2010 21:16
amenda написа:
Хубав ден и на теб, сладкодумке :-)))

нищо не сгазих, а и успях да не падна в реката на завоя без мантинела - както казва библиотекарят на Невидимия университет: УУУУК! ИИИИК! ИК-ИК-ИК!
цитирай
12. iliada - :))))))))))))))))))))))))
23.02.2010 08:33
"'Пешеходецът побегна към тротоара, но аз го уцелих.":)))))))))))))))
цитирай
13. razkazvachka - tochen mernik:)))
23.02.2010 10:15
iliada написа:
"'Пешеходецът побегна към тротоара, но аз го уцелих.":)))))))))))))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1841371
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930