Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: budi4ovek
Категория: Други
Прочетен: 39241
Постинги: 23
Коментари: 12
Гласове: 7
Постинг
03.12.2015 15:05 - Да помогнем на Диан да диша!
Автор: budi4ovek Категория: Други   
Прочетен: 16926 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето призива на Диан:

Здравейте, Хора! От януари дишам единствено с помощта на дихателен апарат. Сега трябва да събера пари за да го купя. Апаратът струва около 30 000 лв.
Благодаря на всички, които ще се отзоват и благодаря на тези, които ми помогнаха да събера пари за инвалидна количка. Количката, вече е поръчана във фирма Адапт и преди Коледа ще мога да стана от леглото, най-накрая, след деветмесечен престой. Ще кача снимки с новата си количка. Коледата ще е страхотна.

Банкова сметка:
BG56IORT737110031331 00
BIC код - SWIFT code :IORTBGSF
Диан Юриев Господинов
тел.0884109095
PayPal: gospodinov3@abv.bg
https://www.facebook.com/gospodinovsos


image



Гласувай:
6



1. of4arsnakovalnia10 - Ето това е простотията в блог.бг!
03.12.2015 16:57
Прегледах постингите.
Постинги с кауза.
Но четени от 50-тина /уж/ "човека".
А разни кретени се пъчат на "първа" с тъпизмите си.

В понеделник ще се обадя на Момчето.
И ще помогна колкото мога.

Респект!

Георги Стоименов
цитирай
2. loverka - аз пък мисля ,че ти си Умен Злобен нагъл ПрУстак..с Его...до Аляска..хората му били гадни...
03.12.2015 17:15
of4arsnakovalnia10 написа:
Прегледах постингите.
Постинги с кауза.
Но четени от 50-тина /уж/ "човека".
А разни кретени се пъчат на "първа" с тъпизмите си.

В понеделник ще се обадя на Момчето.


И ще помогна колкото мога.


Респект!

Георги Стоименов


ппп .Кой та пита ,бе Оф4ар!!??
и пак.. аз Аз АЗз АЗз ..
маймун с болни амбиции
цитирай
3. of4arsnakovalnia10 - Някой ден ще те настъпя така,
03.12.2015 17:27
loverka написа:
аз пък мисля ,че ти си Умен Злобен нагъл ПрУстак..с Его...до Аляска..хората му били гадни...
ппп .Кой та пита ,бе Оф4ар!!??
и пак.. аз Аз АЗз АЗз ..
маймун с болни амбиции

че ще се пръснеш като крастава жаба и от вътре ще изтече цялото ти зловоние, тъпанарко проста, която дори на подобен постинг не се засрами да сложиш минус и да си излееш простотията.

Запомни ми думата!
цитирай
4. katara - Защо ме копираш болен лУд?? Или да те ..четат в тъпото празно блог бе ге..Помпаджояя тъп и.ПРоЗстт
03.12.2015 17:29
Някой ден ще те настъпя така, че ще се пръснеш като крастава жаба и от вътре ще изтече цялото ти зловоние, тъпанарко проста, която дори на подобен постинг не се засрами да сложиш минус и да си излееш простотията.

Запомни ми думата!

цитирай
5. born - Как е възможно при такава кауза да се ...
03.12.2015 18:27
Как е възможно при такава кауза да се излива толкова злоба !!!
ХОРА ЛИ СТЕ БЕ ИДИОТКИ ТАКИВА ! Дано да ви се върне и на вас ! Изроди !
цитирай
6. zax - Как е възможно при такава кауза да се ...
03.12.2015 23:17
born написа:
Как е възможно при такава кауза да се излива толкова злоба !!!
ХОРА ЛИ СТЕ БЕ ИДИОТКИ ТАКИВА ! Дано да ви се върне и на вас ! Изроди !



Кръгъл идиот - от 50 профила ли ще пишеш бе говедо. Скоро точно тук!!! Търсих помощ от кретени като вас, за детето на блогърка от блог.бг.
Рак и т.н.

Нямаш право и някои други да търсят помощ - веднъж подритнал съдбата на друг, не очаквай нещо различно.

Айде спри с хленченията - всички сме по тази магистрала.
цитирай
7. milady - Лицемер, от мен са минусите /Юлия П Тодорова...
04.12.2015 10:44
колеги, хайде да направим Задруга на истинския Блогер...

и да спрем инвесторите...
в края на краищата, те мамят и нас ,
и потенциалните си клиенти/ с тази Помпа...
която ,горките ..не можели ,да спрат...
ха ха хаахаа....
Това ми отговарят вече за 33 пЪт...
Имало пробив в Софтуеерраа...
алооо....Панагюрище ,нали имаш срещи от
Първи вид с тях ,напъни се бе ,майсторе ,и им ...помогни...
или да търся аз ...Майстори от Хелзинки ...
Продажници мизерни..
цитирай
8. loverka - и 100 хил Помпи няма да измият мръсното ти Его..Бог вижда...с кого беше през нощта,след Смъртта на малкия Петъо. с Курва на топло...
04.12.2015 11:22
Боклук 100 именов, а лапа от Лъвица искаш ли ?!
03.12 10:33
Аз съм последния човек, който би бутнал сериозен сайт.
Виж за блог.бг... не мога да дам думата си, ако кретенията продължи.
Правено е /през 2013-та/ - сигурно ще го направя някой ден отново.
Въпросът е, че не съм аз, докато не бъде доказано.
Дори да го твърдя.

Поздрави ,и надявам се да се съзира положителната ми блогова персонажност.

Георги Стоименов
цитирай
9. saankii - пак ли ти..кифлЪО??!!!
04.12.2015 11:52
погледнете само ,кой е Пак на Първа /14 500 Прочита/ на МАГОГо,
надрусан , разбира се автоматично..Щот е По по Най най Хай... милосърден.....
след като затъна в собствените си..ла.на и безброй сложни имена ,
ГО започна пак с гадните , лицемерни и тъпи селски номера ..
E, какво е това !!!!!
пак САМ на фронта, наранен, неразбран ..ненаЕбан .....
КИФлъо !!!
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031